Olaff Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Witojcie.Jako że mój wydech nie jest w najlepszym stanie wizualnym, zabieram się do polerowania, ale nie wiem do końca co i jak Zaraz się wybieram do sklepu napewno po filc polerski i paste polerską. Jak wygląda już samo polerowanie to wiem, ale trzeba jakoś element przygotować. Pytałem kiedyś znajomego to powiedział, że trzeba zmatowić/zeszlifować wydech papierami wodnymi o gradacji 1000>1500>2000>2500. I właśnie co do tego nie mam pewności i nie wiem jakie papiery wziąść.Jest ktoś obeznany w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 pytanie z czego wydech jest zrobiony i jak bardzo zapuszczony, jak masz głębokie rysy to będzie ciężko wyjść z nicha jak masz nierdzewke to sama pasta polerska z grubszym ziarnem ewentualnie papier 2000 albo 2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaff Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Na końcówke wydechu jest poprostu dopasowany (fabrycznie) kawałek blachy. Kiedyś się ładnie świecił, a teraz jest taki sobie.. Są takie małe ryski, które zejdą, ale chciałem poprostu zrobić 'lustro'. Końcówka była troche przyszlifowana i są głębsze rysy, ale już nie da rady nic z tym zrobić. Przeżyje :>Napewno to nie jest nierdzewka.. tu troche widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
victoryMP Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 jesli to nie jest stal nierdzewna czy kwasoodporna tylko niklowana czy chromowana to nie powinienes uzywac papieru sciernego tylko pasty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 na Twoim miejscu owinałbym ten kawałek tłumika estetyczna blacha kwasoodporna najlepiej polerowana bo z tego nic nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaff Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Mam znajomego, który polerował 'kompleksowo' ciężarki kiery, klamki sprzęgła/hamulca i końcówke właśnie w takim samym moto. Wyszło mu to fajnie, ale nie mam do niego kontaktu żeby pogadać jak to zrobił.Myślałem żeby machnąć jakiś kawałek blachy, ale to nie jest znowu takie hop siup, bo trzeba to 'zaprojektować' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempas Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 w tej całej obróbce materiału przed polerowaniem "barankiem" chodziło o to żeby nadać idealną gładkość materiałowi inaczej się nie wypoleruje będą jakieś ryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 A jakie znacie sposoby na polerowanie tlumika ktory jest brzydki z powodu temperatury? Ma wielkie przebarwienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 ROTFl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 A jakie znacie sposoby na polerowanie tlumika ktory jest brzydki z powodu temperatury? Ma wielkie przebarwienia Te przebarwienia sa tylko powierzchowne, tak wiec bierzesz kostke pasty na filc badz krazek bawelniany i spolerujesz nez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butan Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Bawiłem się trochę w polerowanie i odkryłem watę stalową (czasem zwaną wełną stalową) -wcześniej nie wiedziałem o jej istnieniu .Jest to kłębek lub paski o różnej gradacji - 5 ; 4 ; 3 ; 2 ; 1 ; 0 ; 00 ; 000 ; 0000 .ta z numerem 5 służy np do czyszczenia rdzy ale tym z nr 0000 można nawet polerować (dodając past) nawet szkło lub lakiery .Jeśli chodzi o Twoją rurę to polecałbym Ci numer 00 (wstępne ) i nr 000 (wykańczające - polerka) oczywiście na sucho .Past raczej by nie zalecał bo czasem kiedy element osiągnie temperaturę to resztki które są w mikro-ryskach potrafią zmieniać kolor na żółty .Bez obawy - ja polerowałem w swoim czopku aluminiowe pokrywy silnika ale też chromowane błotniki i rury - efekt super !Taką wełnę (watę) bez problemów dostaniesz na allegro lub w sklepach obi w dziale materiałów ściernych .Papiery i pasty są już historią !Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.