WojtekA4 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Tak sie zastanawiam, gdzie sa wszyscy? Zapadliscie w sen zimowy czy co?Za troche ponad miesiac pierwsza runda WSBK, ale juz w ten weekend w Portugalskim Portimao zawodnicy WSBK i WSS testuja... Zapowiada sie rewelacyjny sezon, a to dlatego, ze nie bedzie Spiesa, co sprawi ze nie bedzie jednego murowanego faworyta kazdego wyscigu Rea, Haslam, Haga, Toseland, Neukirchner, Crutchlow, Camier, Guintoli, Fabrizio, Biaggi i paru inny gosci... Wszyscy maja szanse na najwyzsze miejsce na podium...Nie mniej interestujaco zapowiada sie sezon WSS... Wynikow testow piatkowych i dzisiejszych nie wklejam, bo kazdy zainteresowany wie gdzie szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 To prawda, że sezon 2010 zapowiada się niezwykle emocjonująco. Z racji mojej wielkiej miłości do WSS bardziej interesuje mnie to, co się dzieje w 600cc. Paola chyba jednak nie będzie czołowym zawodnikiem w Supersportach.Jeżeli chodzi o tytuł w WSS, to wydaje mi się, że kandydatów będzie czterech: Sofuoglu, Laverty, Lascorz oraz Pirro. Ten ostatni bardzo szybko przyzwyczaił się do nowej maszyny i wierzę, że będzie walczył o zwycięstwa.Ważnym punktem może być mistrz Europy STK 600 - Gino Rea, który podpisał kontrakt z ekipą Intermoto Czech Honda.A chyba najciekawszą dla nas wiadomością jest pojawienie się na liście World Supersport Polaka - Daniela Bukowskiego, który stanął na podium klasy SSP w Alpe Adria i wygrał te mistrzostwa w klasie Superstock 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Kurcze, szkoda ze Kenan po wypadku na crossie w Turcji nie dal rady pojechac w tych testach.. Ja mocno ściskam kciuki za niego, no i oczywiscie ze naszych Tak naprawde o projekcie Piasecki Racing Honda Team nikt nic nie wie, a moze Wy cos gdzies zaslyszeliscie? Widzial ktos moze jeszcze liste Supertockow 1000?? Pojedzie Berger?No i gdzie jest Kuba Smrz w superbikach? Tez sie na crossie wywalil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElectroOne Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja jakoś nie przepadam za superbike'ami. Wolę MotoGP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Ja jakoś nie przepadam za superbike'ami. Wolę MotoGPA ja na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Na ścigaczu.pl pojawiła się informacja odnośnie naszych w WSS. Otóż Walkowiak i Bukowski jadą teraz do Jerez i Portimao, by testować motocykle różnej marki. Piasecki Racing Team to była nazwa robocza, a prawdopodobnie zostanie nadal LW Bogdanka Racing Team.Marcin Walkowiak być może pojedzie w ME Superstock 1000 (podobny plan mają Chmielewski i Stokłosa), a Bukowski szykuje się do walki w World Supersport. Podobno może się stać też tak, że Walkowiak i Bukowski razem w SSP polecą. Pożyjemy - zobaczymy. Na razie wszystko się tworzy i jak będzie coś wiadomo, to na pewno tak cicho o tym nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tylko oby nie bylo tak jak ze startem Buły w Portimao na koniec zeszłego sezonu... Było bardzo głośno, wszyscy kibicowali mu, a pojechał Walek No, ale ważne że Polak!! Oby jak najwięcej chlopaków pokazywało sie na arenie miedzynarodowej bo to sprawi, ze sport byc moze stanie sie bardziej popularny i u nas w kraju, bo polacy maja taki dziwny syndrom kibicowania tam gdzie sa sukcesy Kubica, Małysz, piłka ręczna, siatkówka.... A tam gdzie sukcesów brak, to nawet nie wiedzą o co chodzi w danej dyscyplinie sportu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 No im więcej Polaków w międzynarodowych wyścigach tym lepiej dla nas, bo jakby nie było torują nam, młodym drogę do wielkiego ścigania, ale jak patrzę na nasze mistrzostwa Polski to powoli stawka staje się najmocniejszą w Europie Środkowo-Wschodniej. Gdybyśmy jeszcze mieli więcej torów, to byłoby już super.Sezon 2010 zapowiada się naprawdę super, ale widać, że na razie to Yamaha jest w odwrocie jeżeli chodzi o SSP i nawet te niedobitki w WSS nie dadzą rady powalczyć z innymi producentami. To smutne, bo kiedyś bardzo kibicowałem Yamasze i naprawdę dla mnie to wielki cios, że fabryka z Iwaty postanowiła odejść z 600cc.Ale i u nas na podwórku widać, że dobrze prowadzone działania marketingowe Hondy Poland powoli zaczynają sprawiać, że ten producent zyskuje coraz większą popularność wśród zawodników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 No masz racje, szkoda tylko ze Honda w tym momencie nie robi pucharu markowego dla motocykli o pojemnosci 1000ccm. Robienie pucharu 600 tek byloby glupim posunieciem biorac pod uwage fakt, ze jest juz puchar Hornetów.Ciekawe czy FYC w tym roku wystartuje... BMW juz robi zadyme, Honda tez oglosila plany, a Yamaha milczy... Byc moze Adam Badziak w tym roku sie tym zajme, skoro Pawelec tak ostro wspolpracuje z Sikora odnosnie BMW CUP, to moze nowy dealer Yamahy - Yamaha Poland Position sie tym zajmie... Szkoda, gdyby tego pucharu nie bylo, bo patrzac na liste zawodnikow BMW, to tak sobie mysle, ze zrobiloby sie miejsce w FYC dla amatorow takich jak np ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 To wystartuj w Rookie 1000. Limity czasowe robią przesiew, a więcej się nauczysz, bo rywali więcej, okrążeń więcej i różne marki, co oznacza różne + i - maszyn, przez co rywalizacja jest jeszcze ciekawsza.Co do FYC, to myślę, że ten puchar zniknie. Badziak przechodzi od Suzuki do Yamahy, ale on robi ważniejszy projekt - zakłada zespół który ma pomóc w rozwoju utalentowanych zawodników w klasach mistrzowskich. A mnogość pucharów markowych (Hornet, GSX-R, CBR, BMW) sprawia, że kolejny puchar nie jest potrzebny. Będzie mniej klas, ale za to może treningi i kwale będą dłuższe niż w sezonie 2009. A w poszczególnych pucharach będzie większa frekwencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 No masz racje w sumie z tymi pucharami. Jedyna roznica to w sumie nagrody, ktory tak czy inaczej nie zdobedzie sie w pierwszym sezonie, bo i brak umiejetnosci i rywale mocni... Takze faktycznie chyba trzeba sie bedzie nastawic najpierw na pretendentow, a potem moze rookie. Dzieki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Jeżeli byłeś już kiedyś na torze, a zakładam po Twoim avatarze, że tak, to może od razu pomyśl nad Rookie. W Pretendentach nie masz generalki i jak przekroczysz ten limit w Pretendentach i przejdziesz do Rookie to będziesz w tyle. Z drugiej strony w Pretendentach łatwiej będzie Ci powalczyć w czubie. Teraz jest tylko kwestia tego, czy chcesz być niezaprzeczalnie the best (jeżeli tak się zdarzy) w Pretendentach, czy się szybko rozwijać poprzez determinację do dorównania poziomem gościom z czołówki Rookie. Ta druga opcja jest zdecydowanie lepsza, przynajmniej tak mi się wydaje, szczególnie, że jeszcze przed sezonem zdążysz sobie potrenować.Ja też zamierzam wybrać się na treningi, ale postawię na Brno i Slovakiaring, gdzie będziemy mieć najwcześniej poza Poznaniem rundy WMMP. No i myślę, że dojdzie do tego może tor Radom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Mądre to co piszesz Faktycznie, dla mnie nie jest priorytetem zeby byc the best... dla mnie priorytetem jest nauka, a to raczej faktycznie szybciej przyjdzie jesli wystartuje w Rookie... Ale zeby to zrobic, to chyba najpierw trzeba pojechac i zrobic jakich czas w pretendentach, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Do startow w rookie nie musisz miec zadnej historii wyscigowej ani licencji. Najlepiej poczytaj sobie regulami, coprawda jeszcze na 2009 ale duzo sie nie zmieni jesli wogole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Tiber, a Ty planujesz gdzies wystartowac? Aha, looknij na priva... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Ciagle sie zastanawiam ale jesli juz to napewno nie w calym kalendarzu. Moze zalicze jedna-dwie rundki. Na wiecej chyba czas mi nie pozwoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 A co do przedsezonowych treningów to szczerze Wam powiem, że można by pomyśleć nad kilkoma jednodniowymi wypadami zamiast np. 2-3 dni na Slovakiaringu - jeden dzień tam, innym razem jeden dzień Brno, bądź też inne tory. Im więcej torów tym lepiej dla rozwoju zawodnika Pomyślcie nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Ja jestem chetny i otwarty na propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Na propozycje to na razie za wcześnie. Póki co dopinam sprawy związane z zakupem nowej maszyny. Ale jak już śniegi stopnieją, lud z ulicy zejdzie i temperaturka się podniesie to będziemy myśleć nad treningami.Co myślisz Wojtek o torze Radom (kartingowy). Co prawda prędkości tam zawrotnych nie ma, ale technikę można podszlifować. Z tego co widziałem to ten obiekt nie jest jakoś szczególnie wyprofilowany, przez co mocno przypomina "dojrzałe" tory. Bo Slovakiaring to dopiero gdzieś w okolicach połowy kwietnia chyba będzie udostępniona. Podobnie sprawa wygląda z Brnem. Ale kartingi wiem, że są już wcześniej do dyspozycji zawodników i amatorów ;)A na czym Wojtek śmigasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 R1A jesli chodzi o Slovakie, to od marca bedzie prawdopodobnie dostepna, takze mysle ze to lepsza opcja niz Radom, ew Stary Kisielin.Ale ja mysle ze na poczatek mozna by pojechac gdzies na poludnie. Co o tym myslisz?A Ty jaki sprzet szykujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Południe świetna sprawa, ale trzeba mieć hajs, dlatego też patrzę na miejsca do trenowania pod względem ekonomicznym. Na południe trzeba dojechać i to jest spory kawałek. Gdyby było dużo wspomnianego przeze mnie hajsu, to można spokojnie do Chorwacji na Grobnik np. śmignąć, albo Pannoniaring.Ale Slovakiaring to bardzo dobry pomysł, a finansowo sprawa prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Skoro mówisz, że może w marcu będzie tor już udostępniony, to sądzę, że dobrze byłoby się tam wybrać pomijając kartingi ;)Ja pozostaję wierny Hondzie Jeździłem w CBR 125 Cup, a teraz w moją ulubioną kategorię pojemnościową wejdę najprawdopodobniej z Hondą CBR 600RR. Wszystko jeszcze jest w trakcie powstawania, ale na 90% tak to będzie wyglądać.Co do torów, tak jak mówię, bardzo chętnie sobie śmignę na Slovakiaring większą grupą na jeden z track day'ów. Trzeba tylko sobie dobrze monitorować moment zapisów, żeby nie przegapić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Z koncem roku byla jakas plota, ze ma byc problem z motocyklami na Radomiu. Stary Kisielin jest bardzo fajny. Dobra nawierzchnia i extra infrastruktura. Moze za wyjatkiem tego winkla po dlugiej prostej - troche malo miejsca tam zostawili do sciany, wiec przy ewentualnej glebie mozna zalatwic sprzeta. Maro wyjazdy na 2 dni sa zdecydowanie bardziej ekonomiczne. Zreszta po jednodniowych 5ciu sesjach na nowym obiekcie dopiero zaczniesz sie wkrecac, takze dopiero drugiego dnia zacznie sie prawdziwa zabawa. Zwlaszcza na takim Slovakia Ringu gdzie masz wiadukty ze zmianami wysokosci i kompletnie nie wiedac co sie za nimi dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Tak, tutaj Tiber ma racje. Co innego tory ktore powiedzmy, widzialo sie juz w zyciu, a co innego nowe obiekty. Zanim zorientujemy sie co i jak, to skonczy sie pierwszy dzien i bedzie trzeba wracac, a to ani nie jest przyjemne, ani ekonomiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro17 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ty jedziesz na tor motocyklem, czy ładujesz go na przyczepę ?No faktycznie można by zostać na dwa dni. Będzie się myśleć nad rozplanowaniem treningów jak w końcu zima przejdzie koło nas.Jakie czasy kręcisz na Poznaniu 1000cc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Wiesz Maro zostac mozna zawsze chciec ale nie zawsze bedzie taka opcja Ale mozna zawsze kombinowac. Patrzylem, ze mozna nawet zrobic niezle maratony. Np chyba z opium racing treningi tak sie ukladaja, ze sa 2 dni na Slovakia, potem 2 dni na Panoni i 2 dni jeszcze na jakims torze praktycznie pod rzad. Te tory sa blisko siebie wiec mozna sie zmialo przemieszczac wieczorkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.