Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Enduro I Cross


LEŚNICZY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Juz to info gdzies mi smignelo przed oczami.W sumie fajna cena, zwlaszcza ze to ostatnie egzemplarze. Poprzednie kosztowały w granicach 29 000 zł. także bomba. Mimo to ja i tak uwielbiam mój model Wogóle ten temat zaraz przerodzi się z "Enduro i Cross" na "DR-Z"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego siedzenie się cały świat napierd*la Na thumpertalku mają z tego niezły polew. Zresztą co się dziwić, amerykanom się nudzi i nie mają już co wymyślać... Jakbyście zobaczyli jak niektóre DR-Z "tuningują" to można się tylko za głowę chwycić i współczuć tym motocyklom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda lezy gdzies po srodku,jezeli ktos jezdzi ma moto lesnymi szlakami rowerowymi to rozumiem oburzenie rowerzystów a z drugiej strony my zeby dojechac w bardziej wymagajacy teren czasem musimy takimi sciezkami przejechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam takie pytanie co sądzicie o motocyklu Suzuki Dr 650 Rs? mam zamiar nabyć taki w sobotę lecz nie wiem czy warto:p moto dość stare bo 1990r ale wygląda jak nowe w bdb stanie i za niewielkie pieniądze ;)
Jeżeli nie bydziesz za dużo śmigał po błocie to dobry wybór , bo to takie enduro szosa + lekki teren , kup coś w dobrym stanie technicznym , na necie znajdziesz jakieś opisy ... W 1996 roku DR 650 przeszła modernizację ... tą wersją bardziej polecom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, mam takie pytanie co sądzicie o motocyklu Suzuki Dr 650 Rs? mam zamiar nabyć taki w sobotę lecz nie wiem czy warto:p moto dość stare bo 1990r ale wygląda jak nowe w bdb stanie i za niewielkie pieniądze ;)
Miałem taką,wersje bez rozrusznika jeśli nie masz ze 70 kg będziesz po kopie skakał jak małpica W średnio ciężki teren sie nie nadaje,te owiewki szeoda ich w razie gleby.Na prostej więcej jak 145 nie dała.Ale prowadzi sie fajnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od zamierzenia. Jako dual sport to jak najbardziej, do spokojnej turystyki jak najbardziej, w lekki teren w miare (ale sa lepsze propozycje). Jako motocykl stricte do terenu - lepiej wybrac cos innego. Tak jak kolega leguś pisze, szkoda owiewek zeby mial sluzyc tylko do zabawy w terenie i masa bedzie przeszkadzac. Dla chcacego oczywiscie nic trudnego ale po co sie meczyc i niszczyc maszyne.Okresl sie do czego dokladnie ma sluzyc a napewno pomozemy wybrac odpowiednia maszyne.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.