bigkris Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Witam, kupilem od kolegi RM 125. kumpel wymienial tloka ostatnio (prox) bylo ok, przejechal sie motorem i zauwazyl bialy plyn cieknacy z chlodnicy, usterka wiadoma, simmering pod pompa wody. dzis to wymienilem, jednakze chcialem wczesniej uruchomic motor na sucho tzn bez pompy wody, aby sprawdzic czy wogole chodzi. no ale nie udalo sie. z tego co zauwazylem kompresja jest slaba, tak jak by gdzies uciekala a dodatkowo iskra jest powiedzialbym nikla. co robic w takim wypadku? chcialbym jeszcze dowiedziec sie jaka trzeba zrobic do tego motoru mieszanke oraz jaki olej wlac do skrzyni bo tutaj natrafilem na rozne opinie. Pozdrawiam i licze na szybka odpowiedz.Załaczam również zdjecia z pytaniem kolejnym. czy ta urwana część z pierwszego zdjęcia jest konieczna czy da się bez niej przezyć?Oraz pytanie co do tłoka od czego on tak wyglada? dodam ze boki są gładkie a sam tłok jest nowy(jednakże ja go nie kupowałem jeszcze tylko poprzedni właściciel, mam od tego tłoka paragon i pudło) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Wrzuć większe foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2miro Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Podaj wieksze foty. Czy glowica wyglada tez jakby termity ją zezarły. Do tego jak wyglada swieca- jej kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 tłok wyglada jakby do cylindra dostawał sie piasek i wbijał w denko. Mieszanke najlepiej robić na motulowskim 800 OFF-ROAD ESTER 2Tolej do skrzyni Motul Transoil Expert 10W 40Kto temu silnikowi zrobił taka krzywde? Nasrane silikonem.. i co to ma byc szczelne? Ten urwany kawałek cylindra który wchodzi do kartera nie ma jakiegos istotnego znaczenia bo tłok nie dociera w tamte rejony.Jezeli cylinder ma rysy to jest do tulejowania.Jaki jest luz pomiędzy tłokiem a cylindrem? luz na pierscieniach w cylindrze? Jeżeli jest dobrze spadowane wszystko to uszczlenij to dobrze ale nie na silikonie i nie na takiej ilości.. masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Normalnie 1/50 na dotarciu trochę więcej oleju .Olej może być także Castrol power racning 2T polecamhttp://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_info/?user_id=180〈=plCo do reszty to daj normalne foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vciq Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Siemka. Do skrzyni najlepiej nalać castrola mtx tzn przekładniówkę, w żadnym przypadku nie lej oleju silnikowego. Co do firmy PROX to robią tylko dobre zawory i korby, co do tłoków robią jakie chcą, z tego co wiem nie odlewają tłoków w selekcjach. Jeżeli tuleja cylindryczna ma rysy można spróbować to przepolerować, jeżeli nic to nie da robimy szlif i wrzucamy tłok nadwymiarowy w odpowiedniej selekcji. Polecam do tego tłoki wossnera, są to pożądne kute tłoki z grafitową powłoką, która docierając się ułatwia spasowanie tłoka w tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.