Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Yamaha Drag Star 650


DragMan

Rekomendowane odpowiedzi

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj
Faktycznie ma trochę za mało mocy,kilka koni więcej bo się przydało.Jestem w posiadaniu tej maszynki od roku więc nie mam takiego doświadczenia jak TY ale ogólnie jest OK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, przymierzam się do Drag Star-ki 650 na przyszły rok. Szalenie podobają mi się te motocykle, martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam
Jeśli nie jetseś fanem wariackiej jazdy to jest to świetny wybór. Swietny wygląd i komfort jazdy rekompensują brak mocy,ale nie jest tak źle.Tak poza tym to ja swoją xvs 650 moze będe sprzedawał na jesień będź wiosne,jeśli będziesz dalej zainteresowany to daj znać może się dogadamy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie jetseś fanem wariackiej jazdy to jest to świetny wybór. Swietny wygląd i komfort jazdy rekompensują brak mocy,ale nie jest tak źle.Tak poza tym to ja swoją xvs 650 moze będe sprzedawał na jesień będź wiosne,jeśli będziesz dalej zainteresowany to daj znać może się dogadamy
DragMan - A więcej szczegółów ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich, przymierzam się do Drag Star-ki 650 na przyszły rok. Szalenie podobają mi się te motocykle, martwią mnie tylko często spotykane opinie żesilniki są słabe i mułowate... Niedługo sam się przekonam
Hej.Posiadam 650 customa od roku (rocznik 2002), przebieg 16 tys i powiem szczerze, że jest super. Wymieniłem siodło na większe z classica. Jeśli chodzi o moc to może ciut mało te 40 KM, ale spokojnie da się tym jeździć (ponad 140 leci). A poza tym to motocykl do spokojnej jazdy a nie do szlifowania. Polecam gorąco. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał
W sumie napsales dokladnie to co mysle Przerabialem xvs650a, bylem na nim nawet we Francji, jednego dnia walnalem 1009 km, potrafil walic 160 km/v na autobanie i to bez szyby.Zmienilem na Viadro i nie żaluje zmiany ale jesli mialbym kiedys kupowac chroma to wlasnie kupilbym jeszcze raz malego Draga.Jest znakomity pzdrkujik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć ja w ubiegłym roku kupiłem XVS650A (clasic) zrobiłem nim 10 tyś. km. moje uwagi są następujące:- wygląd zarąbisty- komfort jazdy wygodny ale pomiędzy 70-90 km/h kardan wibracjami nieźle masuje pośladki i fakt jak wpadniesz w dziurę to przód czasami dobije.- hamulce do 100 km/h Ok ale powyżej tej prędkości to kiepsko zwłaszcza w 2 osoby- moc, te 40km to niewiele ale dynamika do 90 km/h bez zastrzeżeń natomiast powyżej to się zbiera... i zbiera... i zbiera... no ale ta maszyna służy do spokojnej jazdy. Nie mam szyby i powyżej 100km/h i tak chce urwać łeb zwłaszcza że mam otwarty kask bez szyby. Jednak zdecydowałem się na Draga ze względu na wygląd i zamiar jazdy na nim spacerowo-turystycznie.- awaryjność - bezawaryjny! Robię przeglądy u Matka w Szopienicach i Draguś śmiga i nie zawodzi.w tym roku chcę go sprawdzić na dalszej trasie i mam zamiar w czerwcu skoczyć nad Balaton a w lipiec-sierpień na objazdówkę po Chorwacji.w przyszłości myślę o zakupie typowego turystyka na dalsze trasy (FJR1300 lub LT1200) ale Drag i tak zostanie na jazdę po okolicy bo to clasic i nawet za 15 lat będzie wyglądał
Zazdroszczę Ci tej trasy do Chorwacji byłem już tam 6 razy ale niestety nigdy na moto.Chętnie bym się wybrał,ale niestety w tym roku inne plany,moze za rok.Pozdrawiam i szrokiej drogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

procz tego, ze ten motocykl nie ma mocy, jest idealny. Zjezdzilem ponad 50 tys i zadnej powaznej awarii nie mialem. Jedynie przy dlugiej jezdzie w upale bral olej - na 800 km od strzala zezarl prawie dwie setki.AAAA no i miekki przod! Drag Star ma strasznie miekkie przednie zawiecho, bardzo czesto dobija, pomaga wymiana sprezyn jedynie.Gdyby mial o jakies 40 koni wiecej jezdzilbym nim do dzisiaj
WitajMam 650 pół roku jest to mój 1szy motocykl, ma przejechane 20 tys , jak się zagrzeje to zawory tykają , nie wiem czy to normalne w tym motocyklu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.