Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Z 50-ki na coś nieco większego.


c64club

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł taki moment w życiu żółwia, że robi prawko i pewnie w końcu zechce ujeżdżać coś nieco mocniejszego niż motorower.Oczywiście usłyszałem od razu pełno porad, żeby poniżej pół litra nie patrzeć, parę ofert ciekawych nawet dla mnie wyszukano. Problem w tym, że nie chcę półlitrowca, tylko naprawdę lekki motocykl.Mógłby być używany, nowy, nieważne. Ma wozić mnie, moje graty i ew. pasażera w ciekawe miejsca, Lekko terenowy charakter (na polne drogi) mile widziany.Z nówek niektóre chińczyki są fajne (Romek K-125), z Japońskich w miarę ciekawa jest ybr125 (tylko ten tył... :/)Co byście polecali z używanych, na czym lekkim jeździliście? Chętnie przyjrzę się każdemu motorkowi o następujących cechach:-singiel 125, 200, może 250-czterosuw-naked,-żadnych komputerów pokładowych, i innych wynalazków-jak najdalej od "sporta"-żeby wyglądał jak motocykl (w sensie taki bardziej "motór")Bliska wyglądem jest mi XJ550, śliczna, tylko nie widzę lekkiego sprzęta podobnym charakterze, a przeglądając samemu mam już mętlik w głowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że 50cc osiągami mi "prawie" wystarcza. To "prawie" odnosi się do wzniesień po 5-7%, kiedy jadę w góry i muszę do dwójki zredukować oraz do zakazu wjazdu na autostradę. A poza tymi dwoma przypadkami? Jadę sobie 50 na godzinę, patrzę na tych wszytskich wyprzdzających mnie desperatów i myślę sobie "nie wiem jak wy, ale ja mam czas".Sgregor - XJ550 podałem jako przykład "ładnego" pojazdu, nie zaś klasę pojemności do której bym dążył. CB500 w kwestii wyglądu też jeszcze jest akceptowalna. Gdybym szukał ciężkiego motocykla, nie miałbym problemu, w Polsce popularne są albo pierdziawki jak mój naked, albo czołgi od pół litra w górę. Może sprecyzuję pytanie, albo zadam je z innej strony. Chodzi mi o nowoczesny technicznie odpowiednik WSK-i. Koniecznie lekki singiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GN125 (i teraz Rebel, dzięki za podpowiedź) jest u mnie gdzieś na końcu kolejki z powodu kąta widelca. Musiałbym się na tym poturlać trochę, bo chopper (nawet soft) nie przekonuje mnie do końca.Na GN i YBR będę miał okazję pojeździć w szkole, to sobie sprawdzę aż zanadto.Ładne określenie tego, czego szukam, wyczytałem dzisiaj w teście YBR-ki. Chodzi mi o takiego sprzęta, którego narysowaliby respondenci na ulicy zapytani o to, jak wygląda motor :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.