patruczek0093 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jechałem z kolegą około 100-120km/h i nagle wielki stuk obroty spadły do zera i mi zgasł jakoś się dotoczyłem do pobocza wciskam rozrusznik i nic próbuje kręcił ale jakby nie da radyna pycha tez nie odpala pchaliśmy we 3 i potem jak wrzucę bieg to kolo się blokuje i nic co to może być??Honda NSR 125r 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 tak jak napisales, zatarty :)wiem bo przerabiam to wlasnie w aprili brata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patruczek0093 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 a co mogło spowodować te zatarcie? i co trzeba zrobić cylinder, tłok? bo ja słabo się znam na mechanice motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziobaak Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ogólnie trzeba by rozebrać silnik rozpocząć od zdjecia cylindra i zweryfikować częsci;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Co mogło spowodować hmm to zależy ?Przypuszczam że łożysko igiełkowe na karobie się posypało tłok dostał luzu i problem gotowy lub pierścień pękł i zrobił te całe zamieszanieCzyli wał do regeneracji ,nowy tłok i szlif cylindra.A i radzę ci jak będziesz miał silnik rozpołowiony wymienić przy okazji wszystkie łożyska i uszczelniacze, koszta niewielkie a przynajmniej będziesz miał pewność że silnik długo pochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Dokladnie,lozyska i uszczelniacze to podstawa przy rozpolawianiu silnikazatarcie tak jak kolega pisze albo lozysko igielkowe moglo sie rozsypac,,,igielka wypadla i sie wjaba.la w tloka...albo z mieszanka cos nie takrozbierz sprzeta i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patruczek0093 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 a nie wiecie jakie są koszty "wał do regeneracji ,nowy tłok i szlif cylindra"??? no i plus ewentualne uszczelniacze itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ceny To zależy gdzie ...Regenereacja wału to koszt ok 200-300 zł ale tak jak pisze to zależy gdzie ci to będą robić oczywiście taniej wyjdzie jak dasz to komuś co ma prase hydrauliczną i umi odpowiednio wycentrować bicia przeciwwag.Szlif cylinda tak jak wyżej ta sama sytuacja ale jak unikniesz jakiegoś pośrednika (serwis itp) to ok 50 zł . Ja robiłem szlif czylindra z honowaniem u "Sanecznika" w Rybniku płaciłem 40 zł Tłok do nsr 125 zwykły nie kuty ok 50-80 zł natomiast kuty dobrej jakości np: wossner to wydatek ok 300 zł Zresztą jest od tego www.allegro.pl lub inne sklepy motocyklowe A simmery są tanie jak barszcz od 2zł do 10 zł max w każdym sklepie z uszczelniaczmi .A i bym był zapomniał problemem może być zdobycie małego łożyska igiełkowego które siedzi na sworzeniu tłoka .Ja jak kiedyś składałem silnik w Yamaszce Dt nieźle się najeździłem i nie jedną hurtownię odwiedziłem i nie mieli takiego łożyska a jak już znalazłem to miało ono plastikowy koszyk !!!.W końcu dostałem w małym sklepie na zamówienie a cena tego małego łożyska wynosiła tyle samo co reszta łożysk w silniku ok 30 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.