Chriss Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Hej, mam taki mały problem z odpalaniem zimnego silnika w skuterze. Np, gdy wychodzę ze szkoły, lub w garażu odpalam, to musi tak z 6 sekund na rozruszniku "postękać" i potem może odpalić. Oczywiście manetka jest trochę odkręcona, ale nie na maxa. Co może być przyczyną, i co mogę ewentualnie sam zrobić by się polepszyło to. Gdy silnik jest już ciepły, to zapala bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 No raczej jak jest zimno to większość silników słabiej zabiera niż zwykle. U mnie też byli jacyś ludzie oglądać moto i za cholery sam nie chciał zapalić. Bo zmarzł trochę. Ale na pych zaskoczył od razu. Mówią, że świece, jakies duperele... e tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 W sumie, fakt, gdy go przepcham jakieś 3 metry to szybciej zaskakuje ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 jak masz skuter z skrzynia bezstopniowa to popchane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 27 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Może poprostu przypadek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 jak 4t to zawory ciasne, syf w gaźniku lub świeca do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi87 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 silnik 4t o ile wiem jest u kolegi, ale ja bym się właśnie zainteresował, albo zaworami, albo automatycznym ssaniem, ew. ustawienie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrÓwa Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Jeśli zauważyłeś to jakiś czas temu, że zaczęło się tak dziać to pobaw się gaźnikiem lub zacznij od najprostszej czynności dobrze dobranej świecy (ciepłota itp :-) ) .Jeśli od początku jak masz skuter lub od jakiejś roboty gdzie prześlizgnął się temat zaworów to pobaw się nimi. Zawory same z siebie się, z dnia na dzień nie zacieśnią :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Hej, wczoraj i w piątek obczaiłem oco chodzi. Wieczorem, było zimno, więc wiedziałem ze nie odpali odrazu, to najpierw raz czy 2 nacisnąłem kopkę i potem odpalił bez problemu. Może tłok przymarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumin Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 ciepłota świecy niema nic tu do rzeczy bo oznacza tylko ile ciepła świeca potrafi odprowadzić (a jak jest zimny silnik to nic nie odprowadza)moje przypuszczenie jest takie że masz za mało paliwa w gaźniku dla ssania i musi parę razy obrócić by podciśnienie w kolektorze ssącym puściło paliwo do gaźnika i jak poziom paliwa w gaźniku się podniesie to dopiero zapala, i tu Cię zmartwię bo jedyny na to sposób to ten który sam odkryłeś tzn kręcić rozrusznikiem aż odpali lub kopnąć parę razy aż paliwo zdąży zlecieć(możesz też mieć wyciek z gaźnika i to z tego powodu tego paliwa tam brakuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrswistak Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Zobacz w ogóle w jakim stanie jest świeca, czy ma dobrą iskrę, czy wali w każdą stronę :PSprawdź odstęp między elektrodami (powinien mieć 0,07mm) Zobacz czy w środku zasyfiona, jak tak to wyczyść(ja przy swoim czyściłem ze środka w miare miękką drucianką, a potem opalałem zapalniczką). Jak nie pomoże to trzeba szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kainu Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 mrswistak 0,07mm to ciaśniej niż luzy zaworowe, przecinek w złym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.