alus123 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Więc tak . Planuje przesiadkę na rg 80 . Głównie dla tego że słyszałem że to moto jest w miare bezawaryjne , jak na 80 mocy styka , no i cena jest mmm Więc tak: Pytanie główne : czy warto kupować ten motorek? :> Na co patrzeć przy kupnie?? czy ma jakieś szczególnie awaryjne elementy ? Czy przebiegi rzędu 30 tyś to nie przesada? bo mnie to troszkę przeraża .Czy istnieje do tego jakiś tuning tzn. części tuningowe? (pytam z ciekawości troche ) PS. Nie jest to mój pierwszy motor ;D co prawda smigam moto ,które jest małe i dość słabe bo v-max to 50 ale z DT 50 problemów żadnych nie miałem choć ma 3 razy tyle mocy i waży o 2 razy więcej i testowałem cały czas v-maxa (110) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 RG80 to niezniszczalny sprzęt. Stalowa rama nie do pogięcia - to nie tylko moja opinia. Siedzenie kierowcy jest nisko, pozycja raczej wyprostowana. Typową usterką są cieknące lagi, na ogół wystarczy wymienić uszczelniacze.Silnik jest raczej niskoobrotowy (dzięki temu nie tak wyżyłowany), ma bardzo dużo momentu obrotowego ok 6000obr ale niema "kopa" tj załóżmy nsr125 na końcu skali. Kręci się do 10000obr ale już bez rewelacji. Dzięki temu wytrzymuje nawet 46kkm przebiegu. Swoje RG sprzedałem z przebiegiem jakoś 28kkm, a przejechałem nim 9kkm. Miało ponad 10bar kompresji. Paliło mi 4L/100 po mieście, oprócz dobrego oleju który lałem do niego było bardzo tanie w utrzymaniu. Tuning tego motocykla jest utrudniony, bo praktycznie niema do niego części. Ja proponuję założyć zębatki nieco na prędkość czyli 15/45 albo 17/49 i na nich można jeździć nawet po kilkadziesiąt km z prędkością 110km/h utrzymując obroty przed redlinem bez przegrzewania czy zacierania silnika. Warunkiem jest utrzymywanie dobrego ciśnienia w oponach, nasmarowanego łańcucha i sprawnych łożysk kół. Jeśli już to: dobry gąbkowy filtr powietrza na odpowiedniej długości rurze (nigdy przy samym gaźniku - to jest strojenie, proponują poczytać przed przeróbkami!), i do tego w razie potrzeby gaźnik jakieś 19-21 dellorto. Wydechów praktycznie niema. Owiewek niema (jedyną miałem ja - z przodu coś jak GSXR SRAD). Na dokładkę nietypowe opony 16 i 18 cali.Suzi sprzedałem rok temu, ale gdybym mógł cofnąć czas te kilka lat wstecz, to bym je znowu kupił. Teraz już byłoby dla mnie za słabe, bo jaram się jak przekraczam 150... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alus123 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 a znasz może jakiś sklep internetowy z częściami?? bo już raz kupiłem motor do ,którego nie było części a potem ,,płakałem'' jak sie popsuł ;P bo części w Polsce ni huhu. Musiałem z czech sprowadzać i zapłaciłem za to kupe kasy ;/ (i jescze szukałem pół roku ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alus123 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 a i czy ta suczka ma nicasil?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.