onkel pyjter Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Liero: jestem ciutkę niższy - 190 - i czasem mnie łapią skurcze w biodrach. Tylko że nie wiem czy to przez podkurczenie nóg czy przez mało aktywny tryb życia Nogi mi nie cierpną, czasem tylko obciska ochraniacz kolanowy po dłuższej jeździe. Jeśli chodzi o wygodę to wzrost nie stanowi problemu. Za mały tez nie jest, nie obijasz kolanami o kierownicę, bez obaw. Jedynie możesz wyglądać jak na "za małym" sprzęcie ale ja osobiście mam w dupie co o mnie ludzie myślą. Ważne że moto jest zacne i daje masę przyjemności. podsumowując - bierz sprzęta.A plus naszych gabarytów jest taki, że swobodnie i pewnie możemy się podeprzeć nogami na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yetui86.86 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Cześć wam też od półtorej roku mam gsr jak dla mnie moto zajefajne będę obserwował temat i w miarę możliwości pomagał kolega tam wcześniej pisał o spotkaniu fanów suzuki gsr wydaję mi się to nie głupi pomysł ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smarkaty Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ludziska mam trochę głupi problem i aż wstyd bo nie umie sobie poradzić z założeniem siatki bagażowej na tylne siedzenie, nie chce jej dawać przez wydech bo z ciepła po paru km strzeli, jeśli ktoś z was wie jak to założyć podeślijcie fotkę za co z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek0o0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Pod siedzeniem masz 4 tasiemki które można odczepić i wysunąć spod siedzenia. Do nich bez problemów zaczepisz siatkę Na zdjęciu z prawej strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smarkaty Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dziękuje wiedziałem że są tam te tasiemki tyle że słaby naciąg jest jak się do tego przyczepi, no ale nic trzeba będzie pokombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 wszystko zależy ile bagażu chcesz wepchnąć pod siatkę, jak mało to po prostu zapinałem haczyk o haczyk pod siedzeniem, po załadowaniu bagażu wszystko się elegancko napięło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiSek Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Na co szczególnie zwracać uwagę podczas poszukiwań GSR 600 ?Po internecie krążą legendy o pękających ramach etc. to fakt czy mit ? w którym miejscu sprawdzać ramę Bardzo proszę o rady, gdyż w tym tygodniu mam zamiar kupić GSRa i chcę obejrzeć kilka sztuk z najbliższej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
severian Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 Ponoć pękają w okolicach główki ramy http://smg.photobucket.com/user/fastfitter/media/GSR%20600%20Frame%20breakages/p1000265modzp6.jpg.html Ponoć czarna rama mocniejsza.Jak jest naprawdę wie tylko Suzuki.Zdaje się,że nawet wydusili z siebie jakieś oficjalne dementi w tej sprawie,że nie widzą problemu. Z drugiej strony po dzwonie czy nieumiejętnym lataniu na kole pęknąć można wszystko ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Z drugiej strony po dzwonie czy nieumiejętnym lataniu na kole pęknąć można wszystko ...I tu jest konkretna (właściwa) odpowiedź, nic więcej nie trzeba dodawać prócz tego, ze rama sama od siebie NIE PĘKA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Na co szczególnie zwracać uwagę podczas poszukiwań GSR 600 ?Po internecie krążą legendy o pękających ramach etc. to fakt czy mit ? w którym miejscu sprawdzać ramę Bardzo proszę o rady, gdyż w tym tygodniu mam zamiar kupić GSRa i chcę obejrzeć kilka sztuk z najbliższej okolicy Fakt i mit zarazem. Fakt bo zdjęcia nie kłamią, mit bo pękły wskutek uderzenia w coś. To trochę tak, jakby mieć wątpliwości do teleskopów że się wyginają pod silnik Owszem, wyginają ale przy zderzeniu. Po internecie krąży jeszcze większa masa filmików pokazujących jak zacny to jest motocykl. No ale nie od dziś wiadomo, że negatywne informacje roznoszą się 10 razy szerzej niż pozytywne.Zwracaj uwagę na to, co w każdym innym motocyklu - czy są oryginalne lusterka, kierownica, klamki, migacze (szczególnie tylne), uchwyt pasażera, podnóżki i pedały, czy malowany na nieoryginalne kolory, luknij na nieszczęsną główkę ramy, przy dolnym łożysku. To tam zaczyna się ewentualne pęknięcie. Przy okazji widać tam czy nie są uszkodzone/spiłowane ograniczniki skrętu. Warto zdjąć siedzenie i sprawdzić czy tylna część ramy nie była prostowana. Zwróć uwagę czy naklejki na baku i boczkach są w fabrycznym ustawieniu, zajrzyj do baku czy nie ma rdzy. Zerknij od spodu na podnóżki pasażera - jeżeli są przytarte to znaczy że moto leżało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ja mam zamiar sprzedać swojego widzę że jesteś z okolicy więc jak jeszcze nic nie kupiłeś to pisz GSR fajny bo lekki i bardzo zwrotny moim zdaniem. Do miasta jest super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reassor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Macie jakieś manuale serwisowe? Szukam i nic nie mogę znaleźć. Dzisiaj pierwsza jazda ok 30 km - Jestem niski 173cm i kiera jest dla mnie jakaś za wąska i za niska (ciężko manewrować przy wolnej jeździe). Silnik super - dużo wybacza (nieumiejętne zmiany biegów - nauka skrzyni etc). Elastyczny przy spokojnej jeździe - do pałowania wiadomo trzeba redukować. Ogólnie moto na 4+ za kierownicę. No i jak dla mnie to ciężki skurczybyk. Gladius też niby ciężki ale jakoś go opanowałem szybko. Jeszcze dam szansę tej kierownicy jak się nie przyzwyczaję to idzie na wymiankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun_zag Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 27 minut temu, reassor napisał: Macie jakieś manuale serwisowe? Szukam i nic nie mogę znaleźć. A chcesz z trampka leniuszku? https://www.google.pl/search?q=gsr+600+manual+pdf&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=ITQVV5y9CMHMsgHb6YSQAQ#q=suzuki+gsr+600+service+manual+pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reassor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 To jak tak dobrze szukasz (dzięki BTW). To może znajdziesz coś na temat fabrycznego alarmu? - oto jego foty Bezpieczniki ok - nie reaguje na pilota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun_zag Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 A bateria w pilocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reassor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jest ok dioda świeci jak naciskam (są 2 piloty) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shogun_zag Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 To nie wiem, nie znam się, mnie schematy kopią, a co dopiero jacyś lotnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.