Jump to content

Motogp - Losail 2009


Recommended Posts

No i jak Panowie wrazenia po wczorajszych niestety tylko dwoch z trzech wyscigach?Mysle ze klasy 125ccm nie ma co komentowac, bo to tylko 4 kolka, ale zwraca uwage fakt, ze Iannone przez caly weekend prezentowal sie perfekcyjnie i pewnie gdyby wyscig zostal rozegrany w pelnym wymiarze, dowiozl by zwyciestwo do mety w tradycyjny sposob Klasa 250! No coz, fantastyczne sa te wyscigi mniejszych klas Barbera pokazal kawal dobrej jazdy, ale tez Bautista, ktore zaciekle atakowal zasluguje na wielkie brawa. Zobaczymy co sie bedzie dzialo kiedy wykuruje sie Simoncelli, ale generalnie, zapowiada sie mega fajny sezon w tej klasie Mega zaskocznie, pewnie dla wszystkich to postawa Cluzela... Niezle chlopak sie wyrobil...No i kategoria MotoGP... Niestety nie ma o czym pisac, bo i wyscig sie nie odbyl, ale dzisiaj tj poniedzialek o godzinie 20 naszego czasu bedzie jednak rozegrany pojedynek w klasie Moto GP!!!! Uf....

Link to post
Share on other sites

W zasadzie nie ma czego dodać do tego co napisałeś Mnie tylko ciekawi jak wyglądało przeniesienie tego wyścigu z kategorii MotoGP. Logistycznie to musi być koszmar pod każdym względem, ale decyzje pewnie podejmowali po konsultacjach z zespołami. Do tego część kibiców która była na torze wczoraj dzisiaj pewnie pracuje i nie przyjdzie. Stacje telewizyjne też nie wiadomo jak zareagują. Generalnie na rozkładzie jazdy SporKlubu nie widnieje dzisiaj żadne wyścig ani warm-up

Link to post
Share on other sites

Byc moze bedzie na Sportklubie, czekamy na info.... Eurosport tylko brytyjski, ale to w polsce kanal nieosiagalny. Jesli nie bedzie w TV to bedzie gdzies w necie, jak tylko pojawia sie linki, to podam je tutaj od razu.AKTUALIZACJA:RELACJA NA ŻYWO DZISIAJ NA KANALE SPORTKLUB:19:00 - SESJA WARM-UP (powtórka)19:30 - WPROWADZENIE (na żywo)20:00 - WYŚCIG MOTOGP (na żywo)

Link to post
Share on other sites

i jak wrazenia po wyscigu?ogladalem o3wiscie, sam wyscig wg mnie dosyc ciekawy jak na MotoGPi pierwszy raz odbyl sie poniedzialek!troche chlopaki w katarze kombinuja bo wydali kupe kasy na oswietlenie toru wiecpewnie troche im szkoda odpuscic jedynego nocnego wyscigu

Link to post
Share on other sites

Wyścig MotoGp nie był bardzo emocjonujący , gdyby nie gleba Lorisa i potrącenie Pedrosy to w zasadzie nic się nie działo ... Uważam WSBK za ciekawszą serię w tym sezonie , w której walka toczy się do końca ...
To jak nie nie podoba ci się i wolisz WSBK to po cholere wypowiadasz się w temacie o motoGP.
Link to post
Share on other sites

A wg mnie wyścig był bardzo dobry, bo "dobry" to nie znaczy ze ma byc ciągła walka o 1 pozycje. Wg mnie walkę w środku stawki, czy na końcu ogląda sie równie fajnie jak i ta o czołowe pozycje. Popatrzcie na jazdę Colina, który startował z 6 pozycji, potem spadł kilka miejsc w dol a i tak skończył na 4 miejscu. Wyścig był naprawdę wg mnie fajny i to co mówiłem przed sezonem, ze będzie wiało nuda w MotoGP muszę odszczekać, bo było naprawdę fajnie

Link to post
Share on other sites

Było w tym wyścigu i będzie, bo cięcia "kryzysowe" paradoksalnie sprawiły, że będzie więcej technicznej jazdy i walki też...no i ten 12o'clock Doviziozy na Warmupie - to był taki mały popis sztuntu na motogp i jak tu ma być nieciekawie ? Czekamy na motegi z niecierpliwością (a Pedrobot czeka na Angelisa ) Totalna masakara w wykonaniu Stonera, ale i tak pozostanę wiernym fanem 46

Link to post
Share on other sites

Jak można nie lubic kogoś za to, ze wygrywa z za duża przewaga... Wyścig był nudny?? W którym momencie? Jak Stoner jechał sam z przodu, to pokazywana była walka o inne pozycje, wiec gdzie ta nuda? Jednych zawodników sie lubi, innych nie, ale żeby powodem antypatii było to, ze koleś jest tak szybki, ze nikt za nim nie nadąża... Szacunek Stonerowi należy się już za to, ze jako jeden z niewielu opanował Desmo, bo nawet takim specom jak Melandrii, czy Hayden się to nie udaje...

Link to post
Share on other sites

Kurde niewiem jak wy ale ja w przeciwieństwie do was niestety nie moge nic powiedzieć na ten temat bo nie oglądałem ,zainwestowałem nawet w polsat cyfrowy bo zawsze na eurosporcie moto gp leciało jakiesz k...a było moje zdziwienie jak niepotrafiłem w telegazecie znaleśc trznsmiśji z wyścigu niewiem co te knury łaciate wykombinowały że nie ma tego sportu w tym roku w ramówce ,już miałem telewizor przez okno wypierdzielć kiedy się kapłem że ma dopiero tydzień i szkodaniewiecie dlaczego tak jest w tym sezonie pogieło ich w tym eurosporcie czy cuś?co oni tam palą?

Link to post
Share on other sites

Kurde niewiem jak wy ale ja w przeciwieństwie do was niestety nie moge nic powiedzieć na ten temat bo nie oglądałem ,zainwestowałem nawet w polsat cyfrowy bo zawsze na eurosporcie moto gp leciało jakiesz k...a było moje zdziwienie jak niepotrafiłem w telegazecie znaleśc trznsmiśji z wyścigu niewiem co te knury łaciate wykombinowały że nie ma tego sportu w tym roku w ramówce ,już miałem telewizor przez okno wypierdzielć kiedy się kapłem że ma dopiero tydzień i szkodaniewiecie dlaczego tak jest w tym sezonie pogieło ich w tym eurosporcie czy cuś?co oni tam palą?
Nie wykupili licencji na transmitowanie wyścigów - po prostu.
Link to post
Share on other sites

Kurde niewiem jak wy ale ja w przeciwieństwie do was niestety nie moge nic powiedzieć na ten temat bo nie oglądałem ,zainwestowałem nawet w polsat cyfrowy bo zawsze na eurosporcie moto gp leciało jakiesz k...a było moje zdziwienie jak niepotrafiłem w telegazecie znaleśc trznsmiśji z wyścigu niewiem co te knury łaciate wykombinowały że nie ma tego sportu w tym roku w ramówce ,już miałem telewizor przez okno wypierdzielć kiedy się kapłem że ma dopiero tydzień i szkodaniewiecie dlaczego tak jest w tym sezonie pogieło ich w tym eurosporcie czy cuś?co oni tam palą?
Już w połowie poprzedniego sezonu było wiadomo ,że Dorna nie dogadała się z eurosportem i nie będzie transmisji. Dopiero teraz się obudziłeś? Polecam " N - tv " ;)
Link to post
Share on other sites

Kurde niewiem jak wy ale ja w przeciwieństwie do was niestety nie moge nic powiedzieć na ten temat bo nie oglądałem ,zainwestowałem nawet w polsat cyfrowy bo zawsze na eurosporcie moto gp leciało jakiesz k...a było moje zdziwienie jak niepotrafiłem w telegazecie znaleśc trznsmiśji z wyścigu niewiem co te knury łaciate wykombinowały że nie ma tego sportu w tym roku w ramówce ,już miałem telewizor przez okno wypierdzielć kiedy się kapłem że ma dopiero tydzień i szkodaniewiecie dlaczego tak jest w tym sezonie pogieło ich w tym eurosporcie czy cuś?co oni tam palą?
Kolego masz na Polsacie Cyfrowym Eurosport francuski?(kumpel ma polsat cyfrowy i twierdzi ze ma)bo jesli tak to na tym tez puszczja moto gp
Link to post
Share on other sites

Oj bedzie sie działo w tym roku..... Rossi nie odpusci a Stoner, zobaczymy czy i na ile wystarczy mu siły.
Rossi nigdy nie odpuszcza, chyba że sikać mu się zachce podczas wyścigu Stoner młody to i silny, więc nie bój się Będzie ciekawie, ale wiadomo za kogo trzymam kciuki.Pozdrawiam
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.