dydur Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam Miałem małe problemy ze skrzynią biegów. Otóż podczas przyśpieszania na 2gim biegu czasem dało się odczuć szarpnięcie (to nie było wyskoczenie biegu, nigdy żaden bieg nie wyskoczył) wyglądało to tak jakbym na ułamek sekundy wcisnął klamkę sprzęgła. Rozebrałem silnik i skrzynie biegów. Zamieszczam zdjęcia zębatek i powiedzcie mi czy takie delikatne uszkodzenia na sprzęgłach kłowych może być tego powodem?Proszę o szybkie i fachowe porady . Szukałem w moim mieście fachowca który by to przeszlifował na kant ale żaden nie chce się tego podjąć tłumacząc że jest to bardzo twardy materiał.Kawasaki ZZR 600D 1992rhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afa75a5db802f8f0.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be6d442693c518a2.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c539904cc2f1fcf2.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/832e0a60501338a1.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34e42fcae35d0126.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1239f81aa08b57fc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 A w jakim stanie są kły? Czyli ta część która wchodzi w otwory zębatki. Jeżeli zużycie jest podobne to to nie jest winą wyskakującego biegu. Prędzej widełki wodzików, lub sam mechanizm zmiany biegów.Objawy które podałeś sugerują też złe (niepełne) włączenie biegu, a nie awarie samej skrzyni. Działa się to tylko po zmianie biegu 1 --> 2, czy może "szarpało" cały czas podczas jazdy na 2-gim biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dydur Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Kły są jeszcze mniej zużyte niż to co widać na zębatkach.Zjawisko to zauważyłem tylko podczas przyspieszania i zmiany biegu z jedynki na dwójkę czasem raz czasem dwa razy taki przeskok ale tylko na 2-gim biegu.Musze sprawdzić w takim razie jeszcze mechanizm prowadzący wodziki i same wodziki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 A w jakim stanie masz napęd?? Nie ślizga ci się sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boben Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam was...Mam Kawasaki ZZR600 z 96r. i mam dokładnie to samo... dobrze wiem o czym mówisz... Przy przyspieszaniu na 2gim biegu, powyżej 5 tys. jest taki przeskok... i takie ostre szarpnięcie. Jeśli mocno go pociągniesz to zdarza się, że i 2 razy przeskoczy... Udało Ci się zlokalizować usterkę? Bardzo by mi się przydała Twoja pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 tak patrze na te zdjęcia i przypomina mi sie Rf'a z wyskakujaca dwójka takze panowie tryb 1/2 biegu (czasem tez wodzik do wymiany) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boben Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Szczęście, że te tryby i wodziki nie są tak drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boben Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 A powiedzcie... macie może kogoś znajomego, albo kogoś zaufanego, kto mógłby się tym zająć? bo nie powiem, troszkę jest to uciążliwe... a w takim normalnych warsztatach to sobie liczą kosmiczne pieniądze... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 kosmiczne bo roboty tez ejst sporo.. trzeba wywalić cąły silnik z ramy.. a żeby to zrobic.. posciagac owiewki, gaźniki , instalacje rozpiąc.. potem sam silnik rozpoławiac.. pół biedy jak sie da bez rusznaia kominów.. a tak to sa wieksze koszta (uszczelki) wg mnie rzędowej 4ki nikt Ci taniej jak za 800zł nie rozbierze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boben Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Dlatego właśnie w takich przypadkach najlepiej mieć kolegę mechanika !! z własnym garażem i osprzętem który się odnalazł niedawno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Dokładnie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.