Peterman Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Zapraszam do dyskusji na temat porównania tych trzech modeli. Jestem ciekaw waszych opinii. Będę wdzięczny, bo przyczynicie sie do mojego wyboru 'czym by tu pośmigać w tym roku ?' XXem miałem okazje pośmigać, tak więc ciekaw jestem jak pozostali konkurenci wypadają na jej tle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Hayka ma napewno bardziej sportowy charakter niż XX, pozycja na XX-ie jest bardziej turystyczna. Co do mocy to wiadomo że na plus dla Hayki choć jak juz mowa o pojemnościach wyższych niż 1000 to i tak ciężko to wykorzystać i ciężko je zajechać przy normalnym użytkowaniu W XX-ie silnik według mnie ciszej chodzi, jest bardziej elastyczny, hamulce na + dla XX, od Hayki nie oczekuj takiej kultury pracy nie wiem jak wygląda to ze zwrotnością bo aż tak nie pomykałem na XX-ie, tylko na chwile i to wszystko co Ci powiem ale ja nie narzekam choć przy nawracaniu gdy jest dość ciasno nie ma za wesoło choć są to juz "krowy" jak by na to nie patrzeć.Są to modele bardzo porównywalne do siebie, pozostaje tylko kwestia gustu pozycji która Ci bardziej pasuje jak i wyglądu, w końcu ma to cieszyć oko Jeszcze musisz sobie odpowiedzieć na pytanie jak ą jazde preferujesz.Co do zx 12 sie nie wypowiem bo nie jeździłem i zwyczajnie mi sie nie podoba Mi pozycja na Hayce bardzo pasuje, dla mnie idealny kompromis spotr-turystyk. Nie moge narzekać na sprzęta, rutynowe wymiany i śmiga jak talala Dla mnie Hayka jest i zawsze będzie nr 1 więc moge nie być obiektywny hehe Poczekaj rok i Ci sprzedam moją Będziesz miał jakieś pyt. co do Hayki wal śmiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 No właśnie ta pozycja na XXie za bardzo mi nie pasuje. Osobiście dla mnie już VTR był wygodniejszy...chyba wole właśnie bardziej sportowe siedziska. Co do mocy to w sumie to nie ma znaczenia zbyt dużego bo mi 10-15koni w tą czy w tą dużej różnicy nie robi (a na biedę zawsze można się pobawić z hamowaniem i GT głowicy ). Generalnie szukam moto do szybkich przelotów międzykrajowych. A jak u hayki wygląda sprawa ze spalaniem i przede wszystkim z zasięgiem na 1 baku ? Bo po VTRce obiecałem sobie, że już nigdy więcej motocykla z zasięgiem poniżej 250km/bak. Są jakieś rzeczy na które trzeba zwracać szczególną uwagę przy zakupie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Względem ścisłości, o jakich rocznikach Hayki rozmawiamy albo ile masz do wydania, wtedy coś mógł bym polecić Co do zasięgu 250 km/bak. to uwierz mi ciężko ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 I generacja hayki. A do wydania mam ok 15 tyś...ale z tego co widze na motoalledrogo to hayki się dosyć cenią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 no ja kupiłem 99' za 14 tys. ale narzekać na silnik i osiągi nie moge teraz założyłem nowy napęd, nowe oponki i jazda Trzeba trafić na w miare dobrą sztuke i tyle, jak ze wszystkim Co do tego zasięgu to naprawde bedzie ciężko, 1300 poj. robi swoje... bierze jak wode, jak wyskoczyłem na nowo otwarty odcinek A1 to na pełnym baku przejechałem 180 km Z tego co piszesz to pomyśl na VFR 800 przykładowo:http://moto.allegro....2115171987.htmlale nie wiem czy coś takiego Cię interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 za taką kasę brałbym zx12 z 2002r. i wyżej. Chyba, że trafi Ci się młodsza hajka. Od 2002 wyszedł nowy model, po wielu modrenizacjach. Ma lepsze hamulce niż w hajce, wygodniej się siedzi tzn. nie pochylasz się tak przy kierownicy, osiągami porównywalny do hajki i lepiej chroni przed wiatrem przy większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 XX najmniej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 XX ktorym ja jezdzilem palil ok 7.5 na trasie (z tym ze byl skrecony wiec nie wiem jak sie to ma do serii), no a z tego co czytam to ZX12 łyka ok 9l ;/ ..ale to są wiadomości z netu więc nie wiem jak jest w rzeczywistości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 z tego co ja wiem średnie spalanie zx12 to 7-8 l. przy 160-180 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Wszystko łądnie i pieknie........ale Hayka nie wybaczy ci zadnego błędu........ciągle wydaje się że jedziesz 60 km/hXX jak już koledzy wspomnieli mało wygodny i moim zdaniem też najbrzydszy (ale to żecz gustu), a do tego wszystkiego chyba najgorzej się prowadzi -ale to też kwestia gustu zx 12 długo...długo...długo...był najlepszy w swojej klasie i do dzisiaj mało który sprzet potrafi mu dorównać:-)Mimo swojej mocy nie jest tak nahalny jak Suzuki, lepsze hamulce, mniejsze spalanie i jak cię poniesą emocje to wieksze szanse na przeżycie:-) -niestety miałem wrażenie że dużo ciężej się nim manewruje niż większa hayką:-(Mimo wszystko Hayka ma to coś czego nie da ci żaden inny motor:-)-a do tego chyba najbardziej elastyczny silnik jakim jeździłem. wielka prszyjemność z jazdy w każdych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 honda ma raczej najwieksza elastyczność z tych moto. xx pali kolo 7 litrów w miescie. pozycja jest najbardziej turystyczna.co do wyglądu to pamietajmy że był to rok 1996, a projektowanie zaczelo sie 1994.hayka to bardziej sportowa pozycja, żywszy silnik.dla mnie zx12 to motocykl sportowy, a w porównaniu xx i hayki powinno znajdować sie zzr 1400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Sprawdzał ktoś organoleptycznie ile km ZX12 robi na 1 baku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Sprawdzał ktoś organoleptycznie ile km ZX12 robi na 1 baku ?Mój Bracik jeździł tym motorkiem przez 3 lata wiec moge ci cos o nim powiedziec:-)Spalanie miasto ok 8-9 litrów -lubił odkręcic:-)Przy mojej "spokojnej" jeździe potrafiłem w miescie zejsc poniżej 7Trasa wiadomo :-) predkosci do ok 140-150 spali ci nawet 5l, przy wiekszych predkosciach spalanie proporcjonalnie rosnie, powyzej 200k/h potrafi 10l zjesć bezproblemowoPojemnosc baku to 19 l z tego co pamietam:-)Zero problemów serwisowych przez 3 lata (tylko podstawowe czynności+wymiana łancucha i żebatek +opony) co przy jeździe mojego brata trzeba uznać za duzy plus, zrobił nim ok 16000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 no to całkiem pozytywnie...jestem coraz bardziej ukierunkowany w strone 12stki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 dla mnie zx12 to motocykl sportowy, a w porównaniu xx i hayki powinno znajdować sie zzr 1400nie powinno, a mogłoby. Kolega nie ma tyle do wydania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 nie powinno, a mogłoby. Kolega nie ma tyle do wydaniadokładnie 15k to górna granica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 lepiej kupić młodszą ninje niż starą hajke no chyba, że uda Ci się coś znaleźć po 2001r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Dlaczego nie powinno sie porównywać? Moim zdaniem nawet trzeba żeby wykazac róznice i podobieństwa w ewolucji motocyklowejTo trzy calkiem inne modele o innych własciwosciach prowadzenia , charakterystyce itp.Własnie hayka zdetronizowała zx 12. Czyżbyście zapomnieli? A zx naprawde dobrze spisuje sie w turystyceHayek jest duzo po strzałach........ i naprawde ciezko kupic coś ciekawego , pamietaj ze te roczniki to były pierwsze moto które jechały tak naprawde ponad 300:-) a wielu ludzi którzy go kupowali nie byli w stanie opanowac takiej mocy i stąd dużo egzemplarzy jest zdezelowanychMysle ze Bastek to potwierdzi :-)za 15 k kupisz naprawde faja kawe po 2003 r -czyli modele które były juz wypuszczane po debiucie hayek, a co za tym idzie zmusiło to inzynierow kawy do poprawy już swietnego motorka:-)Pojeździsz ze 2-3 lata a potem tylko hayka:-) nowy model:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTEK Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 No cóż moge powiedzieć Grzesiol chyba nie pozostaje mi nic innego tylko się zgodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 A powie mi ktoś ile prawdy jest w legendach o panewkach w kawasaki ? Rozumiem, że mogły padać w gumowanych zx6 i zx9...ale zx12 chyba do gumowania tak nie za bardzo się nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 o ramach też Ci powiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 mów jak na spowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 honda ma raczej najwieksza elastyczność z tych moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menel Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 zx12r mogę polecić. Przy delikatnej jeżdzie spalanie ok 6,5 l.Bardzo zwinna, wygodna i konkretnie zapierdala.Jak sie ociepli możemy sie ustawić, karniesz sie jak jeszcze nie jeżdziłeś . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.