Jump to content
krissos

Triumph Motocykle - Właściciele I Sympatycy Marki

Recommended Posts

Cześć Fani Bielizny.

Kurczaki chwile mnie tu nie było...

zmieniłem robote i chilowy jest zapier..dul

a tak wogóle to stęskniłem się czy cuś :)

P/s Thuxtronka moto super, tylko kombinuje jak by trza poleciec jakies 300km za jednym zamachem czy by dupeńka i kręgosłub nie przyrósł..

..co myślicie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestia przyzwyczajenia, jak miałeś do tej pory wysoką kierownice, to po przesiadce na niższą będzie bolało na początku. Mnie najbardziej bolały ręce po zamianie enduraka na sprinta. Machniesz pare setek i bedzie dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrobiliśmy bezpośrednie przekierowanie do działu triumph na forum cafe-racer.

prosto z linku www.triumph-motocykle.com.pl otwiera się forum. jak narazie jest to jedyne miejsce ogólnokrajowe gdzie coś się dzieje w temacie marki.

zapraszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

poszukuje istrukcji obsługi licznika do Daytony 2010

jeżeli posiada ktoś jakiegoś linka i najlepiej jeszcze po polsku !!

Będe wdzięczny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Pisze proszac o wasze zdanie: mam okazje kupic daytone 955i z 2002 roku z przebiegiem 15tys km w przeliczeniu, czerwony z czarnymi kolami w stanie zblizonym do nowki, ani rys nic. Facet okolo 50tki ma go od 2005 roku, moton w stanie oryginalnym, serwisowany ma tank protektor z zapinanym na niego bagiem w kolorze czerwonym, i zadupnik na miejsce plecaka tez w kolorze. 

Co myslicie o tym motorku

z gory dziekuje za porady, dodam ze na sporcie nie jezdzilem tylko nakedami a tera mam fz6 i mnie wpienia bo trza go krecic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, Posiadam Sprinta ST 955 z 1999 więc troszkę starszy i charakter turystyczno-sportowy, ale jednak jednostka napędowa niemalże ta sama - Twoja poprawiona o kilka koników. Wygląd rzecz gustu, jak Ci się podoba to bierz a jak Ci się nie podoba to też bierz bo sprzęt jest świetny, ciągnie od samego dołu na pewno nie będziesz narzekać - tylko sprawdź czy jego stan na pewno jest taki dobry jak opisujesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Facet kupil ja w 2005roku w tym czasie zrobil 5 tys mil byl w hiszpanii, on pracuje jako inzynier w oplu, motor stal u niego w garazu przez prawie dwa lata przykryty najpierw bawelniana szmata a potem przeciwdeszczowym kondonem na motor, odpalany regularnie co tydzien, w sobote pojechal na przeglad i przeszedl bez zadnych problemow a na przegladach jest roznie tutaj w uk w autoryzowanych salonach szukaja byle pretekstu co bys maszyne zostawil i dal im zarobic, przeglad byl robiony w salonie yamahy lokalnym i sami byli zaskoczeni co do stanu technicznego, jedynie co musieli zrobic to ustawic reflektory na nowo.  Te motory w Polsce lataja tak w granicach 15-25tys zl. moze kupie go i wystawie na sprzedaz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swojego rocketa bym na nic innego nie zamienił chyba ze na nowy model ma wszystko co powinien miec duza moc fajny wyglad a jak sie dba to i jest bezobsługowy przez lata

20180914_105459.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.