Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fazerowcy


Sławek_Czeladź

Rekomendowane odpowiedzi

Jatromb @ 23.05.2010 21:42jakie wlasciwosci jezdne bedzie okazywal fazer po zalozeniu opony na przod 120/60?
W serii jest 120/70 ale mniejszy profil pewnie nie wiele zmieni. Opona może będzie ciut "sztywniejsza" przez co może gorzej tłumić nierówności, ale dać też lepszy feedback. Z drugiej strony opony sportowe mają profil 70.... Dziwny rozmiar. Jak już masz to ja bym założył, ale jeśli dopiero nosisz się z kupnem to zostań przy 120/70-przynajmniej na 100% obędzie się bez przykrych niespodzianek. Post edytowany: 24.05.2010 01:20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 439
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Muszę to w takim razie sprawdzić...Moto ma przejechane dopiero 10tyś. wiec na łożyska chyba troche za wcześnie...Poza tym to wężykowanie, o którym pisałem (może mało precyzyjnie :)) raczej pochodziło od przedniego zawieszenia...Zastanwiałem się,czy nie jest to efekt mniejszego obciązenia przodu...Zrobie z Nim jeszcze jedną rundke ale powiem, że ma siedziec i sie nie ruszać :)Post edytowany: 26.05.2010 08:40edit:Mam jeszcze jedno pytanko... mam lekko obity zbiornik (w sumie 0.5 cm2) i leciutkie w tym miejscu wgniecenia (na głebokośc ok.1 mm)...Niby nic wielkiego,ale odrobinę mnie to wkurza...Czy można to jakoś sensownie naprawić? Sensownie tj. bez młotka, szpachli i lakiernika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shoei @ 26.05.2010 08:39...Poza tym to wężykowanie, o którym pisałem (może mało precyzyjnie :)) raczej pochodziło od przedniego zawieszenia...Zastanwiałem się,czy nie jest to efekt mniejszego obciązenia przodu...Zrobie z Nim jeszcze jedną rundke ale powiem, że ma siedziec i sie nie ruszać :)
Sprawdź dobrze ciśnienia w oponach i możesz zwiększyć napięcie wstępne sprężyny z tyłu jadąc z cięższym pasażerem. Nie wiem czy gumujesz, ale sprawdź czy nic nie cieknie po lagach bo się może uszczelniacze poddały i przy większych obciążeniach zawias zaczyna pływać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie cieknie...Cisnienie raczej też w porzadku, ale spróbuje z tym napięciem sprężyny...Powiem szczerze,ze pomyslałem o usatwieniu spręzyny, ale nie byłem pewny, czy może to miec jakiś wpływ na takie a nie inne zachowanie motocykla...Tym bardziej,ze wczesniej tego nie obserwowałem (ale też chyba moto nie było do tej pory tak obciążone - sumie jakies 150-160 kg)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim obciążeniu ciśnienia według producenta powinieneś mieć 2.5 przód 2.9 tył. Do takie zwiększenie napięcia wstępnego o 1 lub 2 "kliknięcia" nie zaszkodzi. Ja latam bez pasażera i mam ustawione na 4 także jeśli przy 2 dorosłych chłopach dasz na 5 to powinno być ok :) Więcej bym nie przykręcał bo jak kolega zsiądzie to tył motocykla skacze na nierównościach jak piłeczka pingpongowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burst @ 16.05.2010 17:28psmoku @ 12.05.2010 10:59tylko na postoju na najnizszych od czasu do czasu byl problem....Wyjmij akumulator na dłuższą chwilę - może pomóc. Powiedz jeszcze tylko czy zachował Ci się katalizator w układzie, czy wyleciał wraz z wydechami i dlaczego dokładnie odradzali Ci zakup K&N ? (jakie były argumenty i czy ewentualnie pokrywały się w różnych źródłach). Pytam bo sam się zastanawiam nad kupnem.kolego a tez tak miales ? dlaczego odpiecie akumulatora moze cos pomoc ? przeciez dawka wtrysku steruje komputer ktory chyba przy braku zasilania sie nie resetuje ? objawy dalej sa nawet na db killerach (mniej jedynie slyszalne) a moze zawory...bo jak dzisiaj odpalilem go po kilku dniach na zimnych silniku slyszalem lekkie dzwonienie jakby zawory...na cieplym dzwonienia nie ma ale jest ta nierowna praca...mam nabite juz 11 000 przeglad robilem przy 9200 wiec nie wiem czy mi ustawiali (albo zjebali) zawory ...po jakim przebiegu robililes pierwsza regulacje ? moze swiece tez powinieniem juz wymienic ? Post edytowany: 16.05.2010 17:28
----------Slawol bylem jednak na tym Chudowie...zajebiste miejsce...bylem ze znajomym...powrot byl kiepski 5 min przed nami wyjezdzal koles z kobitka na FZ6 i niestety wymuszenie ....przeczytaj w dziale ku przestrodze dalem tam fotki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacje zaworów robi się w fz6 co 40 tys. jeśli nie ma problemów więc w serwisie przy 10 raczej tego nie tykali. Nie wiem czy komputer się resetuje po odpięciu czy nie ale wychodzi na to, że po takiej operacji czyta dane i uczy się na nowo. Gdzieś czytałem, że facet wyjął akumulator (w fz6 właśnie) na chwile jak grzebał przy moto a po założeniu okazało się, że silnik jakby równiej pracuje i -0.5l na 100 km - dlatego zaproponowałem. Proste i nic nie kosztuje, a przy odrobinie szczęścia rozwiąże problem :( Co do świec to jeśli pali na dotyk to nie ma sensu. Wymiana po 20 tys. Ja po wymianie wydechu (odpukać) nie miałem żadnych problemów, ale akumulator założyłem po wymianie bo operacje przeprowadzałem w zimę. Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie pochwale. ze od dzisiaj w garazu stoi czarny pieciolatek, coz marzenia trzeba spelniac...:) zaraz zabieram spiwor, karimate i na noc do garazu ;):DA teraz najwazniejsze, wielkie dzieki Slawek za ogledziny paru sztuk i pomoc w pierwszym zakupie, takich gosci powinno byc jak najwiecej.....Jeszcze troche papierkowej roboty, kilka goraczkowych spojrzeń w niebo i.....;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem Fazera 600 setki to mój wisi w tym ogłoszeniu:http://forum.motocykle.slask.pl/gielda-motocyklowa/32/13561/page/1Mam nadzieję że się Mod nie pogniewa za zaśmiecania wątku ale zależy mi na czasie i na tym żeby motor trafił w dobre ręce. Pozdrawiam Seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich fazerowców, jestem szczęśliwym posiadaczem fazera FZS 600s 2001r, niestety ostatnio zaliczyłem małego szlifa więc postanowiłem zamontować crash pady w związku z tym chciałem poprosić osoby, które posiadają takowe zabezpieczenie, o opinie. Wiem, że crashe montowane są bezpośrednio do ramy i to dość nisko. Na pewno będą one chroniły silnik ale mam wątpliwości czy również ochronią owiewki i bak. Myślałem także o zespawaniu eleganckiej klatki ale nie wiem jak by ja zamontować jeśli ktoś posiada taką to proszę o pomoc, mile widziane fotki. Pozdrawiam i życzę szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w fzs600 z 98 były gmole, może i dupiato wyglądały ale pewniejsze to od crashy, fotki tu:http://bikepics.com/members/slawekczeladz/98fazer/co do crash padów - to one głównie mają ochronić dekle i silnikPafcio - gratki sprzęta bo w sumie jakoś nie miałem okazji, jak się porejestrujesz to śmigniemy może na jakiś wypadzik. Post edytowany: 01.06.2010 19:54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez wlasnie mysle nad crash padami mimo ze nie planuje wywrotki...szczerze mowiac nie podobaja mi sie tak bardzo wystajace ale na ostatnim wypadku jaki mialem okazje zobaczyc przekonalem sie ze sa crash pady male suptelne i wedlug mnie bardzo ladne ktore chronia to co maja chronic ...fotka ponizej i link do opisu wypadku i namiary na nie na allegrohttp://forum.motocykle.slask.pl/ku-przestrodze/49/13627/page/1http://www.allegro.pl/item1044401151_crash_pady_yamaha_fz6_fazer.html (niestety jedyny minus to cena)b313bf4a03a715963b57710f64404424.jpgcrash.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

psmoku @ 05.06.2010 08:31kwestia gustu...dla mnie nieraz za duze sa crash pady...
Gust to jedno, a bezpieczeństwo to drugi i chyba ważniejsze...Z jednej strony moto bezpieczniejsze, a z drugiej nogi też...Myslę, że dzięki crash pad-om (i w miarę solidnym butom) mam nogę całą po spotkaniu ze zderzakiem opla astry ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smoku jak dzisiaj posmakował winkli na S1 to nie chciał do domu wracać ;)Post edytowany: 09.06.2010 20:31Z tym, że filtr K&N stwarza jakąś dziurę w gazie to bujda. Ja złożyłem i jedyne co zauważyłem to trochę inny dźwięk przy przyspieszaniu jak przytulicie brodę do baku i lepsza reakcja motocykla na gaz.Od 2 dni śmigam też na zębatce 15T z przodu. Moto idzie na gumę pod gaz z 6 tys. i w jeździe takiej miejskiej jest wrażenie jakby był z 15 koni mocniejszy i miał z 15Nm więcej. Minusem są krótsze biegi i przekłamanie licznika. Różnica w przyspieszeniu na wyjściu z zakrętu jest naprawdę spora i jazdy z tą zębatką przynajmniej mnie daje wiele frajdy. Polecam spróbować bo nie jest to droga zabawa (około 40zł) a jak się wam nie spodoba to można zawsze wrócić do starej, sprawdzonej 16T. Post edytowany: 12.06.2010 23:44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.