mel Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam. Piszę bo mam mały dylemat. Moje F4i wylądowało na aukcji i zacząłem kombinować co następne. Do głowy wpadają mi 2 pomysłu. GSXR albo Fireblade. I co wybrać?1. Honda CBR 1000 RR SC57a bo wątpię, że 17 000 - 19 000 zł starczy mi na dobre SC57b. Co z plusów. Po pierwsze to jest HONDA! Bardzo ważne. Jakoś wykonania i niezawodność mam gwarantowane. Ten Blady im się udał Co z minusów. Obawiam się troszkę wielkości. Mam 175cm i 75 kg. Jak się zapuszczę mogę mieć 78kg ale wtedy będzie problem z kombikiem O nic innego się nie martwię. 2. Suzuki GSXR750K6. Czemu? BO WYGLĄDA KOZAAAACKO !!! I do tego dostaję 150 kucyków przy lekkości i zwinności 600-tki. Wyświetlacz biegów też jest spoko ale nie jest to dla mnie coś co zadecyduję o kupnie No i na pewno jest mniejszy:PA co z minusów? - to jest SUZUKI. Jak to mój mechanik powiedział, gdy usłyszał o przesiadce z Hondy na Suzuki - "Zamienił się stryjek z siekierki na kijek - mało kto przesiada się z Hondy na Suzuki". Nie wiem o co mu dokładnie chodziło Jeździłem kiedyś na GSXR1000K7 i byłem zadowolony. Jak wygląda awaryjność tych motocykli? Na co zwracać uwagę? Co jest ich słabym punktem?Interesuje mnie jeszcze jedna rzecz. Wygoda ( jeśli można to w ogóle tak nazwać ) Wiadomo do CBR600 F4i nie będę porównywał nawet Ale do czego zmierzam. Jeździłem GSXR1000 K7 z moją dziewczyną. I wtedy urzekł mnie litr. Po pierwsze moment. Nie musiałem machać biegami przy wyprzedzaniu. Fajnie, płynnie, lekko, PACH!, wyprzedzony No i to, że był większy był o dziwo wygodny. Na prawdę jechało nam się wygodnie. Zrobiłem paręnaście km ale w drodze na Chudów po wioskach więc niezbyt równa nawierzchnia Pytanie czy Fajer jest odrobinę tak delikatny dla nadgarstków jak duży Gixer? I jak wygląda młodszy brat Gixa czyli 750? Wiadomo. Na 750 miejsce dla pasażera podobno jest bardzo słabe. No ale na 1000 mi dziewczyna nic nie mówiła.No i jak z awaryjnością? Ja swoją CBR zrobiłem niecałe 20 000 km i jedyne co robiłem to wymieniałem klocki, łańcuch, olej. To co trzeba było. Nigdy nic ponad regułę. Nigdy mnie nie zawiodła. Zawsze odpalała od strzału. Zima nie zima pyk i działa. I to się dla mnie liczy. Ogólnie jak mi moto padnie 300 km po za domem to naprawiam i ląduje z powrotem na allegro !Na plus mam, że na dniach pożyczam od znajomego Fajera i polatam sobie dzień. Ale nie mam porównania do Gixera bo nawet na nim nie siedziałem Nawet nikogo nie znam kto ma 3/4 litra. Jakieś opinie, sugestie itd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 IMHO tylko gixer, znam masę ludzi co się z hondy na gixa przerzucili, m.in. ja, po 954 kupiłem gixa. Swoim litrem k4 zrobiłem 30 tys i nic, śmigał jak nówka. Olej, kolocki raz i filtr powietrza. Jeśli chodzi o wygodę zarówno kierującego jak i pasażera to gix bije honde na głowe. Do tego pozycja na gixie mi bardziej odpowiada, no i dół silnika.Jeśli chodzi o 750 K6 to jest to samo co 600, tzn tylko silnik bardziej rozwiercony, a takim czymś pomyka żona (600 K7), no i powiem że moto zajebiste, jakbym miał wybierać między hondą a gixem to wybór prosty, GIX. Ale pomyślał bym też nad litrem K5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 K5 mi się średnio podoba A Ciebie chyba w ogóle ostatnio widziałem na zdjęciach z imprezy w Garażu Można powiedzieć, że mamy wspólnych znajomych I właśnie od nich jeździłem na GSXR1000 K7 i jutro będę testował Bladego SC57a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.