Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Bandit gsf 400 brak iskry-HELP !!!


Elvis101

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem od miesiąca posiadaczem bandita gsf 400 i problem jest tego typu że brak iskry,przy kupnie właściciel mówił że tylko moduł padł, znalazłem używany moduł,nie naprawiany, podczepiłem i na dal brak iskry,tzn jest ale co jakiś czas,5-6 sekund i taka słaba jakby jej nie było, na obydwie cewki dochodzi napięcie ok 12 v zaś przy wyjściu gdy robię pomiar kręcąc rozrusznikiem miernik wskazuje małe wartości rzędu 0,5 volt,myślicie że to cewki? czy coś jeszcze? liczę na odpowiedzi i chętnie z kimś porozmawiam kto ma ten sam motocykl,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za zainteresowanie tematem, dziś zakupiłem cewki na allegro i zobaczę co wtedy będzie jak je podmienię, odnośnie do odpowiedzi DANVIELD'A to fajnie by było zdiagnozować usterkę tylko mam do Ciebie ok 180 km ;/, na pewno się odezwę jak wymienię cewki,a i jeszcze jedno pytanie na marginesie,jeśli dochodzi mi do cewek napięcie ok 12 v to moduł raczej sprawny? bo zakupiłem go ale sam nie sprawdzałem bo nikt z okolicy bandziora takiego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,dziś założyłem nowe(w sumie używane) cewki i ręce opadają bo nadal to samo,przed montażem dokładnie wyczyściłem styki zarówno jak i do plusa i do masy,podpiąłem i iskra przeskoczy co jakiś czas i to taka że w palcach nic nie czuć,sprawdziłem dodatkowo czujnik nóżki bocznej czy działa,podłączyłem miernik i jest opór czyli załącza,nawet na krótko zwarłem omijając, napięcie tak jak mówiłem a dokładnie 12,11 v, myślałem może o impulsatorze,może być że padł?bo sam już nie wiem gdzie szukać,poradźcie coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

miedzy nimi opór znikomy, między każdym z nich a masą opór nieskończony, najlepiej jakby wszystkie pomiary dały taki sam wynik (masz 3 kombinacje). Poszukaj serwisówkę do tej suki, tam powinna być tabela kontroli alternatora, reglera.Błahostka - w jakim stanie masz akumulator?? bo jak 'aż' 12,1 V masz na cewce to brakuje mu troche, samo aku ma mieć 12,6-12,8 na zimno, pomierz na nim napięcie w momencie kręcenia rozrusznikiem - jak spadnie do 10,5V to je wyjeb i kup nowe.Światła działają? Wszystko inne? Klimatyzacja? Że tak spytam - czym mierzyłeś napięcie na wyjściu z cewki? Tzn. na przewodzie WN? Jeśli zwykłym miernikiem to możesz szukać nowego (zakresy przekroczone i to nieźle :D ), wynikami pomiarów sie nie sugeruj, bo to ani prąd stały ani przemienny 50Hz, więc zapewne miernik pokazał bzdurę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha rozumiem, głownie mi zależy na tym by uzyskać iskrę, znajomy mechanik od motocykli mi mówił że jak odłączę nawet regulator i alternator to iskra powinna być, na moduł mi przychodzi 12v ale na impulsator wychodzi 0,51 v zaś gdy pokręcę rozrusznikiem to zwiększa się do 0.91 v , dobre napięcie? na cewkach jest również 12 v lecz nie wychodzi z niej nic, mierzyłem odkręcając przewód i do tego dziubka z cewki ale zwykłym miernikiem , aha i aku podłączam z auta bo w moto padnięte jest to dobre jest Post edytowany: 05.09.2010 21:00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.