mrulez Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam,przyszedł nareszcie czas rozpocząć wykorzystywać uprawnienia A, a nie nosić je tylko w portfelu Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu własngo sprzętu, a nie wykorzystywania uprzejmości kolegów no i tak chodzę po salonach i oglądam, co ewentualnie chiałbym mieć w garażu.Ostatnio trafiłem na Suzuki Gladius i nie ukrywam, że nawet mi się spodobał. Wiem, że jest to świeży motor i doświadczeń związanych z jego użytkowaniem pewnie jeszcze za wiele nie ma. Nie mniej jednak może ktoś coś ciekawego mógłby o nim napisać ?? czy sprzęt jest warty zainteresowania ?? czy szukać innego dealera ??z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Opis Gladiusa był w Wiadomościach Motocyklowych i w kwietniowym Świecie Motocykli. Jest to następca udanego SV 650. Mogę Ci przesłać skan z ŚM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Miałem SV650 a teraz mam SV1000 - domyśl się dlaczego Zakochasz się w tym sprzęcie - obiecuję 650tka była moim pierwszem sprzętem i powtarzam opinię - spokojnie na początku, to bez problemu dasz radę. Na wszelki wypadek crashe zamontuj ( wydatek 300 zł, zwraca się przy pierwszej glebie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Moim zdaniem warto. Jest to, jak napisal Carlos, nastepca SV, ale przygotowany raczej z mysla o mniej doswiadczonych motocyklistach. Posiada wszystkie zalety V-Twina, przy jednoczesnym wyeliminowaniu wielu "nieprzyjemnosci" ktore moga spotkac motocykliste nieobeznanego z charakterystyka silnikow w ukladzie V, takich jak chociazby blokowanie tylnego kola przy redukcji. Jest wezszy od rzedowych czworek i bardzo poreczny, do tego ma typowa dla V-Twinow elastycznosc, dlatego do miasta nadaje sie idealnie. Nie trzeba wachlowac biegami, jest lekki, latwo sie prowadzi, ponoc na komfort tez nie mozna narzekac. Silnik to zmodyfikowana jednostka z SV650 bardzo chwalona za bezawaryjnosc, wysoka kulture pracy i stosunkowo niskie spalanie. Osobiscie niestety nie mialem mozliwosci nim pojezdzic, takze sa to wnioski wyciagniete na podstawie kilku testow, ktore czytalem w prasie polskiej i zagranicznej. Gdybym mial wolne 26 tys. to bym go pewnie kupil, ale zanim sie zdecydujesz to popytaj o mozliwosc jazdy probnej. Inaczej sie nie dowiesz czy Ci pasuje i czy w ogole charakterystyka "fałek" Ci odpowiada bo wyglad to nie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic/Maciek Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Motocykl reklamowany przez kobiety i chyba do kobiet jest skierowany Niewiele pozostało z poprzednika - SV. Nawet silnik został wykastrowany elektronicznie. Wizualnie przecukrowany. Jest to fajne miejskie moto, ale nie ma tego czegoś...Myślałem, że może to przez fakt, że dosiadałem SV'ki, ale w świeżym artykule ze scigacz.pl potwierdzili moje odczucia. Może live będzie inaczej. Sprawdzony, niezawodny i charakterny silnik SV prosił się o to, żeby zrobić na jego bazie rasowego widlaka, tymczasem Panowie (i Panie) z Hamamatsu dali du.y (zapewne skuszeniu kasą) i zbudowali...Gladiusa.scigacz.pl - Gladius (artykuł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Może był to celowy zamysł: zrobić trochę łagodniejszą wersje SV dla mało doświadczonych kierowców? Takie SV na początek kariery motocyklowej? Wiekszość ludzi lubi dzwięk widlastych silników ale nie każdemu odpowiada ich nerwowy temperament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic/Maciek Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Może był to celowy zamysł: zrobić trochę łagodniejszą wersje SV dla mało doświadczonych kierowców? Takie SV na początek kariery motocyklowej? Wiekszość ludzi lubi dzwięk widlastych silników ale nie każdemu odpowiada ich nerwowy temperament. Może masz rację...Jeśli masz, to tym bardziej się z tym nie zgadzam.Moim zdaniem V'kę ujeżdża się ze wszystkimi tego konsekwencjami...Dla tych, którzy obawiają się V-twinów wymyślono rzędówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dla tych, którzy obawiają się V-twinów wymyślono rzędówki Oj Maćku ostrożniej z tymi teoriami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Może masz rację...Jeśli masz, to tym bardziej się z tym nie zgadzam.Moim zdaniem V'kę ujeżdża się ze wszystkimi tego konsekwencjami...Dla tych, którzy obawiają się V-twinów wymyślono rzędówki 650 znowu nie jest taka narowista ,nie przesadzaj Motocykl jak najbardziej na 1 moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic/Maciek Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Oj Maćku ostrożniej z tymi teoriami heheh sorry650 znowu nie jest taka narowista ,nie przesadzaj Motocykl jak najbardziej na 1 moto....no trochę przekoloryzowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 z całym szacunkiem ale okolice 70 KM w SV 650 to w sam raz na poczatek i z narowistością nie ma to nic wspólnego, a SV 650 obok narowistego moto nawet nie stała. dla tych ktorzy twierdza inaczej polecam przejażdżkę TLR1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.