Szymmonn Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Witam chce zakupić moto zeby zrobić streeta. Mam 2 oferty fire z 97 roku i r1 z 99 roku. Który się będzie lepiej nadawał na gume?? wiem że fire ma kapitalny silnik a r1 ma swoje plusy i minusy(nieszczęsna 2)?? Napiszcie wasze opinie... Z góry dzięki:) Byle do wiosny:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 No co ja moglbym polecic r1 nie uzytkowalem i nie wiem jak sie zachowujeale fajer to fajer ;)dajesz przegrode i ogiena nie lepiej 600 na streeta?mniejsza zwiniejsza lzejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zdcydowanie fajer...krótki, ale szeroki, stabilny, spokojnie oddaje moc, kiedyś podstawowy motocykl do freestyle,...z przerobioną miską nie do zarżnięcia...no chyba że zamiast oleju wlejesz wódę po dobrej imprezie nie wiem za jaką cenę masz te dwa moto, ale lepszym moto do stuntu będzie kawa 636...no ale z wymienionych motocykli to moim zdaniem sc33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekA4 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Zdcydowanie fajer...krótki, ale szeroki, stabilny, spokojnie oddaje moc, kiedyś podstawowy motocykl do freestyle,...z przerobioną miską nie do zarżnięcia...no chyba że zamiast oleju wlejesz wódę po dobrej imprezie nie wiem za jaką cenę masz te dwa moto, ale lepszym moto do stuntu będzie kawa 636...no ale z wymienionych motocykli to moim zdaniem sc33Wow, a ten nawet w misce olejowej wóde widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Jak na gume to sc33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio.S Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 jak sie leje oliwe i kontroluje zeby zawsze było full to zadnemu motocyklowi nic nie bedzie chyba że masz zamiar robic totalne piony po pare km choc mam znajomego co ma k7 lata po 14 km na gumie a motocykl zdrowy nie zre oleju a nie ma zadnej przegrody tylko leju leje az sie gora wylewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 W Mam 2 oferty fire z 97 roku i r1 z 99 roku. Który się będzie lepiej nadawał na gume??R1 jest mocniejsza i dużo lepiej wchodzi na gumę na dwójce nawet jak jej pomożesz to na 3, niż blady ale blady ma odkręcany tył,lepszą skrzynie więc jak Ci nie wyjdzie jakiś nr to tył wymienisz a w r1 bez spawarki możesz zapomnieć.Do zwykłej jazdy wolałbym r1.Ale twój wybór.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MEFIU_ Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 do stuntu zdecydowanie cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Który się będzie lepiej nadawał na gume??Wszystko zależy jakie zębatki założysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 ino Fajer bo jest dużo pancerniejszy i łatwiejszy do napraw .SC 33 to taki "Ostatni Mohikanin" . Chyba że chodzi ci jedynie o wygląd , wtedy bierz co ci bardziej w oko wchodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David87 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ja równiez uwazam,ze SC33 będzie dużo lepsze od R1ki.Tak,jak koledzy piszą,jeżeli wrzucisz przegrodę w misce olejowej,to piecykowi nie powinno nic być.Skrzynia biegów jest dużo bardziej wytrzymalsza niż w R1(takie jest moje zdanie)Poza tym piece HONDY z wczesniejszych lat są IDIOTOODPORNE i jeżeli do tego jeszcze dbasz o silnik, to przy takim połaczeniu polatasz bardzo długo bez awari Ja bym Ci jeszcze polecił starego GSXRa lata 89-94 olejaki.Idealny materiał na stunt,te silniczki naprawdę dają radę i to nawet w bardzo trudnych warunkach!Przy odrobinie dbania o nie, odwdzięczą się bezawaryjnoscią Rozglądam sie własnie, za takim materiałem na "sztunt psa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 to ma byc strecior do lansu czy stuntu? Jak juz wyzej zostalo napisane wszystko ma swoje plusy i minusy, dodam tylko ze R1 ma o wiele lepszy power, heble no i zawieche niz sc33. Za to fajer lepiej wyglada bez plastikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laki_b20 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak chcesz zrobić profesjonalnego streeta pod względem wizualnym to Fireblade jest zdecydowanie lepszym motocyklem do przeróbek niż R1 z roku 98-2001 (chyba, że 2002-2003). Sc33 ma ładniejszą ramę przez co w streecie wygląda duzo lepiej.Jeśli chodzi o całą resztę tj. moc, właściowości jezdne to r1 bije na głowe starsze modele fireblade. Roznica jest naprawde duza. Wiem bo miałem jeden i drugi model. a co do gumy to na R1 robi sie o wiele łatwiej i zdecydowanie przyjemniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.