Jump to content

Automotodrom Brno


Recommended Posts

W związku z faktem, że jest trochę ludzi lubiących się pościgać także u naszych południowych sąsiadów, zamieszczam informacje dotyczące motocyklowych treningów, cen i warunków obowiązujących w tym sezonie na torze w Brnie. Tak w jak w temacie Toru Poznań proponuję tutaj wpisywać wszelkie wskazówki i informacje dotyczące wyjazdów do Brna MotorcyclesApril: 14., 15., 28., 29., 30. from 6,00p.m. to 7,00p.m.May: 4., 5., 11., 12., 18., 26., 27. from 6,00p.m. to 8,00p.m.June: 1., 2., 8., 30. from 6,00p.m. to 8,00p.m. July: 6., 7., 8., 13., 14., 29. from 6,00p.m. to 8,00p.m. August: 3., 4. from 6,00p.m. to 8,00p.m.August: 25., 31. from 6,00p.m. to 7,00p.m. September: 7., 8., 9., 14., 15. from 6,00p.m. to 7,00p.m. Cena: 500 Koron czeskich za 25 minutową sesję, co przy obecnym kursie korony, średnio: 0.1690 będzie wynosić 84.5 PLNTerms and ConditionsTickets for Public circuit driving will be awailable each particular day from 4:30p.m. at Automotodrom Brno - on the left-hand-side behind the entrance. All particpants will be allowed to enter the area of Automotodrom Brno with their bikes and cars at 5:00p.m. Before 5:00p.m. all participants are kindly asked to leave their motorcycles and cars in front of the entrance to Automotodrom Brno, they can enter the area on foot only. Each participant can buy a ticket only for his/her own use. It is not allowed to buy tickets for other participants, because each participant must sign "AGREEMENT ON INDIVIDUAL DRIVING ON RACING TRACK" on his own. Each participant must also show his/her ID Each participant is obliged to respect all instructions of employees of Automotodrom Brno. Public circuit driving is monitored and recorded. Each undisciplined participant will be excluded. Participants are not allowed to enter paddocka area, pitline area and pit wall area All participants must have a basic motorcycle equipment such as helmet, gloves, riding boots and clothes with protectors) - this equipment will be checked 15 minutes before the start of each section at the podium area. Random breath test might be implemented as well. Maximum capacity of the racetrack is 45 motorcyclesAGREEMENT ON INDIVIDUAL DRIVING ON RACING TRACK" http://www.automotodrombrno.cz/Upload/Clie...-_angl.2008.pdfpozdr

Link to post
Share on other sites
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Z tego co widzę dam rade załapać się na max 8 dni na brnie, jeśli będzie się ktoś szykował to niech tu daje znać, dla mnie są realne terminy 4-5 maj, 29 lipiec, 3-4 i 31 sierpień + dwa dni do wyboru jestem chętny na śmiganie w tych terminach i będę się starał to zrealizować w zależności od pogody i kasy, wiec do zobaczenia na brnie.

Link to post
Share on other sites

moze ktoś podać kilka inormacji dotyczących kombinezony kasku itp
W ubiegłym roku nie byłem tak że mam stare informacje ale jak jeździłem wcześniej to nigdy nic nie sprawdzali. Ale mogło się coś zmienić bo gdy byłem ostatni raz czyli w 2007 (to mógł być sierpie lub wrzesień) to na moich oczach doszło do strasznego wypadku, koszmar 2 osoby zmarły. Jeden gość nie zauważył flagi i nie zwolnił no i uderzył w jadącego przed nim motocyklistę. Odwołali wtedy wszystkie treningi do końca roku. To był pierwszy taki przypadek w historii tego toru.
Link to post
Share on other sites

W ubiegłym roku nie byłem tak że mam stare informacje ale jak jeździłem wcześniej to nigdy nic nie sprawdzali. Ale mogło się coś zmienić bo gdy byłem ostatni raz czyli w 2007 (to mógł być sierpie lub wrzesień) to na moich oczach doszło do strasznego wypadku, koszmar 2 osoby zmarły. Jeden gość nie zauważył flagi i nie zwolnił no i uderzył w jadącego przed nim motocyklistę. Odwołali wtedy wszystkie treningi do końca roku. To był pierwszy taki przypadek w historii tego toru.
Sprawdzają, czy jest strój z protektorami - nie musi być skóra. Co do wypadków - niestety tak już jest, że każdy myśli, że to wyścigi, a to przecież tylko treningi doskonalenia jazdy. Wyprzedzanie na chama po zewnętrznej to normalka, tylko niejeden cymbał nie kuma, że po wewnętrznej niekoniecznie jedzie zawodniwk WSB, a dodatkowo, że jak się odkręca na wyjściu to jedzie się szerzej, a wtedy jadący za tobą powinien zwolnić, a nie zapier##@$$ć i walić w efekcie bokiem po kołach i owiewkach...nie muszę mówić, co się wtedy dzieje, jak obok masz jeszcze ze 4 maszyny, a prędkoścć na wyjściu to grubo powyżej 100...
Link to post
Share on other sites

Co do Poznania - fakt, droga nie najlepsza, ale da się przeżyć, za to - nie wiem jak w tym sezonie - ale w zeszłym można było pojeździć dłużej niż w Brnie - tam załapiesz się max na 2 sesje po 25 min (o ile - albo wcześniej zarezerwujesz i zapłacisz - ryzykujesz że np będzie lało w danym dniu, no chyba że latasz na wetach to no problem - albo staniesz w kolejce tak najpóźniej 2 godziny przed otwarciem bramy i przeżyesz atak czeskich wojowników na budkę z biletami bo inaczej zapomnij o wykupieniu sesji) - to w Poznaniu polatasz ok 1,5 - 2 h jak masz tyle pary Asfalt w Brnie bajka, poza tym jest szeroko...ale na Posen też nie ma co narzekać, nie ma dziur, asfalt zmieniali bodajże 3 lata temu więc nie jest źle Co do norm głośności - to nie jest tak źle i da się wjechać Jak będą ludzie jechać czy tu czy do Brna/a może też da radę do Pionek - to na pewno będzie jakieś info...w ekipie fajniej i weselej

Link to post
Share on other sites

Ponoc na nowy sezon w Poznaniu poprawili nawierzchnie w paru miejscach gdzie asfalt byl "wygryziony" - Ci co byli wiedza o co chodzi. Zgadzam sie z crazyforum - wyjazd na Tor Poznań ma ten walor ze za cene nizsza od wstepu na 25 min w Brnie jedzisz prawie 2h, a nawierzchnia nie jest wcale taka zla. Zaplecze nie jest imponujace - ale najwazniejsze czyli ambulatorium i prysznice sa. Poza tym tor w Brnie to obiekt klasy MotoGP i to jeden z najlepszych - porownywanie z Poznaniem pod wzgledem parametrow toru i zaplecza nie ma najmniejszego sensu. Pytanie tylko, czy takim "zawodnikom" jak my niezbedny do szczescia jest tor MotoGP.

Link to post
Share on other sites

Zaplecze? Normy glosnosci? O jakim zaplaczu piszesz? Co jest Ci potrzebne? Bo mnie kawalek kostki/asfaltu i to wszystko. Amulatorium i prysznice tak jak pisze Vader sa, a to jest mega wazne. Brno, ladnie pieknie, ale tak jak pisza chlopaki, jedziesz sie tam tylko przejechac... A w Posen jedziesz pozapier...ac, bo jest tam na to czas. Jeszcze nie tak dawno mialem kiepskie zdanie na temat Poznania, ale jak dla mnie, jak czytam opinie nt innych torow klasy motogp w europie, np Mugello i innych, to naprawde Poznan nie jest taki zly. Sam chetnie pojezdzil bym w Brnie od czasu do czasu, ale wole placic polakom za wjazd niz glupim czechom CO do norm glosnosci, to jak gosc na bramce zobaczy ze jestes z drugiego konca polski to nie ma bata, zeby Cie nie wpuscili...Do zobaczenia na torze

Link to post
Share on other sites

Sprawdzają, czy jest strój z protektorami - nie musi być skóra. Co do wypadków - niestety tak już jest, że każdy myśli, że to wyścigi, a to przecież tylko treningi doskonalenia jazdy. Wyprzedzanie na chama po zewnętrznej to normalka, tylko niejeden cymbał nie kuma, że po wewnętrznej niekoniecznie jedzie zawodniwk WSB, a dodatkowo, że jak się odkręca na wyjściu to jedzie się szerzej, a wtedy jadący za tobą powinien zwolnić, a nie zapier##@$$ć i walić w efekcie bokiem po kołach i owiewkach...nie muszę mówić, co się wtedy dzieje, jak obok masz jeszcze ze 4 maszyny, a prędkoścć na wyjściu to grubo powyżej 100...
To prawda atmosfera iście wyścigowa tam panuje a szczególnie jeśli jedziesz z Polską tablicą rejestracyjną, zresztą też tak miałem (demon prędkości) ale z wiekiem człowiek zwalnia. Co do toru w Poznaniu to nie jest tak źle, ja wole Brno bo mam bliżej mamy tam fajny tani hotelik zaraz obok toru. W tym roku będziemy organizować kilka takich wypadów.
Link to post
Share on other sites

Brno jest ok,fajnie sie tam lata ale malo,zalapac sie na wiecej niz dwie sesje po 25min to raczej niemozliwe.Dla porownania jezeli pojedzie sie do Poznania na trenigi przed runda mistrzostw Polski to dla amatorow jest szesc wjazdow po 25min,a wiec bez porownania.A treningi amatorow sa przeplatane z treningami zawodnikow tak ze zawsze mozna popatrzec jak sie lata zawodowo.

Link to post
Share on other sites

Brno jest ok,fajnie sie tam lata ale malo,zalapac sie na wiecej niz dwie sesje po 25min to raczej niemozliwe.Dla porownania jezeli pojedzie sie do Poznania na trenigi przed runda mistrzostw Polski to dla amatorow jest szesc wjazdow po 25min,a wiec bez porownania.A treningi amatorow sa przeplatane z treningami zawodnikow tak ze zawsze mozna popatrzec jak sie lata zawodowo.
Tylko przed rundami trzeba było zostawić w kasie 6 dych za 25 min
Link to post
Share on other sites

Na Brnie jeszcze drozej wychodzi przeciez
No jasne, tylko jak już będziesz na rundach to będziesz chciał polatać ze 4 sesje przynajmniej, a to już będzie 240 zł...normalnie za ok 2 godz z trzech było w sumie 6 dych...ale wiem wiem na rudach inny klimat, same gwiazdy itp sam będę chciał pojechać na przynajmniej 2-3 dni w trakcie rund coby polatać, no a jak wystartujesz, to przecież będziesz też potrzebował kibiców
Link to post
Share on other sites

też mam zamiar w tym sezonie polatać w Brnie i pewnie nie raz będę miał wolne miejsce w busie dla jednego jeżdżca i jego maszyny
Dobrze wiedzieć. Ja też będe chciał się wybrać polatać i zapewne tak zrobie. W razie czego bede też miał jedno miejsce na busie. Zawsze można się dogadać Pozdro #87
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.