Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

oki panowie w takim razie z tego co widze to raczej bedzie sobota (niedzila to w sumie jedyny dzien kiedy zrodzinamozna spokojnie pobyc i nie wybacza mi jak sobie nowa "rodzine" znajde)proponuje cos w granicach godz 13 sobota na myszkowie - oczywiwisciejak bedzie pogoda (prosba do Pirat1984 - jako ze jestes z tych okolic, gdzie lepiej mirow, morsko czy bobolice?)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

flashar @ 26.09.2010 22:39...jako ze jestes z tych okolic, gdzie lepiej mirow, morsko czy bobolice?)
ale w jakim sensie??----------Jeśli o spotkanie może być Mirów----------http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=cz%C4%99stochowa&daddr=42-320+Mir%C3%B3w&geocode=FWtpBwMdw7kjASmvqCxOxbUQRzE2ghcaTQ1PhQ%3BFTFSBAMdYQ4pASlzWkhs8jsXRzFAjRHYxolWiQ&hl=pl&mra=ls&sll=50.607646,19.430008&sspn=0.101097,0.220757&ie=UTF8&ll=50.765997,19.547424&spn=0.806056,1.766052&t=p&z=9&lci=com.panoramio.all,com.google.webcamstu są zdjęcia okolic i trasa z Częstochowy na Mirów

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

trochę mi smutno , bo kiedyś byłem samotnym Emerytem na tym forum , a teraz zniknę w tłumie ;-) Rośniemy w siłę, panowie ! Hasła na flagi na pierwszą paradę emerytów :NA POHYBEL ZAMYKACZOM LICZNIKÓW !!!! BLOKADY NA PRZEPUSTNICE DO KAŻDEGO SPRZĘTA !!! MOHERY ZAMIAST KASKÓW !!! TYLKO WOLNA JAZDA DAJE WOLNOŚĆ !!! ŚCIGACZ TWÓJ WRÓG !!! BIJ R1 !!!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

giemul @ 27.09.2010 02:03NA POHYBEL ZAMYKACZOM LICZNIKÓW !!!! BLOKADY NA PRZEPUSTNICE DO KAŻDEGO SPRZĘTA !!! MOHERY ZAMIAST KASKÓW !!! TYLKO WOLNA JAZDA DAJE WOLNOŚĆ !!! ŚCIGACZ TWÓJ WRÓG !!! BIJ R1 !!!
calkowicie sie z Toba zgadzam.......;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

taaa a zeby polaczyc przyjemne z pozytecznym na kazdym moto zamontujemy reklame coregatabs :)----------oczywiscie "grupa chorzowska" pojedzie razem na myszkow - to nei podlega dyskusji:) jesli ktos jest z najblizszych oklic to tez niech sie przylaczy i razem polecimy.. dlatego chcialem info o tym kto chetny poniewaz mamy kilka miast osciennych: zabrze, ruda, chorzow.. i w zaleznosci od tego kto jest chetny tak ustawilibysmy start aby kazdemu bylo wygodnie..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

widzę chłopaki żeście się rozkręcili hehe To jak Miejscowość docelowa MIRÓW??----------To może zrobimy listę kto chętny na ten wyjazd?? I niech każdy pomyśli, przemyśli co by oczekiwał że tak to ujmę. ----------tylko wiecie Panowie Seniorzy i Panie Seniorki hehe kółka podporowe trzeba założyć heheh

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

sadze ze mirow bedzie ok.. sprawdzalem pogode na sobote - 14stopni bez deszczu - troche zimno ale chyba damy rade?:)wstepnie probowalem dobrac start - proponuje parking carrefour przy stadionie slaskim - stamtad prsoto na siewierz i z siewierza na mirow wioskami - spowrotem przez ogrodzieniec - bardziej widokowow mirowie proponuje na 13:00 (kwestia dogadania tak z "emerytami" jak i grupa 3,14) wiec wyjaz z chorzowa bylby kolo 11:30 tak zeby miec ewentualny zapas na szukanie sie na miejscusadze ze start z chorzowa jest w miare ok dla wszystkich zainteresowanych - oczywiscie jesli sa inne propozycje to krzyczcie:)----------pirat1984 - pyatnie gdzie sie spotkamy? w mirowie? wkoncu z opisu wynika ze jestes z czestochowy, a wydaje mi esie troche bezcelowe biegac najpierw na czestochowe i potem wracac na mirow... moze podskoczylbys do siewierza? stamtad przelecielibysmy sie razem na mirow, potem po konwersacjach polecialbys z nami na ogrodzieniec i spowrotem na siewierz? jakies sugestie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a może by określić jakąś ulice w Mirowie by nie błądzić??----------hmm ciekawa propozycja nie ma większego problemu :) a mam pytanie bierzecie swoje żony, kochanki czy tam narzeczone dziewczyny czy co tam barć można jako plecak??----------hehe haha hihi----------Tylko flashar podaj mi dokładny adres w tym Siewierzu najlepiej ulica i nr bo polecę na nawigacji no i godzinę o której miał bym się tam zjawić mi na dojazd wystarczy jakieś 20min o ile moja małżonka się nie dołączy bo jak tak będzie to tydzień wolami hehe----------http://www.scigacz.pl/Motocyklowy,program,szkolen,Honda,ProMotor,praca,u,podstaw,13448.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Motonici,1. Zróbcie listę, kto będzie.2. Dokładne miejsce spotkania (google maps i wszyscy wiedzą gdzie).3. Jeśli chcecie pogadać o zasadach i innych kwestiach związanych z jazdą w grupie dobrze byłoby, aby sobie gdzieś klapnąć na czterech literach i wypić kawę.PSWięcej zdecydowania i konkretów w organizowaniu takiego spotkania (jedna osoba powinna się tym zając, a nie wszyscy na raz)...to tylko moje sugestie :) zrobicie jak chcecie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wiec tak:termin: 2 padziernika (lub jak bedzie lalo a niedziela bedzie lepsza 3pazdziernika)miejsce docelowe: parking pod zamkiem w mirowiegodzina spotkania pod zamkiem: 13:00wyjazd z chorzowa: parking carrefour ul. parkowa (zaraz przy zjezdzie z ronda) o godz 11:30 (czekamy 15min)w siewierzu zabieramy pirat1984 na skrzyzowaniu ulic bytomskiej i wesolej kolo godz 12:15TRASA:http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=50.289899,18.967541&daddr=Siewierz,+Weso%C5%82a+to:Mir%C3%B3w,+Myszkowski,+%C5%9Al%C4%85skie&geocode=Fetc_wId9WshAQ%3BFesNAgMdAHolASl_O00MhSgXRzG1CsjWgDFelQ%3BFTFSBAMdYQ4pASlzWkhs8jsXRzFAjRHYxolWiQ&hl=pl&mra=pd&mrcr=1&sll=51.542919,20.039063&sspn=4.031783,11.634521&ie=UTF8&z=10sory za przydlugi link:)na miejscu znajdziemy pusta knajpe ( w tej kwestii zaimprowizujemy:) w trakcie czekania na reszte wypuscimy snajpera zeby poszukal dobrej knajpy, nastepnym razem bedziemy wiedziec gdzie przysiasc)powrot grupa (bogatsza o nowa wiedze i doswiadczenia;) przez ogrodzieniec na siewierz i spowrotem na parking przy carrefourtrasa niezbyt dluga,prosta i mysle w sam raz na grupe jadaca ze soba pierwszy razLISTA:1)flashar

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mi to będzie łatwiej polecieć na Tarnowskie góry i z tamtąd na siewierz tylko czekam jeszcze na odzew tego kumpla mojego czy jedzie czy nie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja postaram się z kumplami podjechać już na miejsce do zamku w Mirowie na godz 13, będę obserwowała temat czy będzie to sobota czy niedziela.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no i fajnie:D im wiecej ludzi tym lepiej:) chlopaki deklarowac sie i nie wymiekac bo laski wam pokaza ze dla nich pogoda nie straszna a wy sie przejmujecie ze bedzie -20 i padac bedzie.. onuce na nogi i w droge:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.