c64club Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Przyszedł taki moment w życiu żółwia, że robi prawko i pewnie w końcu zechce ujeżdżać coś nieco mocniejszego niż motorower.Oczywiście usłyszałem od razu pełno porad, żeby poniżej pół litra nie patrzeć, parę ofert ciekawych nawet dla mnie wyszukano. Problem w tym, że nie chcę półlitrowca, tylko naprawdę lekki motocykl.Mógłby być używany, nowy, nieważne. Ma wozić mnie, moje graty i ew. pasażera w ciekawe miejsca, Lekko terenowy charakter (na polne drogi) mile widziany.Z nówek niektóre chińczyki są fajne (Romek K-125), z Japońskich w miarę ciekawa jest ybr125 (tylko ten tył... :/)Co byście polecali z używanych, na czym lekkim jeździliście? Chętnie przyjrzę się każdemu motorkowi o następujących cechach:-singiel 125, 200, może 250-czterosuw-naked,-żadnych komputerów pokładowych, i innych wynalazków-jak najdalej od "sporta"-żeby wyglądał jak motocykl (w sensie taki bardziej "motór")Bliska wyglądem jest mi XJ550, śliczna, tylko nie widzę lekkiego sprzęta podobnym charakterze, a przeglądając samemu mam już mętlik w głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 XJ550 lekko już zabytkowa bardziej XJ600,Cb500 albo jaka kawa.Ale jesteś na dobrym tropie yamaha najlepsza chociaż mętlik masz w głowie straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 a moze DR 350??? za 5000 fajną sztukę kupisz.. polatasz tym i po mieście i czasem po łące? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 125 sobie odpuść. Dr 350 może NX 350 to są motorki z którymi każdy sobie da radę. Ja jako drugi moto mam Majesty 250 i powiem że mile mnie zaskoczyła zarówo osiągami jak i spalaniem a funkcjonalna jest bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Tyle, że 50cc osiągami mi "prawie" wystarcza. To "prawie" odnosi się do wzniesień po 5-7%, kiedy jadę w góry i muszę do dwójki zredukować oraz do zakazu wjazdu na autostradę. A poza tymi dwoma przypadkami? Jadę sobie 50 na godzinę, patrzę na tych wszytskich wyprzdzających mnie desperatów i myślę sobie "nie wiem jak wy, ale ja mam czas".Sgregor - XJ550 podałem jako przykład "ładnego" pojazdu, nie zaś klasę pojemności do której bym dążył. CB500 w kwestii wyglądu też jeszcze jest akceptowalna. Gdybym szukał ciężkiego motocykla, nie miałbym problemu, w Polsce popularne są albo pierdziawki jak mój naked, albo czołgi od pół litra w górę. Może sprecyzuję pytanie, albo zadam je z innej strony. Chodzi mi o nowoczesny technicznie odpowiednik WSK-i. Koniecznie lekki singiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Honda rebel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 GN125 (i teraz Rebel, dzięki za podpowiedź) jest u mnie gdzieś na końcu kolejki z powodu kąta widelca. Musiałbym się na tym poturlać trochę, bo chopper (nawet soft) nie przekonuje mnie do końca.Na GN i YBR będę miał okazję pojeździć w szkole, to sobie sprawdzę aż zanadto.Ładne określenie tego, czego szukam, wyczytałem dzisiaj w teście YBR-ki. Chodzi mi o takiego sprzęta, którego narysowaliby respondenci na ulicy zapytani o to, jak wygląda motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.