senior56 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Hej,szukam aktualnie dla siebie pierwszego motocykla w karierze.Może macie jakieś sugestie? Na pewno nie chce choppera.Pozdr.Senior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 50-tka to wiek czy pojemność dotychczasowego sprzęta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Raczej wiek.Może jakiś naked? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syku Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Ja mam 40 na blacie (więc jeszcze trochę do 50tki mi zostało).Kupiłem w tym roku Suzuki GSX1250FA - dlaczego - bo:1. siadłem na niego i było mi wygodnie2. miał ABSy na obydwu kółkach3. spodobał się żonie (a przecież 50% jest jej) - a mnie kiedyś też podobało się jajko (tylko że wtedy byłem 15 lat młodszy)4. salon zaproponował fajną cenę za zeszłoroczny model (32 000zł - przy oficjalnym cenniku suzuki: 39900 rocznik 2011, 37900 promocja rocznika 2011, 35900 rocznik 2010)5. miał centralną stopkę6. konstrukcja sprawdzona (bo pod plastikiem bandit)teraz kolejne pytanie: czy kupiłbym go obecnie - chyba tak - plusy dodatnie i plusy ujemne:plusy dodatnie:1. ładnie wygląda2. ma tylko 97 KM ale za to 108 Nm przy 3700 obrotów3. nie trzeba redukować przy wyprzedzaniu - po prostu odkręcasz manetkę4. nie bolą plecy podczas jazdy (ale na przyszły sezon muszę mu popuścić tylny amortyzator - żeby było bardziej miękko dla pośladków)5. fajnie się zachowuje przy wiatrach bocznych - jest na tyle ciężki że nie rzuca nim na prawo i lewo6. mam założoną turystyczną szybę (można jechać 200km/h przy wyprostowanej sylwetce)7. radził sobie bez problemu gdy jechałem ze szwagrem (a ze 220kg łącznej naszej wagi)plusy ujemne1. brak schowków (pod siedzeniem nie mieszczą się nawet rękawice)2. wydech który wystaje za obrys motonga (mam ciasny wjazd do "stajni", muszę składać lusterka, więc udało mi się porysować końcówkę wydechu i trzeba było polerować )3. lusterka które w połowie pokazują moje ramiona - bo są za wąskie (jak dla mnie) - pytałem w serwisie o szersze ale zaproponowali mi dystanse (za cenę 200zł) więc sobie odpuściłem zimą sobie sam zrobię za kilka złotych + dystanse z LEROY'a4. trochę problemu z serwisem miałem (ale to akurat problem z moim egzemplarzem, uszkodzili mi mi lakier na panelu bocznym i załatwiali wymianę przez ubezpieczalnię więc trochę trwało, na porysowany uchwyt pasażera czekam do tej pory - bo dostarczyli taki że odmówiłem przyjęcia)5. pali ok 5,7l/100km i nie wiem co determinuje spalanie - przy dynamicznej jeździe potrafi spalić raz 5,0 innym razem 6,36. jak dla mnie to mały zbiornik (19 liltrów)7. brak zegarka - a tak naprawdę to do wyboru jedna z 5 opcji: zegar, przebieg całkowity, przebieg dzienny 1, przebieg dzienny 2, przebieg na rezerwie - więc jak mam przebieg to nie zegarek.8. sygnalizacja 2 poziomów rezerwy (dzięki temu brakło mi paliwa bo nie pamiętałem czy dana forma rezerwy to 5 l czy 1,5 litra i się pomyliłem)9. mam wrażenie że stosunkowo mało akcesorii "niefirmowych" a ceny firmowych "zwalają z nóg"10. silnik trochę wibruje koło 6 tysięcy i wyżej (ale jazda przy 3-4,5 tysiąca jest ok) - tak że do 150km/h jest w miarę przyjemnie - nie są to wielkie wibracje ale wyczuwalne przez podeszwy.11. plecaki narzekają że je plecy bolą (córka po trasie 400 km, ale żonie to 80 km wystarczyło, innych mi nie "wolno" wozić)Działanie hamulca i sprzęgła nie mogę ocenić (wcześniej jeździłem na jawce dandy więc teraz wszystko jest miodzio). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leymann Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Polecam jakąś 600 typu ERłan CBR, chyba że preferujesz nakedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu1948 Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 po 50tce odrazu 600tka ? Nie lepiej by było kupić jakąś słabszą 500tke ? np suzuki gs 500 46konny, 210 ci poleci, do setki masz 6sek, powinno ci wystarczyć narazie żeby się oswoić z prędkością. No chyba że chcesz jeszcze coś słabszego to np jakaś 250 np yamaha ybr 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybiarz Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Heheheja po 40-e kupiłem 850 yamahe tdm i jestem zadowolony,prowadzi mnie gdzie chce.weź pod uwage wzrost i typ jazdypodobały mi sie choppery ,mojej żonie też ale wybór padł na inną maszynę i nie żałuje .pozdrawiam Tadeusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTORMANN Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Napisz, do czego moto będzie służył, czy do jazdy po mieście i do pracy, czy także w trasy. Czy ma to być nowe moto, czy używany, ile masz wzrostu i jaka waga i czy będziesz jezdził solo czy z plecakiem. Jeżeli szukasz używane moto, to, polecam yamaha xj600 diversion moc 51 lub 60km, moc wystarczająca na początek. Moto dobre do nauki, super do miasta i turystyki.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Polecam jakąś 600 typu ERłan CBR, chyba że preferujesz nakedy ERłan czyli R1 więc nie 600 a 1000, coś dzwoni ale nie wiadomo gdzie. Wiedza o motocykla widzę niewielka, albo sport albo naked? A gdzie cała reszta motocykli?Suzuki DL650BanditXJ600Określ chociaż co chcesz tym motocyklem robić.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Na pierwszy sezon jakaś 500 może suzi gsxf, polataj trochę , podjedź na jakieś techniki doskonalenia jazdy, lataj ile sie tylko da , a po sezonie Bandit 500 , lub Vstorm -lub coś pokrewnych stajni:-) LwG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Na pierwszy sezon jakaś 500 może suzi gsxf, polataj trochę , podjedź na jakieś techniki doskonalenia jazdy, lataj ile sie tylko da , a po sezonie Bandit 500 , lub Vstorm -lub coś pokrewnych stajni:-) LwGJak znajdziesz GSXFa o pojemności 500 albo bandita 500 to masz u mnie flache. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Jak znajdziesz GSXFa o pojemności 500 albo bandita 500 to masz u mnie flache.Sorki zonk:-) oczywiście chodziło o GsF 500, x sie wkradł:-) Kiedyś był taki sprzęcik jak gsxr 400 sp i jak pisałem to myslałem o nim ale za mały troszkę.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiol Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Co nie zmienia faktu ze flachę możemy pyknąć:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.