Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pirat todaj namiary na ta trase i posmigamy----------ja osobisie nie lubie jezdzic szybko chociarz moja mahina ma 139 konikow to nigdy jej niee zyluje :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
flashar @ 25.09.2010 21:43tak sobie mysle ze mozna by stworzyc "alternatywna grupe" 3,14 - sledze ich watki i sa bardzo zorganizowani i robia razem sporo wypadow - aczkolwiek z predkosciami nieco przekaraczajacymi tytulowe 80kmh... dlatego nawet nie smialem spytac czy mozna by do nich dolaczyc... sadze ze jesli da sie zorganizowac jakis wspolny wypad i nam sie spodoba to z czasem bedzie mozna stworzyc zgrana grupke z zasadami.. czekam na propozycje...
czesc, to nie tak ze dzidujemu caly czas 150 czy 200, predkosc przelotowa to ok 120-140 ale nie widze problemu aby to bylo np 100km/h a predkosc w winklach to dosc indywidualna sprawa bo jak dojezdzamy do winklowni to kazdy mniej wiecej zna swoje tempo i tak sie ustawia w szyku aby nikogo nie blokowac- ci co dziduja na winklach staja z przodu a ci wolniejsi z tylu ,spotykamy sie za ''winklownia '' i jak sie zgadza stan osobowy to jedziemy dalej lub wracamy znowu na winkle, nienarzucamu nikomu jakiegos tempa,zawsze dostosowywujemy sie do najwolniejszego....jesli ktos jest chetny to naprawde goraco zapraszamy na nasze wypady;p----------p.sjedyna sprawa to poczytac o jezdzie w grupie bo jak jest powyzej 10 moto to naprawde jest to bardzo wazne........ Post edytowany: 26.09.2010 13:26 Post edytowany: 26.09.2010 13:28

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to niewypali z wami niestety geupa to grupa anie kto lepiej a kto gorzej grupa jest grupa i kazdy dostosowuje sie do najwolniejszego to jest jazda w grupie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

BANITA @ 26.09.2010 15:32to niewypali z wami niestety geupa to grupa anie kto lepiej a kto gorzej grupa jest grupa i kazdy dostosowuje sie do najwolniejszego to jest jazda w grupie
troche nie ogarniam tej wypowiedzi ale to chyba z winy braku interpunkcji;pnapisalem przeciez ze jak jest dojazd do celu wyprawy;p to zawsze jest tak ze wszyscy jada razem i sa ogolne ''przepisy'' jazdy w grupie, jesli jest to wyjazd typowo rekreacyjny to obowiazuje to przez caly wyjazd. Jesli jednak jedziemy typowo polatac po winklach to po dotarciu do celu sory ale kazdy ma swoje tempo w winklu jedni mniejsze inni wieksze poza tym jazda w grupie w szybkich zakretach pokonywanych prawie na granicy swoich umiejetnosci to jeszcze nie nasza liga......

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś pojechałem się przejechać z moją Piękniejszą polówką w takich prędkościach. Wyruszyłem z Częstochowy przez Olsztyn tam przystanek w Consoni dalej do Złotego Potoku (piękne krajobrazy, skałki i pstrąg) dalej przez Żarki, Poraj, Hutę i do Czewy w sumie około 70km przyjemnych dla oka i całkiem dobre drogi lepsze od DK1 bo bez kolein, aut i trochę fajnych zakrętów. PolecamP.S. Cala jura jest naprawdę piękna np trasa z Myszkowa na Kraków----------A co najważniejsze te drogi są naprawdę puste przeważa podwójna ciągła tak że można czuć się bezpiecznie bo i też mało aut jeździ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ok w takim razie 1)prosze wpisac kto bylby chetny na wspolny wypad - widze ze mamy doi dyspozycji rozne miasta wiec jak sie wszyscy chetni wpisza to wytyczymy optymalna trase..2) mozemy jechac na olsztyn (pytanie czy na zamku jest jakas knajpa i czy serwuja znosne dania:) ewntualnie inne przyjazne miejsce w fajnym punkcie aby przysiasc i sie blizej poznac (zakaldam ze chetni znaja sie co najwyzej z widzenia?)3) ze tak niesmialo wspomne to moze kazdy chetny przy swim nicku poda rowniez ilosc sezonow na moto (ilosc faktycznie przejezdzonych od zrobienia prawka, i czy jezdzil w grupie) - chodzi o to zeby mniej wiecej dowiedziec sie jak zaawansowana jedziecko bedzie grupa - ewntualnie wybierze sie na tej podstawie "lidera" co oczywisce w trakcie wypadu i poznania sie nawzajem ulegnie dograniu.. oczywisice na wypad preferuje osoby z prawem jazdy (czyt pow 18 roku zycia) - mimo ze pojedziemy w grupie kazdy odpowiada za siebie - szczegolnie przy podjeciu decyzji o zmianie pasa, pierwszenstwie przejazdu itd. mam nadzieje ze w trakcie wyrobimy sobie pewne nawyki dotyczace jazdy w grupie i bedziemy dzialac jak na tych animacjach forumowych:DSORRY ZA KAZANIE:Dtakie spontaniczne imprezy sa fajne w wykonaniu doswiadczonych riderow, ktorzy jzedza ze soba juz dluzszy czas.. My jako ze dopiero zaczynamy musismy sie doszlifowac i pewnie chwile na zejdzie, ale mam nadzieje ze bedziemy fajna, zgrana, i bezpiecznie jezdzaca grupa..LwG----------wpisuje sie jako pierwszy chetny, nastepni prosze o kopiowanie i dopisanie sie80kmh:flashar - 1 sezon, jazda w grupie brak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

flashar @ 26.09.2010 20:052) mozemy jechac na olsztyn (pytanie czy na zamku jest jakas knajpa i czy serwuja znosne dania:) ewntualnie inne przyjazne miejsce w fajnym punkcie aby przysiasc i sie blizej poznac (zakaldam ze chetni znaja sie co najwyzej z widzenia?)
Odpowiadam ci: Jest i to nie jedna idzie zjeść, wypić coś i pospacerować :)----------Ja jeżdże 8 sezonów 8 lat jak kto woli :P----------Sieć asfaltowych dróg w Jurze jest dosyć gęsta, a i na jakość nawierzchni nie można narzekać. Oczywiście trafiają się dziury, łaty i odcinki dróg w remoncie ale to krajowy standard. Na pewno nie będziemy nudzić się na trasie i nie zabraknie atrakcji widokowych. Niezależnie jaką trasę wybierzemy, to nie należy spodziewać się dłuższych odcinków jednocześnie i płaskich i prostych. Bardziej strome fragmenty podjazdów zwykle nie są dłuższe niż kilkaset metrów, a 1,5 km przekraczają sporadycznie. Nagrodą za pokonanie podjazdu jest piękna panorama okolicy i odpoczynek na zjeździe. Różnice poziomu są większe niż w rejonie Wzniesień Łódzkich ale do gór to im bardzo daleko. Ruch na jurajskich drogach jest zwykle mniejszy niż na lokalnych drogach w okolicach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tu jest mapa jury:1. http://zamki.res.pl/jura.htm2. http://www.podhalanka.pl/image_func.php?img=gfx/b2dcc69d6ed07f03efd5192e3a5c0bf8.jpg〈=pl&prod_id=1054----------

flashar @ 26.09.2010 20:19no to chyba bedziesz kandydatem na naszego guru;) nastawiaj sie powoli:)
Eeeeee no bez przesady jest na pewno więcej doświadczonych motocyklistów a co do przewodnika wystarczy jeden czy dwóch z nawigacją :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

flashar @ 25.09.2010 21:43tak sobie mysle ze mozna by stworzyc "alternatywna grupe" 3,14 - sledze ich watki i sa bardzo zorganizowani i robia razem sporo wypadow - aczkolwiek z predkosciami nieco przekaraczajacymi tytulowe 80kmh... dlatego nawet nie smialem spytac czy mozna by do nich dolaczyc... sadze ze jesli da sie zorganizowac jakis wspolny wypad i nam sie spodoba to z czasem bedzie mozna stworzyc zgrana grupke z zasadami.. czekam na propozycje...
Witam wszystkich czytających oraz uczestniczących w konwersacji w tym wątku. Niezmiernie miło czytać słowa takie jak w powyższym cytacie. Cieszę się, że nasza grupa "...3,14 i reszta" jest w ten sposób postrzegana. Nawiązując do Waszych wypowiedzi oraz cennych słów Greenmacka chciałem poinformować, iż chcąc stworzyć grupę musicie ustalić zasady. Dzięki nim wszyscy w grupie będą bezpieczni oraz bezstresowo pokonywać kolejne kilometry. Zakładając wątek "...3,14 i reszta" w moim pierwszym poście zamieściłem linki, które mogą być Wam pomocne. Jeśli jednak zechcecie kiedykolwiek pośmigać razem z nami serdecznie zapraszam. V-max zawsze ustalamy przed rozpoczęciem trasy :)PozdrawiamPiwowarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej się dowiedzieć co i jak wygląda w Jurze to wpisać w goggle a moim zdaniem Jura Krakowsko-częstochowska jest najlepszym pomyslem dlatego że ma duży obszar bo od Krakowa po za częstochowe tak że można pozbierać jeszcze ludzi po drodze. Jest też dużo knajpek, barów i zajazdów gdzie można usiąść i porozmawiać a mniej doświadczeni kierowcy mogą na winklach wzbogacać się o doświadczenia a już pewni i doświadczeni kierowcy będą czerpać przyjemność z jazdy i doradzać mniej doświadczonym. Po prostu pisze co myślę.----------

Piwowarek @ 26.09.2010 20:30Witam wszystkich czytających oraz uczestniczących w konwersacji w tym wątku. Niezmiernie miło czytać słowa takie jak w powyższym cytacie. Cieszę się, że nasza grupa "...3,14 i reszta" jest w ten sposób postrzegana. Nawiązując do Waszych wypowiedzi oraz cennych słów Greenmacka chciałem poinformować, iż chcąc stworzyć grupę musicie ustalić zasady. Dzięki nim wszyscy w grupie będą bezpieczni oraz bezstresowo pokonywać kolejne kilometry. Zakładając wątek "...3,14 i reszta" w moim pierwszym poście zamieściłem linki, które mogą być Wam pomocne. Jeśli jednak zechcecie kiedykolwiek pośmigać razem z nami serdecznie zapraszam. V-max zawsze ustalamy przed rozpoczęciem trasy :)PozdrawiamPiwowarek
Mądre słowa tylko kolego wiesz najpierw trzeba zebrać grupę czy będzie choć kilku chętnych. ja kiedyś też śmigałem w takiej grupie jak wasza ale to było jak mieszkałem w mojej rodzonej miejscowości kole poznania. i jeszcze raz mówię popieram to co napisałeś.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pirat1984 - nasza grupa utworzyła się całkiem przypadkowo. Zaczęło się od wspólnego wyjazdu na Chudów paru motonitów. Dziś grupa liczy kilkunastu stałych członków + osoby, które się do nas dołączają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tak... tez sie zastanawiam ilu chetnych sie stawi na starcie:) zakladam ze bedzie to grupka kolo 5 maszyn..Piwowarek: jako ze jezdzisz w fajnej grupie i masz spore doswiadczenie w tym temacie (przynajmniej na podstawie twoich postow i reszty grupy 3,14) prosba - wskaz podstatwowe zasady takie z zycia wziete ktorych nie ma w "oficjalnych wytycznych".. tzn kazdy sobie przestudiuje teorie, wyprzedzania, zmiany pasa, przejazdow przez skrzyzowania itp.. ale to tylko teoria.. jak to wyglada z praktycznego punktu widzenia jesli chodzi o jazde w grupie wsrod "dopiero co poznanych ludzi"? co do wspolenj rajzy - sadze ze chyba jeszcze nie czas na wspolne wypady - jazda ma byc przyjemnoscia, a dla ludzi dla ktorych optymalne tempo wynosi ±150 nie sensu jazda z predkosciami ±80-100 jak w temacie to ma byc jazda dla przyjemnosci - dla jednych jest to 80, dla drugich 180.. jak kiedys przyjdzie mi ochota na adrenalinke to pewnie spytam o pozolenie wyjazdu z wami:)pozdrawiam:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Piwowarek no i o czymś podobnym mówię tak samo bylo ze mną najpierw jeździliśmy w 4 z chłopakami z Wronek po jakimś czasie dołączyli się jeszcze chłopaki z Czarnkowa, Szamotul, Sierakowa i jeszcze kilku. Były wspólne wyjazdy na tor poznań, lotnisko Pila i zloty i u nas byli tak samo motocykliści doświadczeni ze tak powiem i chłopaki którzy porobili dopiero co prawko i tak jak już ktoś tu pisał że dostosowywaliśmy się zawsze do tych słabszych i tak samo mieliśmy zasady które niestety ale musiały być przestrzegane tak czy inaczej bo przyjemność musi łączyć się z bezpieczeństwem nie da się tego podzielić...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pirat1984 @ 26.09.2010 20:53...dostosowywaliśmy się zawsze do tych słabszych i tak samo mieliśmy zasady które niestety ale musiały być przestrzegane tak czy inaczej bo przyjemność musi łączyć się z bezpieczeństwem nie da się tego podzielić...
Cenne słowa Panie Kolego :) Popieram w 100%

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam panów. Jak tak czytam te wasze plany to aż mnie ochota bierze na taki wypadzik więc jest szansa że sie podłącze jeśli można i jeszcze kumpla w to wciągam. ja jeżdze dopiero 1 sezon on juz 3.Pozdrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co do doświadczenia to nie jest ważne ile kto sezonów czy lat i na jakim moto przejeździł. Bo jeden może jeździć 2 lata czy tam sezony i zrobić kilka set tyś. km a drugi powie że jeździ 10 lat/sezonów ale wyjeżdża tylko w niedziele 20km do teściowej albo kochanki nie liczy się doświadczenia w latach lecz w kilometrach. ja na przykład dużo jeżdżę po Polsce bo dla mnie motocykle to pasja i miłość... i to jest tylko takie moje skromne zdanie na to zamieszanie ;P----------hehe Bastor zapraszamy :) tylko najpierw trzeba się zgadać usiąść i porozmawiać a do tego pogoda :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

oki pirat1984 masz 100-towa racje:) poprostu uogolniam.. przyjmuje srednia ze w sezonie sie robi te 10-15tys (oczywiscie wem ze sa tacy ktorzy robia 50tys i tacy ktorzy robia 1tys.. )chodzi o ogolne zorientowanie sie kto z jakim doswiadczeniem pojedzie zeby tak ustawic ekipe, aby bylo bezpiecznie z przodu i z tyluoczywisce ja nie mam zadnego doswiadczenie dlatego probuje wybadac kto siedzi na moto najpewniej i bedzie w stanie okielznac grupe swiezakow:)wszystko z mysla o bezpieczenstwie..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie no rozumiem cię doskonale :) Więc bylo by trzeba zebrać chętnych i umówić się w jakimś miejscu jeden dzień i usiąść i pogadać na ten temat:)Tak jak pisałeś powyżej, w Olsztynie są knajpki idzie usiąść i porozmawiać bylem tam wczoraj i dziś :P----------A po drugi przyjeżdża tam trochę motocyklistów:)----------A jak byś chciał jechać z Chorzowa do Olsztyna to możesz spojrzeć na mapkę powyżej masz linki i przejechać się Jurą

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pirat1984 @ 26.09.2010 21:07A co do doświadczenia to nie jest ważne ile kto sezonów czy lat i na jakim moto przejeździł.ja na przykład dużo jeżdżę po Polsce bo dla mnie motocykle to pasja i miłość...
W grupie w której ja jeżdżę 3,14 i reszta są osoby w większości pierwszo sezonowe (co nie oznacza że bez doświadczenia) i tacy co już mają za sobą tysiące km nawiniętych i lata doświadczenia.To jest moim zdaniem fajne bo zawsze można się czegoś dowiedzieć,wymienić problemami,zawsze podpowiedzą jak coś robisz źle!Moja grupa mnie dużo nauczyła!!!!Ja właśnie byłam taką 80/km i powiem wam że jak grupa mnie przygarnęła i otoczyła "opieką" tak dopiero poczułam że jazda może być przyjemna i bezpieczna!!Ja nie dziduję ani na winklach ani na trasie bo miałam 250tke więc poszaleć się nie dało ale grupa się do mnie dostosowywała!Teraz mam 500 więc czasem mnie gonią :) nie no żartuję!!Ważne są zasady i zgranie się!!!Życzę wam żebyście się też tak zgrali i przyjemnie śmigali :)powodzenia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no tak.. tylko musielibysmy sie spotkac w olsztynie - czyli wiekszosc z nas musialaby sie tam juz dostac - czyli jazda grupa 80km jakby nie bylo:) a moze ten pierwszy raz spotkac sie na zamku pod myszkowem? jest sporo blizej dla ludzi z okolic katowic i ty pirat 1984 tez mialbys blisko.. sadze zw to taki w miare neutralny grunt?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.