Jump to content
miskowaty

duży, gruby chce znowu jeździć

Recommended Posts

witam, mam 188 cm, 120 kg wagi ( spasłem się, wiem) i po kilkunastu latach chciałbym wrócić na dwa kółka. kiedyś jeździłem na enduro ( nawet jako zawodnik - stare dzieje) dziś jako podtatusiały pan w średnim wieku szukam maszynki dla siebie. nie znam się na obecnych modelach, raz kilka lat temu siedziałem na BMW ( chyba GS850 ale głowy nie dam) proszę o radę: szukam modelu turystycznego do dojazdów do pracy ( 60km w jedną stronę a i w pracy troszkę sie czasami przemieszczam ) i na lekkie szutry. pomoże ktoś w wyborze? nie ukrywam, że lubię wysokie maszynki ( z młodości pozostało mi, że jedna noga do podparcia zupełnie wystarcza)

A jaką kwotę chcesz przeznaczyć a maszynę? Skoro chcesz też zaliczyć szutry, to chyba XX, deauville i tym podobne wynalazki odpadają....

Zastanów się też nad dobrym strojem, kaskiem, itp. Ja bym szukał czegoś pokroju właśnie BMW GS, Yamaha TDM, Varaderko.

27.02.2011 jest Oldtimerbazar.

witam, mam 188 cm, 120 kg wagi ( spasłem się, wiem) i po kilkunastu latach chciałbym wrócić na dwa kółka. kiedyś jeździłem na enduro ( nawet jako zawodnik - stare dzieje) dziś jako podtatusiały pan w średnim wieku szukam maszynki dla siebie. nie znam się na obecnych modelach, raz kilka lat temu siedziałem na BMW ( chyba GS850 ale głowy nie dam) proszę o radę: szukam modelu turystycznego do dojazdów do pracy ( 60km w jedną stronę a i w pracy troszkę sie czasami przemieszczam ) i na lekkie szutry. pomoże ktoś w wyborze? nie ukrywam, że lubię wysokie maszynki ( z młodości pozostało mi, że jedna noga do podparcia zupełnie wystarcza)

Kolego proponuje honde Vtx.Ja mam 187 cm i 130 kg.Motor może drogi ale za to wygodny i bez awaryjny

Mam Bandita1250a K7 do sprzedania 100KM saerwisowany w salonie bez wypadkowy , sam waże 100kg i mam 185 cm bardzo wygodny dojaezam do pracy 65 km w jedna strone, lecz szutry odpadają.

Bandyta Oferta