Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Automotodrom Brno


Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dzięki Adrian.Nie byłem jeszcze na Brnie dlatego pytam.Możesz napisać mi na parę pytań?Czy można jechać na 1 dzień lub ewentualnie 2 dni?O której trzeba być pod torem żeby się dostać w 100%?Jak się wykupuje sesję? Czy można np 1-3-5?Jaki koszt noclegu jest na torze?Ile jest sesji w ciągu dnia i jakie są koszty w tym roku?Z góry wielkie dzięki.

Link to post
Share on other sites

Jesli treningi sa kilka dni pod rzad to mozesz jechac na te dni ktore masz ochote jeden lub dwa,jak tam ci pasuje.Ja staram sie byc pod torem w pierwszy dzien ok 12-14 i wtedy raczej jestem pierwszy w kolejce a ze jezdze zawsze na wiecej niz jeden dzien to wiadomo ze na nastepny bede pierwszy bo tam nocuje i jestem od rana.Na wolnych popoludniowych treningach nie ma noclegow na torze,ja spie w aucie przed torem.Po treningach mozna sie wykapac na torze w miare dobrych warunkach.Jest tez w poblizu hotel,ale nie kozystalem nigdy z niego.W kazdy dzien sa cztery sesje i sprzedaja po dwie 1-3 albo 2-4,jesli chcesz jezdzic wiecej niz dwie to ktos inny musi ci kupic.Cena jest bez zmian 500 koron czyli ok 80zl.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za te info.A jeśli chodzi o opony to na czym tam latasz i ile sztuk na te 3 dni zabierasz?Jeśli wszystko dobrze pójdzie to pojadę na 2-3dni. I chętnie bym się podpioł do was jak to bedzie możliwe.Ja ma jakieś 240km do Brna przez Krnov, Bruntal, Olomuc.Jakieś 4h jazdy.

Link to post
Share on other sites

Co do opon to w tamtym sezonie jezdzilem na Dunlop D 208GP i Pirelli supercorsa pro,teraz kupilem potorowa Dunlop D211GP i jakos tam Pirelli.Mi jeden komplet bez problemu wystarczy na trzy dni,ale to wszystko zalezy jakie gumy i od umiejetnisci.Wiadomo ze jak zalozysz jakies miekie slicki jeszcze uzywane i ostro bedziesz dawal jeszcze litrem to moga ci po jednej albo dwuch sesjach zniknac.Ale opony wyscigowe typu D208GP D209GP amatorowi powinny starczyc na ok 7-10 sesji

Link to post
Share on other sites

Adrian wyślij mi Twój nr. ja przyjadę z ekipą w środę.Myślę że pogoda dopisze.Pzdr----------Dzięki chłopaki za Brno.Szkoda, że to tak szybko nam zleciało.Jak coś to jesteśmy otwarci na kolejny wyjazd.Możemy liczyć na fotki z dnia 09.06.10?Pozdro

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Chłopaki wybiera sie ktos w sierpniu na Trening, akurat mam urlop i pojechałbym na ten jeden dzień Post edytowany: 07.07.2010 21:22Panowie cos mi sie obiło o uszy, że w Brnie wymagaja kombinezonu jednoczęsciowego, czy to prawda???

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

YogiSc @ 05.07.2010 07:45Chłopaki wybiera sie ktos w sierpniu na Trening, akurat mam urlop i pojechałbym na ten jeden dzień Post edytowany: 07.07.2010 21:22Panowie cos mi sie obiło o uszy, że w Brnie wymagaja kombinezonu jednoczęsciowego, czy to prawda???
Kolego chyba masz jakieś mylne informacje wróciłem wczoraj w nocy z dwudniowych treningów i nikt nic nie wspomniał o dwuczęściowym kombiku
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Panowie jeśli chodzi o ciśnienie to

{Przód} 2,1

{Tył} 1,9

Kombinezon 2 czy 1 częściowy bez znaczenia, tak samo jeśli chodzi o normy głośności, to tyle jeśli chodzi o AUTODROM BRNO.

Wolne jazdy w Brnie... owszem, ale osobiście polecam przyłączyć się do jakiejkolwiek z firm.

Ja z ekipą wybieram się 29 sierpnia 2011 z DA-Racing

http://www.da-racing.cz/terminy

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Bylem 25-26.07 , co można Ci poradzić, jeśli bedzie fest ciepło i pogodnie radze być przed brama kolo13, jeśli pogoda niepewna nie trzeba sie spieszyć o 16 stykanie, przy wyjściu na prosta startowa nie odkręcać zbyt wcześnie bo lubi opona stracić przyczepnosc , choć Ty masz chyba kontrole trakcji w bmce wiec będzie ok, powoli i na spokojnie wjeżdżać sie w tor bo jest wymagający (zjazdy, rożne nachylenie asfaltu w zakrętach, podjazd z zakrętem na szczycie), mieć zapasowa oponę bo płyty w drodze bo Brna bardzo nadwerężają opony w aucie, to chyba tyle, adrenalina i satysfakcja gwarantowana.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.