_GoSiA_ Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 A co do fajnych filmów to polecam:...- Weronika postanawia umrzeć - chyba nie musze pisac co to...- oszukać przeznaczenie 4 - nawet spoko, ale wciagnie tylko tych, którzy nie widzieli poprzednich części...Weronika postanawia umrzec- po obejrzeniu zapowiedzi spodziewalam sie fajnego filmu, niestety, bardzo sie rozczarowalam. Ksiazka- swietna! Wiem, ze ksiazka przewaznie zawsze lepsza jest od filmu, ale ja nigdy nie ogladalam tak beznadziejnej ekranizacji ksiazki! Moim zdaniem porazka! Wiec Martus jezeli film Ci sie podobal polecam ksiazke, ktora napewno Ci sie spodoba bardziej Oszukac przeznaczenie 4- nie dosc ze wszystkie "smierci" glownych bohaterow pokazane byly na zwiastunie, to efekt 3D wcale nie zachwycily. Po prostu totalny gniot!...Lubię też dobre filmy związane z zagładą ludzką:-śmiertelne wirusy: 28 tygodni później, resident evil 3, człowiek legenda.-kataklizmy: 2012Jedyny i w swoim rodzaju: 300 spartan...Ja tez lubie filmy zwiazane z zaglada ludzkosci Resident evil- polecam wszystkie czesci, Czlowiek legenta- tez super Zdarzenie- wymiata Zgadzam sie z Toba "300"- jedeny w swoim rodzaju, niepowtarzalny, i wogole rewelacyjny film. Moj ulubiony ;)W sobote ide na film "Parnassus : Człowiek, który oszukał diabła", bardzo chce obejrzec ten film, zainteresowal mnie zwiastun i oczywiscie obsada! Jak tylko bede po seansie napisze moje wrazenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Oo.. to Weronike musze zobaczyc aczkolwiek zakładam, że nie będzie tak dobry jak książka. A jak z resztą twórczości Paulo? np 11 minut? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GoSiA_ Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Oo.. to Weronike musze zobaczyc aczkolwiek zakładam, że nie będzie tak dobry jak książka. A jak z resztą twórczości Paulo? np 11 minut?Jezeli czytalas ksiazke to uwazam ze film nie bedzie Ci sie podobal, ale zobaczyc mozna . A jezeli chodzi o inne ekranizacje jego ksiazek to z tego co wiem to maja powstac filmy : Alchemik oraz Eleven minutes, ale kiedy beda tego nie wiem. 11 minut czytalam, ksiazka bardzo mi sie podobala, co do filmu to zobaczymy, mam nadzieje ze bedzie owiele lepszy od Weroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
battlax Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Wczoraj obejrzane:Fucking Amal - szwedzkie kino. ma coś w sobie.Co do wcześniej polecanych filmów to faktycznie Eden Lake jest dobry. Oszukać przeznaczenie 4 natomiast to dla mnie porażka totalna. Jak poszedłbym na "to coś" do kina to chyba złożyłbym reklamację w kasie. No i jeszcze przypomniały mi się dwa filmy z mojego top 10.- Człowiek w ogniu (Man on fire) - mówcie co chcecie ale ten film wymiata- Helikopter w ogniu (Black Hawk Down) - montaż,muzyka,zdjęcia - mistrzowski! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 dobra, kto widział Rise Of The Football Soldier? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanssx Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Z seriali polecam Sons of Anarchy nasze klimaty plus świetna muzyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Z seriali polecam Sons of Anarchy nasze klimaty plus świetna muzyka szkoda że na trzeci sezon trzeba będzie tak długo czekać...serial rzeczywiście jest świetny, polecamaktualnie skończyłem 2 sezon The Sopranos - nigdy nie widziałem wszystkich i teraz mam taki zamiar - skolekcjonowałem 6 sezonów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 o widze ktos poruszył temat " kino" no powiem ze bez dobrego kina jest jak bez powietrza - nie da sie życ ;)jako ze format blueray wchodzi pod strzeche to świeta miałem pod znakiem klasyki ;)Niektore filmy jak "heat" mozna ogladac i z 5 razy i nie trąci myszka nic a nic.Przypomniałem sobie tez takie pozycje, kto nie widział to polecam bo to filmy ktore trzeba znac"ronin" - J.Reno i De Niro, dobry duet stworzyli a poscigi w tym filmie to oprocz sceny z "bullita" najlepsze poscigi w kinematografii dla mnie"pluton"- trzeba znac i ch#j "man on fire" najlepszy film z Denzelem W."blow" z J.Deepem, najlepszy film o handlu narkotykami jaki widziałem"full metal jacket" Film o wojnie w wietnamie inny niz wszystkie inne"60 sekund" no po prostu lubie ten film i raz na rok trzeba go obejrzeć"black hawk down" - rewelacjai na koniec cos co odkryłem całkiem przypadkowo - "sunshine" - film SF ktory przeszedł tak troche bokiem, bez potworów, flaków i mutantów stworzonych w tajnych wojskowych laboratoriach, miejscami lekko przydługawy ale obejrzałem go w nocy gdy rodzina spała na słuchaweczkach i wywarł na mnie spore wrazenie.No i ta muzyka ... tutaj próbka ktos obejrzał ostatnio cos wartosciowszego niz avatar, transformers i inne szmiry naszych czasów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 chciałem zapytać bo nie wiem czy następnym razem tu wchodzić, to jest temat o filmach na które warto pójść do kina i repertuarze na bierząco czy temat o filmach, które oglądały dzieci moich dzieci, których jeszcze nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GoSiA_ Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 chciałem zapytać bo nie wiem czy następnym razem tu wchodzić, to jest temat o filmach na które warto pójść do kina i repertuarze na bierząco czy temat o filmach, które oglądały dzieci moich dzieci, których jeszcze nie mam Masz racje, kazdy sie troche rozpedzil i zaczal wymieniac swoje ulubione filmy ;PAle to chyba dlatego, ze obecnie w kinie malo jest filmow, przynajmniej moim zdaniem, na ktore warto isc. Wiec oprocz nowosci kinowych prawie kazdy polecil jakis film, uwazam ze to bylo nieuniknione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlos Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 cdzieci moich dzieci, których jeszcze nie mam Daro o takim zjawisku mówimy wnuki ;)no ale skąd masz wiedzieć jak nie masz ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Daro o takim zjawisku mówimy wnuki no ale skąd masz wiedzieć jak nie masz ;Pdzięki, że mnie wyręczyłeś bo miałem to na końcu języka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_GoSiA_ Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Jestem swiezo po premierze filmu "Parnassus, czlowiek ktory oszukal diabla". Tak jak pisala wczesniej podziele sie moimi wrazeniami.Swieta gra aktorska. Fabula, kostiumy, muzyka- po prostu fantastyczne! Ogolnie jestem pod bardzo pozytywnym wrazeniem, choc mimo wszystko uwazam, ze nie jest to film dla kazdego. Plastyczność i surrealizm rewelacyjne.. Polecam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Wszystko, co kochamjak myślicie, dobry film? a może juz ktos na nim był? Jak wrażenia? Warty tych 20zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 W kinie ostatnio byłem na Paranormal Activity,film ten jest wg mnie ciulaty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro ZX Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 W kinie ostatnio byłem na Paranormal Activity,film ten jest wg mnie ciulaty to trzeba było na niego nie iść jak dla mnie dobry film Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek17 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Kiedys lubiałem chodzić do kina. Unikam filmów z wielką kampanią medialną, gdyż mam wtedy wielkie oczekiwania a poźniej przychodzi jeszcze większe rozczarowanie... Dlatego jeszcze nie oglądałem Avatara. Chyba dopiero obejrze na DVD.No i jeszcze jedna sprawa. Jak oglądam zapierające dech w piersiach trailery, dynamiczne, z efektami a pozniej ide do kina a okazuje się że najlepsze fragmenty zawarte w 1-minutowym trailerze to najlepsze i jedyne godne uwagi w całym filmie...Co do tego co ostatnio lecialo w kinach :Bękarty wojny - genialny film, i genialna i zabawna rola Pitta, gosc z filmu na film jest coraz lepszy.Paranormal Activity - ciekawie zrobiony, wprawdzie nie dorównuje legendarnemu moim zdaniem "Blair Witch Project" ale kilka scen naprawde mrozi krew.Law abiding citizen - Fajny film, moge polecic.Taking of pelham 123 - rozczarował mnie. Niezłe nazwiska w obsadzie ale film mnie nie zachwycił, skończył się zanim zdążył się rozkręcić...Weronika postanowiła umrzeć - powiem tak, książka wywarła na mnie świetne wrażenie, i moge śmiało powiedzieć że ekranizacja sprostała oczekiwaniom. Ponieważ zachwycilem sie książką ciężko mi ocenić jak wypada film sam w sobie, jednak mnie historia się podoba.This is it - moim zdaniem swietny. Pokazuje Jacksona jako genialnego artystę, i jego zamiłowanie do muzyki.Co do tematu czy do kina czy w domu - subiektywne odczucie, na jedne warto wydac i dwa razy, na inne nie warto nawet za darmo isc.Ogólnie uwielbiam filmy i o nich mogę dyskutować z Wami godzinami Padło tu kilka tytułów filmów które moim zdaniem są kultowe jak "Siedem", "Tożsamość", "Szeregowiec Ryan","Donnie Darko". Ciekawym filmem jest "Don Juan Demarco" z J.Deppem, "Zapach kobiety" czy wszechobecnie znany "Gladiator". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 ja wczoraj wieczorem odświeżyłem sobie "swiętych z bostonu"no kurde jeden z lepszych filmów w moich zbiorach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A drodzy moi wy co sądzicie o kinie Quentina Tarantino? Jak dla mnie rewelacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychbike Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jestem swiezo po premierze filmu "Parnassus, czlowiek ktory oszukal diabla". Tak jak pisala wczesniej podziele sie moimi wrazeniami.Swieta gra aktorska. Fabula, kostiumy, muzyka- po prostu fantastyczne! Ogolnie jestem pod bardzo pozytywnym wrazeniem, choc mimo wszystko uwazam, ze nie jest to film dla kazdego. Plastyczność i surrealizm rewelacyjne.. Polecam!! Też polecam, ale jak obejrzycie na kompie to też nic sie nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 A drodzy moi wy co sądzicie o kinie Quentina Tarantino? Jak dla mnie rewelacja słuchaj, jak nie masz co powiedziec to nie pisz byle czego zeby tylko coś napisac. ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engracado Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Az mnie zatrzeslo, jak przeczytalam o Paranormal Activity... rozumiem - niby o gustach sie nie dyskutuje, tylko uwazam, ze w wypadku tego filmu, moze jako ze jest amerykanski - tworcy w ogole pomineli ludzkie odruchy, moze chcieli zeby bylo bardziej strasznie - choc w tym momencie uwazam, ze film staje sie mniej autentyczny - chocby to jak bohaterowie budza sie w nocy - i zamiast zaraz zapalic swiatlo to - aaa gdzie tam! cisna na korytarz w ciemnosci, bo przeciez sa twardziele, zreszta, co ja sie bede produkowac...jesli chodzi o dobre filmy [moim skromnym zdaniem] to polecam straszne:"Das Experiment" - niemiecki (jak nazwa wskazuje), bodaj nawet oparty na faktach, w kazdym badz razie naprawde swietne kino, nie wiem do czego go wsadzic - ale cos jak thriller czy nawet horror"Egzorcyzmy Emily Rose" - no ten horror to faktycznie sprawil, ze nie moglam pare nocy spac sama... ale to juz na DVD - wartoWzruszajace:"Tanczac w ciemnosci" - przepiekny film, w roli glownej Bjork, wlasciwie to musical, ale muzyka super, fabula tez, no w ogole wyciskacz lez, w szczegolnosci ostatnie pol h - siedzialam chlipiąc.. chyba ze ktos ewidentnie nie lubi musicali (choc uwazam, ze jest nietypowy), nie wiem czy jeszcze gdzie go graja w kinie, ale jakbyscie znalezli to naprawde warto!"Miasto Aniolow" - niestety juz nie graja go w kinie a z komedii to tak jak juz wyzej pisaliscie:" Kac Vegas" - choc amerykanski - to jednak zabawnyno i wszelkie stare polskie komedie typu "E=mc2", "Chlopaki nie placza", "PORANEK KOJOTA!!!"... milego ogladania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jak chcecie fajny horror to polecam "the thing" Johna Carpentera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Bardzo zacny film. Chociaż wrażenie robi oryginał z lat 50. Jeśli chodzi o horrory polecam również "The Ring" (oryginalny japoński) i "Poltergeist" Spielberga. Miłośnikom "pił" z czystym sumieniem mogę polecić "Martwice mózgu" po prostu majstersztyk kina klasy B w reżyserii Petera Jacksona. Horror tak krwawy i niepoważny że nazwanie go zwariowaną komedią jest zupełnie na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Zombieland - krótko mówiąc strata czasu, niby komedia a humor na niskim poziomie. American Pie 7 - pierwszym częściom nie dorównuje ale mimo wszystko polecam obejrzeć bo są ciekawe motywy (Łoś ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.