kruk Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam,Kontakt z Motor beskid to Strata czasu, nerwów o pieniędzy.Zamówiłem u nich przerywacz kierunkowskazów, podając dokładny numer części i numer ramy motocykla.Po 3 dniach dostałem tel, że żecz jest do odbioru, na miejscu okazuje się że jest element o innym oznaczeniu lecz zapewniają mnie że taki ma być.Po przybyćiu na miejsce okazuje się że przerywacz niepasuje. Dzwonie do nich z proźbą o wymiane lub zwrot kasy. W słuchawce słyszeze to niemożliwe i że podałem zły numer ramy.zdenerwowany mówie że napewno dobry i powtarżałem go 2 razy.Po kilu jesszcze mniej przyjemnych zdaniach uzłyszałem że jak chce pogadać to mam do nich przyjechać i dupneli słuchawką.Wysłałem im pisemną reklamacje.Jest to najmniej życzliwy salona jaki znam.Ponadto to niepierwsza wpadka z nimi.Jak znajde chwile to opisze tą drugą niemiłą niespodzianke.Niepolecam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcperson Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 A jak z cenami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi68 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Zamowilem czesci telefonicznie i odebralem osobiscie i jestem zadowolony, wprawdzie nikt mnie na powitanie nie calowal ale tam sprzedawcami sa faceci wiec nie zaluje .Moglem osobiscie w ich kompie sprawdzic nr czesci i porownac z tymi ktore kupilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Dwa czy trzy razy kupowałem u nich części do starej Div i nigdy nie było problemu. Wysyłają nawet za pobraniem. A katalog części yamahy jest np. tu http://www.yamaha-motor.de/de/informationen/yamaha-ersatzteile-katalog.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Witam,Kontakt z Motor beskid to Strata czasu, nerwów o pieniędzy.Zamówiłem u nich przerywacz kierunkowskazów, podając dokładny numer części i numer ramy motocykla.Po 3 dniach dostałem tel, że żecz jest do odbioru, na miejscu okazuje się że jest element o innym oznaczeniu lecz zapewniają mnie że taki ma być.Po przybyćiu na miejsce okazuje się że przerywacz niepasuje. Dzwonie do nich z proźbą o wymiane lub zwrot kasy. W słuchawce słyszeze to niemożliwe i że podałem zły numer ramy.zdenerwowany mówie że napewno dobry i powtarżałem go 2 razy.Po kilu jesszcze mniej przyjemnych zdaniach uzłyszałem że jak chce pogadać to mam do nich przyjechać i dupneli słuchawką.Wysłałem im pisemną reklamacje.Jest to najmniej życzliwy salona jaki znam.Ponadto to niepierwsza wpadka z nimi.Jak znajde chwile to opisze tą drugą niemiłą niespodzianke.Niepolecam!Ja ci powiem kolego jak ja czasami robie jak kupuje jakies części do np: samochodu - w sklepie podczas zamawiania albo odbierania towaru zawsze pytam sie dokładnie czy mogę oddać towar jeżeli nie będzie pasować - jeżeli nie ma takiej możliwości poprostu wychodzę i mówię kulturalnie dowidzenia. Tak samo w sklepie RTV lub na allegro lub gdziekolwiek indziej. Polecam zastosować się do tej reguły bo raczej to nie jest wina sprzedawcy który specjalnie chce zrobić kleintowi na złość i sprzedać mu przerywacz do migaczów np: z traktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.