Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Blackbird


kiler600r

Rekomendowane odpowiedzi

Nie kojarze zeby byl kiedys temat o tym sprzecie, wiec.....Ja mojego ujezdzam od wiosny 2008. Przebieg wynosi teraz 50 tys., podczas zeszlego sezonu wymienilem lozysko w glowce ramy i .... i to tyle, zadnych awarii ani nic. Max ile narazie poszedl <licznikowo> niecale 300, ale szybe mam wyzsza, moze dlatego. co ciekawe nie ma znaczenia czy z kufrem czy bez <ale nie polecam tak szybko z kufrem, moj bym prawie zgubil > Moje najnizsze spalanie to 6 litrow, najwyzsze to ok. 9 - 10, srednio 7,5 bierze. Po postuju cala zime w blaszanym garazu, jakos tak aku z moto nie wyjalem na zime, przychodze na garaz, kluczyk, ssanie, rozrusznik i sprzecik gada A teraz pytanie do uzytkownikow ixa. Mieliscie jakies problemy techniczne, typowe bolaczki tego modelu? Przy jakich przebiegach? Czytalem ze regulator napiecia lubi padac, mial tak ktos? Co ile zmieniacie olej, bo roznie mowia, producent kaze co 12tys. , mechanik co 6 Ktos jezdzil dalej tym moto <ja chce na nordkapp jechac>? Jak wygoda w takiej dlugiej trasie? Wszelkie tips&tricks na temat ixa mile widziane ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Znam 2 ziomali co zemną śmigają na 1100xx 1 z 98r gaźnik a 2 chyba z 2000 wtrysk.1 kolo ma z 4/5 lat i jedynie wymienia podstawowe rzeczy typu olej,filtry,napęd. 2 ma go ok 2 lat i po małym szlifie maił tylko problem z pompą paliwową.Regulatory o dziwo ok.W vfr 750 ziomkowi się spalił mi w 954 upalił się jeden kabelek ale wina była niewłaściwego akumulatora.A z wymianą oleju co 6k to ja jestem za.Wymieniam podobnie co 6-7k.Wolę mieć czysty i zdrowy silnik..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zdecydowanie co 6000 km, lub zawsze na wiosnę - zresztą w instrukcji jest co 6000 km. Pilnować olejów, filtrów, sprawdzić zawory, napęd rozrządu i inne części które trzeba od czasu do czasu wymienić i jeździć... Niektórzy robią 150 tysięcy bez większych awarii. Serwisówkę albo instrukcję można ściągnąć z netu. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Śmigam na tym moto od jakiego czasu poza eksploatacja nic.przebieg 38000 na wtrysku.Podstawowe wymiany- Olej , klocki.regulacje. A jeśli chodzi o pytanie co następne?Odpowiedz nic lepszego nie stworzono Kto nie śmigał na xx ten tego nie zrozumie.Mało sie mówi o tym moto na forum , a to może dlatego ,że nie jest to moto dla każdego.Chcesz jedźzic na CBR 1100 xx musisz nabrać szacunku do drogi i maszyny. Spalanie średnie ok 7.5 ale to nie jest istotne .Masz pasje takie rzeczy nie mają znaczenia.Szerokości na drodze dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o pytanie co następne?Odpowiedz nic lepszego nie stworzono Kto nie śmigał na xx ten tego nie zrozumie.
wymyslono. hayabuse a na xxie jezdzilem bo kolega mial rownoczesnie ze mna jedyne na plus dla xxa to wygodniejsza pozycja. reszta jest gorsza ale faktycznie motocykl bardzo fajny. szukalem zamienne z hajka na zasadzie co sie lepszego trafi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz nic lepszego nie stworzono
podejmuję rękawice Powoziłem sie XXem trochę , bo chciałem go kupować . Chorowałem na ten sprzęt od kiedy się pokazał ( nawet mój szczeniak wtedy dostał na imię Blekas - serio ) . Ale jakoś jak pojeździłem trochę na XX to mi cała ta choroba przeszła . Motor jest "bez jaj" , ma pałery i owszem , wygodę też jakąś ale nie do końca , jest mało wyrazisty , może za bardzo Hondowaty . Uważam że w tej klasie nawet BMW K 1200 RS bije XX na każdym polu ( a już o K 1200 S nawet nie wspominam) . - komfortu ( wszystko do podregulowania pod siebie, o zawieszeniu nie wspominam nawet , bo to klasa sama dla siebie ) , spalania ( większy piec niż XX a mniejsze spalanie) , trwałości ( o przebiegach jakie robią te silniki to już legendy mnisi tybetańscy śpiewają ) . A już o K 1200 S nawet nie piszę .Na pewno XX to zajebiaszczy sprzęt , bez gadki , ale z tym że nie ma nic lepszego to już przewaliłeś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz nic lepszego nie stworzono zeby nie bylo, ze krytykuje. Jezdzilem tym sprzetem, byl na pierwszym miejscu podczas rozwazan o zakupie. Niestety Honda nie wprowadzila ABS'u wiec odpadl.
Do roku 2004 napewno. Po wejsciu K 1200 S niestety sprzed " podupadl "
Kto nie śmigał na xx ten tego nie zrozumie.
Wlasnie, dopuki nie przejedziesz sie tym co oferuje konkurencja nie bedziesz w stanie zrozumiec, ze bladzisz. Co prawda nie jezdzlem jeszcze nowa Hayka ( zrobili to panowie z czasopisma Motorrad i jakos na czolo nie wyszla ). Wszystko to jednak juz przy K 1200 S po prostu odpada. Niemniej sprzet jest b. dobry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hayjka nie jezdzilem, ale jak sie przysiadlem <do tej starej> to stwierdzilem ze to moto nie ma szyby z przodu, tzn jest ale bardzo nisko w porownaniu do xx.Do swojego zalozylem wyzsza szybe, i nie ma problemu trzymac podrozna w okolicy 200 i nie trzeba sie kulic do pozycji embrionu.Poza tym sprzetem jezdzi mi sie przyjemnie i wygodnie zarowno przez wiochy z predkoscia 80-120 jak i palujac ponad 200. Na dalekie trasy z bagazami tez sprawdzony. i tez okazuje sie wygodny. a jak przyjdzie ochota to mozna i podnozki poszlifowac na winklach ;)Szukajac nowego motocykla skusilbym sie na ktm 990sm t, wiem ze to zupelnie inny typ moto, ale tez jest nietuzinkowy.A propos, wie ktos ile plynu chlodniczego wchodzi do iksa i gdzie sie spuszcza stary plyn?I jaki plyn sie leje do pompy sprzegla? Hamulcowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zacny sprzęt i na pewno będę szukał takiego. Wiesz co ja bym na tym oleju nie oszczędzał i jednak jak mechanik mówi 6 tyś to warto go posłuchać.
Oczywiście, mechanik który nie wiadomo jakie szkoły kończył na pewno jest madrzejszy od inzyniera, który ten motocykl projektował.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

kurcze mnie tam sie jezdzi superancko na XXie. Moto ma coś w sobie im dalej jedziesz tym chcesz jeszcze dalej zajechać. Po całodniowym smiganku nie czuje wogóle zmęczenia. Silnik (wtrysk'99) jest łagodny jak baranek i nie zaskakuje jakimś nagłym przyrostem mocy ale chyba o to konstruktorom chodziło by było szybciutko i przyjemnie:) oczywiscie nie zrozumcie mnie zle. Motocykl jest jak najbardziej diabelnie szybki ale i w doświadczonych łapkach bardzo łagodny. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad kupnem XXsa, ale dręczy mnie jedna wątpliwość. Bardzo cenię sobie latanie po winklach, zwłaszcza słowackich, czyli górskich, krętych itp. Jak XX prowadzi się w czymś takim? Masę swoją ma i wiem, że to nie np. Daytona, ale czy to ma w ogóle sens? Pytam, bo nie wiem, a nie się wymądrzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blackbird jest wspaniale wyważony i tak naprawde nie czuć tej masy. Mi sie zdarza na winklach przydzierać stopkami co w Fireblade praktycznie zdarzało sie bardzo rzadko. Jeżeli jedziesz z kolegami ktorzy nie koniecznie zamykają opony na kazdym zakrecie to mysle że nie będziesz czuł sie jak piąte koło u wozu. Mimo gabarytów jest to bardzo poreczny sprzęcik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieron, pokaze ci moje podnozki ;)Czytalem kiedys chyba na scigacz.pl ze zawiecho xxsa czerpie pelnymi garsciami z fireblade'aPo winklach smiga sie super, ja scieram podnożki, slizgi i zamykam opone, a dzieki duzej masie jest bardzo stabilny, tak ze spokojnie daje rade za typowymi sportami, chyba ze smigasz z zawodnikami moto gp ;)Podnozkami przytrzec jest chyba latwiej niz na np firebladzie, bo wydaje mi sie ze poprostu podnozki ma nizej. No i pewnie leciutkiego sporta bedzie latwiej przerzucic szybko z jednego winkla w drugi, ale na co dzien nie czuc zeby to przeszkadzaloSam jeszcze nie umie, ale widzialem na zdjeciach ze i na kolanko spoko da sie zejsc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma nad czym chyba sie zastanawiać XXa to porzadna maszyna i gwarantuje ci ze bedziesz z niej (z niego) zadowolony. Ja doceniłem Blackbirda po pierwszym dalszym szusowaniu. Po całodniowym nawijaniu kilometrów czułem sie wysmienicie ,zero zmeczenia i do tego ten 24 litrowy bak przerwy na tankowanie co 350 km przy turystycznej jezdzie!!! żyć nie umierać kolego !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć wszystkim! Jak zwykle zacczynają się dywagacje na temat czy XX to dobry sprzęt, że są lepsze, nowsze itp.A ja mam wrażenie, że w tym temacie chodziło Pawłowi o możliwość wymiany doświadczeń, wiedzy o XX, więc darujmy sobie off topowe komentarze.Ja chciałem się odnieść do spalania .. Piszecie, że i 9 litórw weźmie ... mój średnio 6,9/100km a wolno nie jeżdżę ... Być może to dlatego, że to wtrysk. interesuje mnie też jakie opony wkładacie X-owi, sportowe czy dla turystków? Super miękkie czy raczej nastawiacie się na oszczędność w zużyciu opon. No i co mówią wasze plecaczki na dłuższą jazdę XX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.