MiloszRR Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kiedys BMW byl moim marzeniem , dzisiaj latam kawa i nie zaluje tego wyboru.Tez znam sporo eks wlasciceli bmw ktorzy zmienili na japonca wlasnie z tych przyczyn, skrzynia,dyfer,no i elektronika czesto padala. A gdzie ten dyfer się psuje? Jakiś konkretny model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Z pewnością R 1200 GS Nawet spotkaliśmy takiego z bracikami, jak byliśmy na rzeźniczym tournee po bieszczadach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Rozumiem że chodzi o przekładnię główną a nie o dyferencjał czyli mechanizm różnicowy. Bo ten występuje tylko w moto z napędem na kosz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Bywa i tak:)p.s. tu wine ponosi producent który nalał alarmujaco mało oleju..Także sprawdzajcie oliwe w swojej BMW bo element jest trwały.Natomiast co do skrzyni biegów.. no niestety mogłyby byc "wieksze, solidniejsze"zlewka 1szego oleju po fabryce tzn tej "kapki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Dyfer to jest tylko takie potoczne okreslenie , a wiadomo o co chodzi ,mianowicie ooo .Co do problemow:Przegub krzyzakowy w nie ktorych nie wytrzymal 30tys.Wyciek oleju w (((Przekladni Glownej))) nie rzadko w moto z przebiegem ponizej 30tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Sulski Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Piękny motocykl z resztą jak poprzedniczka;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 1. Mojemu znajomemu w K1200S w DE zaczął nawalać ABS podczas wyjazdu. Nagle na parkingu, przy 30 km/h, pompa wspomagająca hamulce podała max. ciśnienie, ABS jej nie odłączył no i było groźnie. Na szczęście nic się nie stało. Pomimo wykupionej przedłużonej gwarancji BMW się wypięło, bo moto miało ponad 100 000 km. Część kosztów musiał ponieść sam. I żeby nie było, moto cały czas serwisowane w BMW.2. K1200 się złamało na skutek fabrycznego błędu w zawieszeniu tył - było o tym głośno na forach, BMW nabrało wody w usta; ale potem była akcja techniczna wymiany elementu zawieszenia tył.3. W instrukcji naprawy we wcześniejszych wydaniach BMW przewiduje wymianę oleju w przekładni głównej raz tylko, po chyba 1000 km, a w nowszym wydaniu zaleca co 2 lata .4. Każdy na BMW zabiera ze sobą antenę stacyjki (immobilizer), żeby w razie W mieć jak wrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Panowie nie ma co uogólniać- wszystko dobre co się nie psuje. Kupując nawet najbardziej wychwaloną i niezawodną markę można mieć pecha i trafić na minę. Od lat jeżdżę na Japonii różnych marek i nie kupię niczego europejskiego przede wszystkim ze względu na cenę. Osiągi, moce a nawet wygląd współczesnych motocykli są bardzo zbliżone więc ze względu na wrodzone skąpstwo żal mi przepłacać. Nie chce mi się wierzyć że części mechaniczne motocykli Włoskich, Niemieckich czy Japońskich zużywają się znacznie szybciej lub dużo wolniej. Technologia budowy i materiały są bardzo do siebie zbliżone u wszystkich producentów. Pozostaje elektronika i gadżety. Niestety, tego jest już wszędzie pełno, ale prym wiodą firmy Europejskie.I tu jest problem, bo raz- postarzanie produktów a dwa- im coś bardziej skomplikowane tym trudniejsze i droższe w naprawie i serwisowaniu. Niestety, ale wygląda na to że tego nie unikniemy i nawet jeśli któryś producent czegoś tam nie wsadzi do danego modelu to w kolejnym nadrabia to podwójnie. Podsumowując: niech każdy kupuje co chce, i tak jego maszyna będzie najlepsza i najpiękniejsza. Tak samo niema czego zazdrościć, moto na którym jeździmy jeśli jest tej samej pojemności i klasy niczym nie ustępuje temu którym jeździ kolega, szczególnie jeśli jeździmy po drogach. Znacznie więcej jest ciul..tych motocyklistów niż ciul...tych motocykli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corniak Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 z nieoficjalnych informacji wynika, że BMW planuje wprowadzić karbonowe ramy do motocykli sportowych. Narazie wystapili o opatenotwanie tej technologii. Pewnie niebawem pojawi się taka rama w HP4... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oloos Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 z nieoficjalnych informacji wynika, że BMW planuje wprowadzić karbonowe ramy do motocykli sportowych. Narazie wystapili o opatenotwanie tej technologii. Pewnie niebawem pojawi się taka rama w HP4...corniak to już są oficjalne informacje i carbonowe ramy będą nie tylko w ścigach bmw : http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=826 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corniak Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 corniak to już są oficjalne informacje i carbonowe ramy będą nie tylko w ścigach bmw : http://www.moto-opinie.info/?action=newsroom&a2=read&eid=826Tym lepiej - zawsze jeździłem Hondami, jestem z nich bardzo zadowolony jednak spróbowałbym czegoś innego i to właśnie BMW. Czy możesz coś napisać na temat tych motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Obecnie najlepszy sport. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corniak Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Chyba bmw zjadło hondę,zobaczymy bo niby ma być jakaś premiera hondy v4.W sc59 znajomy w jeden sezon zajechał skrzynie,olej paliła i co to za mit niezawodności.Czy tą Hondę miał od nowości? Trochę więcej szczegółów napisz na temat tej usterki i motocykla... dzięki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.