Sign in to follow this  
Followers 0
Aruchna

YAMAHA XJ900 DIVERSION - do właścicieli tego sprzętu

10 posts in this topic

Witam wszystkich.na wstępie mam prawie 40 na karku 190cm i 90 kg - prawko od 2 miesięcy ( wcześniej skuterki)i od pół roku oglądam się za sprzętem dla mnie. Urzekła mnie Yamaha xj 900 golashttp://allegro.pl/show_item.php?item=1091814605piękny motocykl - znam jego wady i zalety.Mam jedno pytanie - w Waszej opinii jest trudna do opanowania czy przy odrobinie zdrowego rozsądku może być na poważne pierwsze moto?pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocykl prowadzi sie bardzo dobrze, jest jak najbardziej do opanowania- dobra decyzja jesli chodzi o dobor pierwszego sprzetu. Ale zastanow sie czy moto bedzie dla Ciebie wygodne przy takim wzroscie, ja mam 1,80 i dla mnie bylo " na styk" pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam XJ 900 - 27 letnią i silnik ma niezawodny. Nie jestem kurduplem, a jeżdzi mi się dobrze. Ale to nie motor do nauki. 130 koni i 4,2 do setki to trochę dzybciej niż na skuterze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam rówieśnika mam taki sprzęcik od 3-ech sezonów polecam !!!!178 cm 100kg wyrabia się pod moim kofrem całkiem fajnie :) Powiem że to motorek do spokojnej turystyki i daje dużo frajdy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model @ 01.09.2010 23:36mam XJ 900 - 27 letnią i silnik ma niezawodny. Nie jestem kurduplem, a jeżdzi mi się dobrze. Ale to nie motor do nauki. 130 koni i 4,2 do setki to trochę dzybciej niż na skuterze.
Jakaś rasowana ta staruszka 900-tka, jak ma 130 kuni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej norma... ???? Co w tym dziwnego ?Silnik: czterocylindrowy, czterosuwowy rzędowy, chłodzony powietrzem, rozrząd typu DOHC, 2 zawory na cylinder, pojemność 853ccm, śred.xskok 66,0x60,5mm, moc maksymalna ok.130KM przy 9000rpm, moment obrotowy 81Nm przy 7000rpm, stopień sprężania 9,6:1, 4 gaźniki podciśnieniowe Mikuni 35mm, smarowanie obiegowe wysokociśnieniowe z miską olejową, rozrusznik elektryczny, akumulator 12V-14Ah, alternator 260W, zapłon elektroniczy Przeniesienie napędu: napęd końcowy - wał Kardana, sprzęgło wielotarczowe mokre, skrzynia biegów pięciostopniowa mechaniczna, Podwozie: podwójna rama kołyskowa z rur stalowych, widelec teleskopowy, wahacz wleczony podparty 2 elementami resorująco-tłumiącymi, hamulec przedni dwutarczowy 267mm, hamulec tylny jednotarczowy 267mm, koła odlewane, ogumienie - przód 100/90V18, tył 120/90V18, Wymiary i masy: długość 2215mm, szerokość 735mm, wysokość siedzenia 790mm, rozstaw osi 1480mm, prześwit 150mm, masa pojazdu sucha 218kg, masa pojazdu gotowego do jazdy 242kg, dopuszczalna masa całkowita 436kg, zbiornik paliwa 22l, rezerwa 5,0l, Osiągi: prędkość maksymalna 215km/h, przyspieszenie 0-100km/h 4,2sek, średnie zużycie paliwa 6,5l/100km, Dane eksploatacyjne: olej silnikowy SAE20W40 SE 2,8l, świece zapłonowe NGK BPR8-ES, ciśnienie sprężania: 8-12atm, wolne obroty: 1050-1150rpm, olej w zawieszeniu SAE5W 286ml, ciśnienie w ogumienie: przód 245kPa, tył 285kPa, poziom paliwa 4-6mm, luz zaworowy: ssące 0,11-0,15mm, wydechowe 0,16-0,20mm,To taki stary "gadzik" hehe. Wersja ze "Stanów". :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co mi wiadomo, to w porywach XJ 900 osiągały 96-97KM.No, ale może te hamerykańskie, to jakieś dzikie były :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda w papierach nie mam podanych koni ale ma 93 kW - to wprzeliczeniu na koniki - ile? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wicher @ 01.10.2010 16:34Z tego co mi wiadomo, to w porywach XJ 900 osiągały 96-97KM.No, ale może te hamerykańskie, to jakieś dzikie były ;)
Prawda prawda.Mowa tutaj o XJ 900 Diversion.A 27 letnia XJ 900 to na pewno nie jest Diversion.Ale i tak te 130 KM to jakaś bardzo optymistyczna wersja.Z XJ 600 jest tak, że stary model miał około 100KM, a Diversion już tylko 61 KM Post edytowany: 04.10.2010 20:05

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Mam jedno pytanie - w Waszej opinii jest trudna do opanowania czy przy odrobinie zdrowego rozsądku może być na poważne pierwsze moto? ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0