Skocz do zawartości
Aruchna

YAMAHA XJ900 DIVERSION - do właścicieli tego sprzętu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.na wstępie mam prawie 40 na karku 190cm i 90 kg - prawko od 2 miesięcy ( wcześniej skuterki)i od pół roku oglądam się za sprzętem dla mnie. Urzekła mnie Yamaha xj 900 golashttp://allegro.pl/show_item.php?item=1091814605piękny motocykl - znam jego wady i zalety.Mam jedno pytanie - w Waszej opinii jest trudna do opanowania czy przy odrobinie zdrowego rozsądku może być na poważne pierwsze moto?pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Motocykl prowadzi sie bardzo dobrze, jest jak najbardziej do opanowania- dobra decyzja jesli chodzi o dobor pierwszego sprzetu. Ale zastanow sie czy moto bedzie dla Ciebie wygodne przy takim wzroscie, ja mam 1,80 i dla mnie bylo " na styk" pozdro

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

mam XJ 900 - 27 letnią i silnik ma niezawodny. Nie jestem kurduplem, a jeżdzi mi się dobrze. Ale to nie motor do nauki. 130 koni i 4,2 do setki to trochę dzybciej niż na skuterze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam rówieśnika mam taki sprzęcik od 3-ech sezonów polecam !!!!178 cm 100kg wyrabia się pod moim kofrem całkiem fajnie :) Powiem że to motorek do spokojnej turystyki i daje dużo frajdy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Model @ 01.09.2010 23:36mam XJ 900 - 27 letnią i silnik ma niezawodny. Nie jestem kurduplem, a jeżdzi mi się dobrze. Ale to nie motor do nauki. 130 koni i 4,2 do setki to trochę dzybciej niż na skuterze.
Jakaś rasowana ta staruszka 900-tka, jak ma 130 kuni ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Raczej norma... ???? Co w tym dziwnego ?Silnik: czterocylindrowy, czterosuwowy rzędowy, chłodzony powietrzem, rozrząd typu DOHC, 2 zawory na cylinder, pojemność 853ccm, śred.xskok 66,0x60,5mm, moc maksymalna ok.130KM przy 9000rpm, moment obrotowy 81Nm przy 7000rpm, stopień sprężania 9,6:1, 4 gaźniki podciśnieniowe Mikuni 35mm, smarowanie obiegowe wysokociśnieniowe z miską olejową, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V-14Ah, alternator 260W, zapłon elektroniczy Przeniesienie napędu: napęd końcowy - wał Kardana, sprzęgło wielotarczowe mokre, skrzynia biegów pięciostopniowa mechaniczna, Podwozie: podwójna rama kołyskowa z rur stalowych, widelec teleskopowy, wahacz wleczony podparty 2 elementami resorująco-tłumiącymi, hamulec przedni dwutarczowy 267mm, hamulec tylny jednotarczowy 267mm, koła odlewane, ogumienie - przód 100/90V18, tył 120/90V18, Wymiary i masy: długość 2215mm, szerokość 735mm, wysokość siedzenia 790mm, rozstaw osi 1480mm, prześwit 150mm, masa pojazdu sucha 218kg, masa pojazdu gotowego do jazdy 242kg, dopuszczalna masa całkowita 436kg, zbiornik paliwa 22l, rezerwa 5,0l, Osiągi: prędkość maksymalna 215km/h, przyspieszenie 0-100km/h 4,2sek, średnie zużycie paliwa 6,5l/100km, Dane eksploatacyjne: olej silnikowy SAE20W40 SE 2,8l, świece zapłonowe NGK BPR8-ES, ciśnienie sprężania: 8-12atm, wolne obroty: 1050-1150rpm, olej w zawieszeniu SAE5W 286ml, ciśnienie w ogumienie: przód 245kPa, tył 285kPa, poziom paliwa 4-6mm, luz zaworowy: ssące 0,11-0,15mm, wydechowe 0,16-0,20mm,To taki stary "gadzik" hehe. Wersja ze "Stanów". :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo, to w porywach XJ 900 osiągały 96-97KM.No, ale może te hamerykańskie, to jakieś dzikie były :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wicher @ 01.10.2010 16:34Z tego co mi wiadomo, to w porywach XJ 900 osiągały 96-97KM.No, ale może te hamerykańskie, to jakieś dzikie były ;)
Prawda prawda.Mowa tutaj o XJ 900 Diversion.A 27 letnia XJ 900 to na pewno nie jest Diversion.Ale i tak te 130 KM to jakaś bardzo optymistyczna wersja.Z XJ 600 jest tak, że stary model miał około 100KM, a Diversion już tylko 61 KM Post edytowany: 04.10.2010 20:05

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

... Mam jedno pytanie - w Waszej opinii jest trudna do opanowania czy przy odrobinie zdrowego rozsądku może być na poważne pierwsze moto? ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×