BlackDragon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 choopy ( i kobity ) a powiedzcie mi , b teraz jestem na etapie tworzenia wizerunku mojej Hani , jakie tjuningi robiliscie ? macie wszystko w orginalach albo. . ? wszelkie noowoscie chetnie poczytam zima dluga takze jest co robic..jojko jak jo żech cie widzioł na kompcu ostatnim razem w lato to ty żeś już mioł TJUNING -- rozdupczono owiewka -- wyklekotane łożysko i rozdupczono nóżka TO POWIEDZ MI CHOPIE PO CO CI JESZCZE TJUNING --- TY ŻEŚ JUŻ ZTJUNINGOWOŁ WSZYSTKO CO SZŁO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 towarzysze... a jak z kuframi do F4i z podwójną kanapą - ma ktoś taki wynalazek?? no bo czasem dalej to by sie bagaż przydał...może ktoś używał sakwy tekstylne na tył montowane na pasach? Plecaczek może wtedy siedzieć??ja kupiłem torby na EBAY.de za 30 Euro i przyznam szczerze zasdtanawiałem się jak je założyć bez stelarza - ale wpadłem na super pomysł i jak narazie się sprawdza dokręciłem po śrubie obok migaczy wystające za plastiki (oczywiście na czarno pomalowane) by nie urwać migaczy -- zakładam i jeżdzę z laską ( każda torba ma 24l) i naprawdę super się prowadzi bez problemu i na winklach i na trasie byłem przyznam szczerze zaskoczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Kto mógłby mi polecić jakieś miejsce gdzie dostałbym "napinacz" rozrządu, do F-Sporta. Bo o ile ze znalezieniem łańcuszka problemu nie miałem to z napinaczem mam kłopot.skocz sobie do dawida (MAKU MOTOCYKLE obok M1 w czeladzi ) powiedz że łukasz z CBR cię przysłał a zrobi ci promo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 pytanko ;)DUNLOP SPORTMAX D209 QUALIFIER uzytkowal ktos?? bo zamierzam kupictak ja miałem komplet tych opon --- i przyznam szczerze KUPIŁEM DRUGI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragon Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Takie male pytanko jaki macie wydech ??? Bo zastanawiam sie nad zmiana wydechu , bo mam teraz orginany a chce miec sportowy , ładnie brzmiacy Ps. Ceberki odpalone po zimowym śnie ??Proste pytanie : po co zmieniać coś co jest dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Panowie zamierzam wrzucic K&N do Fajera,nie mam dynojetow...zastanawiam sie czy podniesie osiagi i czy beda odczuwalne czy poprostu zaoszczedze w przyszlych sezonach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroxxx7 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Panowie zamierzam wrzucic K&N do Fajera,nie mam dynojetow...zastanawiam sie czy podniesie osiagi i czy beda odczuwalne czy poprostu zaoszczedze w przyszlych sezonach...ja słyszałem mit że troszke poprawi spalanie na trasie i też się nad nim zastanawiam bo pare km po europie mam w planie zrobić przez wakacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaael Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Samego filtra K&N kolego nie wkładaj, albo z Dyno, albo wcale, bo zamiast poprawić osiągi, sprawi jedynie że motocykl będzie wariował na wolnych Także jedynie w zestawie z DynoJetami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ja mam K&N wrzuconego, dynojetow nie mam, wolne obroty super, nic sie nie dzieje, spalanie na trasie min 4.7 a przecietnie ok 5-5.5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Włożyłem do mojego sc33 filtr kn.Obojętnie jak ustawiłem gaźniki,zawsze miał gdzieś dziurę w gazie.Zamontowałem zestaw Dyno Jet i dziura zniknęła.Na mocy jakoś super nie zyskałem ale kultura pracy znacznie lepsza.Spalanie na trasie z 6l wzrosło do 6,2 więc praktycznie bez zmian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 wiec dzis zamawiam ;)jezeli bedzie dziura po bedziemy myslec nad Jetami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carri Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 No i sezon prawie rozpoczęty Szkoda tylko ze w połowie bo na drodze awaria była Jednak Całe szczescie dojechalismy jakos do domu. Teraz mam pytanie czy wiecie moze jak sprawdzic pompe paliwa???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetfighter44 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 wiec witam i ja brac motorzystow jakos szczegulnie nie narzekam na moja cbre jakos smiga a nizej daje jej foty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carri Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Hallllo czy tu jeszcze ktos zaglada czy moze cebbrowcy znikneli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Mario- Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 postaram się zaglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A jak to jest z cenami tych sprzętów... Jakiś czas już siedzę na allegro w poszukiwaniu F4 bądź F4i i ceny są strasznie zróżnicowane... Mam teraz na oku jedną F4 (gaźniki) i czy cena 11 tys zł to dużo jak na sprzęta z roczników 99/00? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Mario- Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 oczywiście wszystko zależy w jakim jest stanie moto, ale czasem ludzie przeginają z cenami ( pomysl ze nawet f3 niektore po tyle chodza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 No ceny masakra..Kumpel sprzedał sprzęta (F4 z 2000) po roku użytkowania drożej o 1k (11500) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackDragon Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dar @ 18.04.2010 22:53A jak to jest z cenami tych sprzętów... Jakiś czas już siedzę na allegro w poszukiwaniu F4 bądź F4i i ceny są strasznie zróżnicowane... Mam teraz na oku jedną F4 (gaźniki) i czy cena 11 tys zł to dużo jak na sprzęta z roczników 99/00? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdro!!powiem tak : ja mam F4i z 2006 roku przbieg oryginalny nic nie kręcony 18tyś. kupiłem i sprzedam jako bezwypadkowy. nie jeżdzony na kole i serwisowany : olej + płyny + opony DiabloStr. + klocki + łożysko głowki ramy ( co jest normą dla naszych dró używany rekreacyjnie do spontanicznych wypadów za miasto ---> i nie zamierzam go sprzedawać za cenę mniej niż 18tyś jeśli ktoś byłby zainteresowany. Sprawa i cena jest bardzo prosta : w polsce WSZYSTKIE MOTOCYKLE co były sprowadzone do polski na sprzedaż miały szlify no, chyba że cena jest przybliżona do mojej a nie 13-14 tyś.W niemczech f4i z 2006 roku MUSISZ PRZESKOCZYĆ min.4500tyś euro !!!!!!!A jeśli ktoś myśli że nie to się nie zna. Wszystko zależy od użytkownika moto : można kupić moto f4i w polsce już za 12-14 tyś ale jestem pewien że coś było nie teges z nimi !!!!!!!!Każdy kto sprowadza moto do polski to nie po to by zarobić na nim 500zł !!! powiedzmy tak : VIRAGO 535 z 1997 roku z pierwszej ręki w niemczech kosztuje (serwisowana itd itd ) 1300EURO =6000tyś zł przy czym delikwent musiałby zarobić jeszcze ok 1000-1500zł by się wogóle opłacało go sprowadzić, problem jest w tym że jeżeli ktoś sprowadza moto z niemiec to po takich cenach że w niemczech MOTOCYKL ALBO JUZ NIE PRZEJDZIE PONOWNIE PRZEGLĄDU ALBO BYŁ PO SZLIFIE ALBO JUŻ LEKKO ZAJECHANY JEST I MA SWOJE LATA : gdzie cena nie przekracza 1000Euro: to to się opłaca na handel bo można przynajmniej 2000tyś zł wyszarpać. Wiem coś na ten temat w niemczech mieszkam tak więc NIE MA NIC ZA DARMO.Co innego jak ktoś sprowadza motor dla sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_250 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Panowie rozglądam się za Cebrą SC33 (nie szukam na szybko) ostatnio przeglądałem allegro i natrafiłem na ten egzemplarz: http://moto.allegro.pl/item1061181699_honda_cbr_900_rr_sc33_1999r_igla_slask.html i mam pytanko zna ktoś może to moto. Dzwoniłem do gościa się pytać i sprawa wygląda tak. Motor był po szlifie sprowadzony i gościu go sobie odmalował całego i zrobił, silnik ponoć igła ale to trzeba na żywo obadać. Motor niby robiony dla siebie "nie na sztukę". Co o tym myślicie? Proszę o konkretne wypowiedzi, najlepiej użytkowników SC33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 "Z powodu zmiany stanu cywilnego sprzedaje moto :/" K....a jak można sprzedawać moto z powodu zmiany stanu cywilnego.... Co to k...a za motyka musi być z tej baby. Jednym słowem facet ma już pozamiatane życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_250 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Byłem ten motor obadać. Wszystko fajnie silnik chodzi ładnie tylko słychać sprzęgło (jak się wciśnie to cisza a na puszczonym taki rzęchot słychać), ładowanie jest, pali dobrze (znaczy się jak przyjechałem to już była zagrzana +57C, także nie wiem jak na zimnym silniku). I najważniejszy mankament który odrazu dyskwalifikuje motor PĘKNIĘCIA NA RAMIE PO PRAWEJ STRONIE, TAKI PAJĄCZEK SIĘ ZROBIŁ!!!! Także odradzam chyba, że komuś pasuje takie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelex Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Cześć wam! Widze ze temat nie co podupadł myślałem że cos pogadamy na temat CBR-ek a tu od czrwca cisza. Jestem świerzakiem i nie wiele wiem na temat tych właśnie szlifierek a kilka pytań by się znalazło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozzy39 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Miałem 600 F2 , dobrze sie sprawowała . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASS1 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Witammam kilka CBR-ekjesli masz pytania - pytaj pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.