Burst Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Pusto tutaj więc wezmę na siebie ciężar założenia pierwszego tematu Tak więc dla wszystkich zainteresowanych. Seria startuje 1 marca a wszystkie wyścigi transmitowane będą przez stację Eurosport. Dla nie wtajemniczonych powiem, że są to w odróżnieniu od Moto gp motocykle dostępne w salonach po pewnych (sporych) modyfikacjach. Nie mniej jednak wyglądają tak samo, mają silniki o pojemnościach 1000cc(z drobnymi wyjątkami-silniki V2 i V3), ich moc oscyluje w granicach 200km i w niektórych przypadkach brzmią nawet podobnie Poziom rywalizacji jest bardzo wysoki, a zapowiada się że będzie jeszcze lepiej ponieważ w 2009 do cyrku dołącza Aprilla i BMW. Dodam tylko, że ten rok będzie pierwszym w którym Paweł Szkopek przejeździ pełny sezon w fabrycznym zespole Triumpha w klasie Supersport (600) także będzie też komu pokibicować . Dla zainteresowanych po więcej info odsyłam na http://www.worldsbk.comPS. W tym roku seria WSBK wygryzła w grafiku Eurosportu serie Moto gp, a to mówi samo za siebie Dla zainteresowanych Moto gp będzie transmitował kanał SportKlub(mam nadzieję, że wreszcie z normalnym komentarzem bo do tej pory wyglądało to tak jakby zatrudniali emerytów na umowę-zlecenie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 wsbk świetna sprawa szczegołnie na zywo zatem proponuje wyjazd do brna pewnie jak co roku chetnych bedzie sporo ale warto by juz teraz czas organizowac ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Ja sie zdecydowanie przerzucam na WSBK. MotoGp zrobilo sie troche nudne i same motocykle nieosiagalne dla wiekszosci z nas (nawet zeby ich dotknac) Natomiast WSBK Miód!!! Bedzie sie dzialo w tym roku. Co prawda Szkopka nie lubie, ale i tak bede trzymal za niego kciuki. Oczywiscie nie wymagam od niego tytulu mistrzowskiego, ale jak to powiedzial w wywiadzie podczas prezentacji w salonie Triumpha "wyniki napewno beda, a jakie to sie jeszcze okaze ;P" Licze tez na to ze Bayliss i Rossi pojada jednak jakis wyscig razem i mam nadzieje, ze.... Bayliss wygra hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Oficjalnym powodem dlaczego do tego wyścigu nie doszło było to, że yamaha wprowadza nową wersję R1 i nie byli w stanie przygotować dodatkowego motocykla, oraz zaplecza technicznego dla Rossiego.... Nie mniej jednak powiedzieli, że sami są ciekawi co by z tego wyszło i jeśli tylko będzie okazja to na pewno wrócą do tego projektu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Kwestia jeszcze tego "miliona" dla Baylissa, bo trzeba pamietac, ze to Rossi wyszedl z propozycja Ale co do samej przyczyny niepowodzenia tego wyscigu w zeszlym sezonie to masz racje. Miejmy nadzieje ze kolo sierpnia/wrzesnia jednak obaj Panowie pojawia sie na jednym torze o tej samej porze ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 WSBK ciekawsze nie tylk ze zględu na udział Szkpka w WSS...ale nie zgodze się, ze Motogp będzie nudne, bo w tym sezonie wreszcie jest jeden producent opon, a także wprowadzono konkretne limity: za motogp.pl:"Począwszy od Grand Prix Czech, można użyć maksymalnie 5 silników w 8 finałowych wyścigach. Obowiązywać będzie również zakaz wymiany części za wyjątkiem ?części serwisowych?-najbardziej podatnych na zużycia. Nie podano jednak kar przewidzianych za złamanie tej zasady. Wprowadzono ograniczenia ceramicznych kompozytów, na liście niedozwolonych części znalazły się ceramiczne tarcze oraz klocki hamulcowe. W maszynach startujących w sezonie 2009 zabraknie systemu kontroli startu. Cięcia kosztów oznaczają również ograniczenia roli elektroniki dlatego zrezygnowano z elektronicznie sterowanego zawieszenia. Przewidziano tylko dwa testy w czasie trwania sezonu. Pierwszy w czerwcu w Barcelonie, drugi w sierpniu w Brnie, zaraz po weekendzie Grand Prix. W testach będą mogli brać udział tylko kierowcy testowi poszczególnych teamów. "mam nadzieję, że wreszcie rywalizacja będzie na tyle wyrównana, że to w głównej mierze umiejętności zawodnika, a nia kasa, będzą decydowały kto jest lepszy...poczekamy, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 22 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 WSBK ciekawsze nie tylk ze zględu na udział Szkpka w WSS...ale nie zgodze się, ze Motogp będzie nudne, bo w tym sezonie wreszcie jest jeden producent opon, a także wprowadzono konkretne limityDla mnie jeden dostawca opon to krok wstecz akurat... Efektem tego, że kilka firm konkurowało na tym polu przez lata są niemal wszystkie nowe gumy jakie możesz dostać do swojego moto w sklepie. Monopol oznacza brak rozwoju a jedynie minimalne korekty o czym możemy się przekonać choćby w F1 . Poza tym wszyscy którzy liczą się w czołówce i tak jeżdżą na Bridgestonach więc wiele to nie zmieni, a do tego tajemnicą poliszynela jest to, że mieszanki dobierane są pod najlepszych zawodników, także reszta dostanie to co im Bridgestone zafunduje bez żadnej możliwości wyboru . Druga sprawa to taka, że reszta zmian w regulaminie ma na celu cięcie kosztów a nie poprawę widowiska. Dla mnie najszybsze motocykle świata bez ceramicznych hamulców to jakaś kpina po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Dla mnie jeden dostawca opon to krok wstecz akurat... Efektem tego, że kilka firm konkurowało na tym polu przez lata są niemal wszystkie nowe gumy jakie możesz dostać do swojego moto w sklepie. Monopol oznacza brak rozwoju a jedynie minimalne korekty o czym możemy się przekonać choćby w F1 . Poza tym wszyscy którzy liczą się w czołówce i tak jeżdżą na Bridgestonach więc wiele to nie zmieni, a do tego tajemnicą poliszynela jest to, że mieszanki dobierane są pod najlepszych zawodników, także reszta dostanie to co im Bridgestone zafunduje bez żadnej możliwości wyboru . Druga sprawa to taka, że reszta zmian w regulaminie ma na celu cięcie kosztów a nie poprawę widowiska. Dla mnie najszybsze motocykle świata bez ceramicznych hamulców to jakaś kpina po prostu No być może tak będzie, ale przynajmniej za takie jazdy jak Pedrosa zapodał np w Brnie w zeszłym sezonie będzie się tłumaczyła tylko 1 firma...a o rynek komercyjny nie ma się co matwić - i tak wszyscy będą jeździli na tym co zapewni każdemu najlepszą przyczepność w warunkach w jakich śmiga co do kosztów to się zgadza; brak tych hamulców to może i przesada - ale na pewno będzie ciekawiej, poprzez uproszczenie zawieszeń np... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.