Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Speed Trple 955 2003


Miki.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamierzam kupić Speed Tripla a że to pierwszy dżentelmen z UK (chwilowo rozstałem się z techniką japońską) proszę o pomoc na co należy zwrócić uwagę.

Znalazełem moto z 2003 roku z niewielkim przebiegiem.

Sprowadzone z Francji 2 lata temu,po małej przewrotce na lewą stronę.

Zarysowana klamka,ciężarek i dekiel - reszta ok.

Jedno pytanie odnośnie kontrolki oleju:

Po przekręceniu kluczyka pojawiają się wszelkie inf. na wyświetlaczu przebieg etc.

Na wyświetlaczu umiejscowionym na obrotomierzu mruga kontrolka oleju-po odpaleniu gaśnie (są też 2 diody engine/olej i tam nic nie świeci i nie mruga)

Czy ten typ tak ma i tak ma być?

Pytanie banalne ale u mnie nikt nie śmiga na speedzie z takimi zegarami.

Dzięki za odpowiedź

pzdr

PS takie zegary

http://www.scigacz.p...izacji.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za szybką odpowiedź;)

Oglądałem moto wczoraj.Dużo czasu straciełem na dojazd i na spokojne podejście do tematu nie było za wielle czasu.

Było sporo róznych pytań i wątpliwości-kumpel pojechał na karniaka i zatankować.

Chwilę później dzwonił,bo już sprzęt nie odpalił.

Akum powiedział nie i jakoś nie uśmiechało mi się wracać na takiej baterii - pomimo zapewnień właściciela.

Było późno i nikt z nas nie miał ochoty na nocne akcje z powodu akuma.

Jutro jadę i chyba kupię nowy akum na tą okoliczność.

Mrugającą kontrolka oleju też kłuła w oko;)

Rolgaz też ma problem ,bo nie wraca-ale to inna sprawa;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadał mu zapięty bieg. Chyba trójka. A przy wkręcaniu na obroty miał problem w ogóle z wpięciem biegu. Najgorzej wyglądało to przy przełożeniach 1-2-3. Wyższe wchodziły bez zarzutu. Wnerwiał się, że nie może bielizny odkręcić, no i polazł do serwisu. Nie wiem co tam pokombinowano (autoryzowany w Katowicach), ale beknął 2k. Z tym, że teraz jest szczęśliwy. Bo może mi uciec, hehehe. Ale dopiero powyżej 160, więc się nie liczy!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nieciekawie..

Mam nadzieję,że w tym przypadku prócz:

- świec-irydowe CR9EIX - wg NGK data base

- oleju - będzie latał na 5100 z Motula?

- napęd -18+42 zęby - 106 ogniw - DID

- akuma- chciałem właśnie zamówić ale bez wymiarów nie da rady - musze czekać na info od właściciela

- opon hehe nie będzie masakry;p

Moto ma 1 kluczyk-jest możliwość zakupienia oryginalnego,surowego gdzieś w serwisie?

Sorry za dociekliwość ale to bardziej moje podejrzenia a nie pewne informacje;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2003 już lata na IMMO, więc raczej oryginalnego nie dokupisz.

Daj zapytanie w SZUKAM POMOCY, może ktoś dorabiał gdzieś klucz bez wymiany stacyjki.

Najrozsądniej jest dać porobić pierdoły w serwisie - tak na pierwszy raz. Będziesz miał przegląd w cenie i jasność co do sprawności sprzęta. W każdym razie większą niż masz w tej chwili: )))

Miłego latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.