Elvis101 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Witam jestem od miesiąca posiadaczem bandita gsf 400 i problem jest tego typu że brak iskry,przy kupnie właściciel mówił że tylko moduł padł, znalazłem używany moduł,nie naprawiany, podczepiłem i na dal brak iskry,tzn jest ale co jakiś czas,5-6 sekund i taka słaba jakby jej nie było, na obydwie cewki dochodzi napięcie ok 12 v zaś przy wyjściu gdy robię pomiar kręcąc rozrusznikiem miernik wskazuje małe wartości rzędu 0,5 volt,myślicie że to cewki? czy coś jeszcze? liczę na odpowiedzi i chętnie z kimś porozmawiam kto ma ten sam motocykl,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 przy wyjsciu powinno byc duzo wieksze napiecie niz z akumulatora... moim zdaniem cewki mialem taki problem w cz 350 i po wymianie cewki bylo ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 jeżeli chcesz, stoi u mnie aktualnie bandit gsf 400. Moge zdiagnozowac usterke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dzięki za zainteresowanie tematem, dziś zakupiłem cewki na allegro i zobaczę co wtedy będzie jak je podmienię, odnośnie do odpowiedzi DANVIELD'A to fajnie by było zdiagnozować usterkę tylko mam do Ciebie ok 180 km ;/, na pewno się odezwę jak wymienię cewki,a i jeszcze jedno pytanie na marginesie,jeśli dochodzi mi do cewek napięcie ok 12 v to moduł raczej sprawny? bo zakupiłem go ale sam nie sprawdzałem bo nikt z okolicy bandziora takiego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 tak jezeli do cewek dochodzi okolo 12v to jest ok problem jest jezeli za cewka jest mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidek102 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 W prawdzie nie w motocyklach, ale zasada ta sama, sprawdź jeszcze jak wygląda masa, dosyć częsty problem i by w sumie objawy pasowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 witam ponownie,dziś założyłem nowe(w sumie używane) cewki i ręce opadają bo nadal to samo,przed montażem dokładnie wyczyściłem styki zarówno jak i do plusa i do masy,podpiąłem i iskra przeskoczy co jakiś czas i to taka że w palcach nic nie czuć,sprawdziłem dodatkowo czujnik nóżki bocznej czy działa,podłączyłem miernik i jest opór czyli załącza,nawet na krótko zwarłem omijając, napięcie tak jak mówiłem a dokładnie 12,11 v, myślałem może o impulsatorze,może być że padł?bo sam już nie wiem gdzie szukać,poradźcie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 to już nie wiem może kondensator ale nie dam głowy... lepeij skorzystaj z usług elektryka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 no chyba będę musiał tak zrobić bo czas tracę,pogoda jest a moto stoi nieuzywane:/jak znajdę przyczynę to napisze,oczywiście jak ktoś wpadnie na jakiś pomysł co zrobić to też będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 sprawdź czujnik na wale czy jest sprawny i pokolei styki.jeżeli czujnik jest wlanięty to nie da sygnału na moduł a tym smaym na cewke wiec podmiana cewek nic nie danatomiast jeżeli czujnik jest dobry to walnięty bedzie moduł, w tym sprzecie nie ma sie co zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 ok a jak sprawdzić czujnik,jest jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 http://simsony.net/showthread.php?t=1269tu cos znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 a wiecie może jak sprawdzić mam magneto(te uzwojenia alternatora)? wychodzą z niego trzy żółte przewody,jaki ma być opór na nich,między nimi czy z masą? posiada ten moto kondensator?w magnecie tym? i czy regulator napięcia ma coś wspólnego z zapłonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 miedzy nimi opór znikomy, między każdym z nich a masą opór nieskończony, najlepiej jakby wszystkie pomiary dały taki sam wynik (masz 3 kombinacje). Poszukaj serwisówkę do tej suki, tam powinna być tabela kontroli alternatora, reglera.Błahostka - w jakim stanie masz akumulator?? bo jak 'aż' 12,1 V masz na cewce to brakuje mu troche, samo aku ma mieć 12,6-12,8 na zimno, pomierz na nim napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem - jak spadnie do 10,5V to je wyjeb i kup nowe.Światła działają? Wszystko inne? Klimatyzacja? Że tak spytam - czym mierzyłeś napięcie na wyjściu z cewki? Tzn. na przewodzie WN? Jeśli zwykłym miernikiem to możesz szukać nowego (zakresy przekroczone i to nieźle ), wynikami pomiarów sie nie sugeruj, bo to ani prąd stały ani przemienny 50Hz, więc zapewne miernik pokazał bzdurę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 5 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 aha rozumiem, głownie mi zależy na tym by uzyskać iskrę, znajomy mechanik od motocykli mi mówił że jak odłączę nawet regulator i alternator to iskra powinna być, na moduł mi przychodzi 12v ale na impulsator wychodzi 0,51 v zaś gdy pokręcę rozrusznikiem to zwiększa się do 0.91 v , dobre napięcie? na cewkach jest również 12 v lecz nie wychodzi z niej nic, mierzyłem odkręcając przewód i do tego dziubka z cewki ale zwykłym miernikiem , aha i aku podłączam z auta bo w moto padnięte jest to dobre jest Post edytowany: 05.09.2010 21:00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.