sumadax Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 całe szczęście ma się jeszcze znajomych w UK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Cześć Fani Bielizny.Kurczaki chwile mnie tu nie było...zmieniłem robote i chilowy jest zapier..dula tak wogóle to stęskniłem się czy cuś P/s Thuxtronka moto super, tylko kombinuje jak by trza poleciec jakies 300km za jednym zamachem czy by dupeńka i kręgosłub nie przyrósł....co myślicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 myślę, że max co możesz za jednym zamachem to 250km...na więcej wachy w baniaku braknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Kwestia przyzwyczajenia, jak miałeś do tej pory wysoką kierownice, to po przesiadce na niższą będzie bolało na początku. Mnie najbardziej bolały ręce po zamianie enduraka na sprinta. Machniesz pare setek i bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 zrobiliśmy bezpośrednie przekierowanie do działu triumph na forum cafe-racer.prosto z linku www.triumph-motocykle.com.pl otwiera się forum. jak narazie jest to jedyne miejsce ogólnokrajowe gdzie coś się dzieje w temacie marki.zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 gitmuszę się wreszcie zarejestrować na cafe, podglądam ich od lat ale jakoś nie zdobyłem się na rejestrację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 zupełnie bezciśnieniowe towarzystwo a i merytorycznie dość mocno trafia się podyskutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
accord Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam,poszukuje istrukcji obsługi licznika do Daytony 2010jeżeli posiada ktoś jakiegoś linka i najlepiej jeszcze po polsku !!Będe wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxoss Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 no i mam hameryke teraz z krótkimi wydechami.fajno jest,jakis taki żywszy jest teraz motorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1700 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam wszystkich.Pisze proszac o wasze zdanie: mam okazje kupic daytone 955i z 2002 roku z przebiegiem 15tys km w przeliczeniu, czerwony z czarnymi kolami w stanie zblizonym do nowki, ani rys nic. Facet okolo 50tki ma go od 2005 roku, moton w stanie oryginalnym, serwisowany ma tank protektor z zapinanym na niego bagiem w kolorze czerwonym, i zadupnik na miejsce plecaka tez w kolorze. Co myslicie o tym motorkuz gory dziekuje za porady, dodam ze na sporcie nie jezdzilem tylko nakedami a tera mam fz6 i mnie wpienia bo trza go krecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi28 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Cześć, Posiadam Sprinta ST 955 z 1999 więc troszkę starszy i charakter turystyczno-sportowy, ale jednak jednostka napędowa niemalże ta sama - Twoja poprawiona o kilka koników. Wygląd rzecz gustu, jak Ci się podoba to bierz a jak Ci się nie podoba to też bierz bo sprzęt jest świetny, ciągnie od samego dołu na pewno nie będziesz narzekać - tylko sprawdź czy jego stan na pewno jest taki dobry jak opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1700 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Facet kupil ja w 2005roku w tym czasie zrobil 5 tys mil byl w hiszpanii, on pracuje jako inzynier w oplu, motor stal u niego w garazu przez prawie dwa lata przykryty najpierw bawelniana szmata a potem przeciwdeszczowym kondonem na motor, odpalany regularnie co tydzien, w sobote pojechal na przeglad i przeszedl bez zadnych problemow a na przegladach jest roznie tutaj w uk w autoryzowanych salonach szukaja byle pretekstu co bys maszyne zostawil i dal im zarobic, przeglad byl robiony w salonie yamahy lokalnym i sami byli zaskoczeni co do stanu technicznego, jedynie co musieli zrobic to ustawic reflektory na nowo. Te motory w Polsce lataja tak w granicach 15-25tys zl. moze kupie go i wystawie na sprzedaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musashi28 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Wszystko zależy od ceny, ale podejrzewam że jak już się zdecydujesz i trochę pojeździsz to nie sprzedasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1700 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Dzieki za komentarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Czy ktoś z tutejszych sympatyków triumpha posiada może Tigera 1050? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł1 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Ja swojego rocketa bym na nic innego nie zamienił chyba ze na nowy model ma wszystko co powinien miec duza moc fajny wyglad a jak sie dba to i jest bezobsługowy przez lata 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.