Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Aprilia Pegaso Integracja


Rekomendowane odpowiedzi

No nie wiem czy ten typ tak ma... Moją pegi kiedyś tez musiałem dłużej kręcić na zimnym no ale nie 2 min. Ale po regulacji zaworów to się zmieniło. Ostatnio stała 3 tygodnie i przy tych temperaturach które mamy odpaliła bez problemów.Aprilie lubią dobre paliwo i dobry prąd. Ostatnio zmuszony byłem zatankować na jakieś małej stacji "no name" miałem praktycznie pusty bak. Wlałem tylko trochę tak tylko zęby dojechać do bp i moto chodziło jakby się nagle zepsuło. Na bp dotankowałem do pełna i jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 727
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 3 tygodnie później...

Aby spuścić paliwo z drugiego gaźnika trzeba mieć trochę dłuższy śrubokręt, dostęp do tej drugiej śruby jest też przez te samą dziurę co do pierwszego gaźnika.Dobrze jest zaświecić latarką bo słabo jest to widoczne. Dobrego zdjęcia się raczej się nie da zrobić, bo ciężko zrobić to tak aby flash oświetlił tę miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmmm, to może i ja się "pochwalę" wyjazdem. Końcem czerwca udałem się do Żywca. Z Żywca przez Korbielów przejechałem na Słowację, polatałem trochę po Słowacji. Później przez Suchą Horę i Chochołów udałem się do Zakopanego na obiad. Zjadłem pyszne danie dnia i późnym popołudniem wyruszyłem w drogę powrotną do domu Zakopianką. Dojechałem do Myślenic i z Myślenic dalszą drogę przejechałem już na lawecie. Wycieczka kosztowała mnie trzy tysiące z haczykiem, i na części czekałem miesiąc, cały lipiec. Zamiast śmigać to mnie krew zalewała i co wchodziłem do garażu, miałem ochotę siekierą potraktować ten włoski cud techniki. Pompa paliwa - 3008zł, czas oczekiwania na nią - 33dni, siła woli żeby nie porąbać włoszczyzny - bezcenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiada ktoś może dodatkowo lampę przednią do Apki rok 97-2004, chciałbym dokupić ponieważ w drodze przywaliłem w gołębia i mi lekko pękła. Jest jeden gościu na Allegro który chce opchnąć za 300 zł ale się chyba z głupim przez ścianę macał jak chce za taką cene.918928469fcff1dbcf47a62b6e46be16.jpgDSC00991.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich z miast Akcji "Mikołaje na Moto-Śląsk" - Przeslijcie to wszystkim swoim znajomym : "Przekaz wszyskim ,że Forum juz nie ma ... Ja wysyłam cos takiego - to tylko info:)Pozdro i powodzenia w Akcjach Mikołajkowych:):): www.motocykle.slask.pl/ nie istnieje - odsyłam z tematem naszej Śląskiej Akcji./topics49/trzecia-edycja-akcji-mikoalaje-na-moto-aslaask-vt965.htm Pozdro :) "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich posiadaczy Pegaso. Ja jeszcze nie mam ale chce mieć i może niedługo będę miał:) Mam takie na oku, powiedzcie co o nich sądzicie, może ktoś z was bywa w okolicy tych motorków i mógłby zerknąć na nie? Byłbym bardzo wdzięczny:)Znacie tych sprzedawców? mają sporo motorów, może macie z nimi jakieś doświadczenia, lub coś słyszeliście?

A to linki:

http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-650-super-stan-polecam-M2484578.html

http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-650-stan-idealny-22tys-km-raty-M2472210.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panooowie...

Mam pytanie, mam chyba problem z gaźnikiem... mianowicie, odpalam motocykl i chodzi normalnie, równo ale kiedy tylko spuszczam go z obrotów to strzela w gaźnik i gaśnie, na świecy irydowej tylko strzelał i odpalał dalej na zwykłej gaśnie i koniec cześc i basta, w dodatku ostatnio bardzo ciężko odpala, mam wrażenie że to albo cewka albo coś z gaźnikiem - ostatnio go czyściłem, a jeśli z gaźnikiem czy ktoś u licha wie, którą śrubką reguluje się powietrze /??? z góy dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Udalo mi sie rozszyfrowac gazniki w pegi. Samo ich przedmuchanie za wiele nie pomaga, ja u siebie czyscilem wszystkie kanaly drucikiem miedzianym praca dosyc czasochlonna ale konieczna. Nalezy wykrecic sruby od skaldu mieszanki i tam znajduja sie bardzo male otwory prowadzace do gardzieli przepustnicy nalezy je bardzo dokladnie wyczyscic odpowiadaja one za wolne obroty oraz przyczyniaja sie do ciezkiego zapalania pegi na zimnym problem z ktorym bardzo duzo osob ma walczy. Mowiac krotko trzeba wyczyscic kazdy kanal, przypominam nie tylko sprezonym powietrzem ale tez mechanicznie.

Gazniki od pegi maja tylko po jednej srobie do regulacji dostep do nich jest dosyc utrudniony ale troche gimnastyki odpowiedni srubokrecik i mozna regolowac nawet na zapalonym silniku. Wiem,ze ktos juz wrzocal zdjecie tych srob wiec trzeba przejzec temat.

Powiem jak jest u mnie jezeli za bardzo wykrece sroby to na zimnym zapala pieknie ale jak sie rozgrzeje to w zakresie obrotow od 2000-4000 silnik szarpie i nie rowno pracuje czasami gasnie. Za bardzo wkrece sroby, motor ciezko zapala ale rowno pracuje i nie szarpie. Czekam na swiece irydowa wtedy powiem co i jak. Kazdy motor jest inny u mnie optymalne wkrecenie srob to 2,5 obrotu. Polecam zalozenie filtra paliwa ja kupilem BOSHA, 9 zl ale warto.

Czekam na komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Moja Pegi też ciężko pali po 2tyg postoju, a jak jest zimno to bardzo ciężko. Rozwiązaniem jest zastosowanie sposobu przeczytanego gdzieś kiedyś na forum :) a mianowicie po długim postoju przytykam dolot powietrza do filtra przeważnie dłonią i pali prawie od tyku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam po dłuższej nie obecności.Heh dzisiaj awaria.Moto nie chce odpalić na wszelakie sposoby, światła są i elektryka działa ale rozrusznik nie obraca,zobaczę jak działa po podłączeniu do auta.

Dla zainteresowanych - padł przekażnik rozrusznika,został wymieniony na nowy koszt 25 zeta,potem wymieniłem łańcuszek rozrządu i króćce dolotowe,regulacja gażnika.Moto odebrałem od mechanika i wziąłem się za malowanie tłumików bo oblazły trochę(http://www.noxan.pl/spray/farba-zaroodporna-spray-czarny-srebrny-750st-c-500ml.html).Rury założone a motor nie pali,przyczyna-poszła świeca irydowa założyłem najtańszą i pali. To tyle a tak na marginesie coś nas mało , czyżby się kończył temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie dawno tutaj nie zaglądałem ale widzer że wątek trosdzeczkę ruszył...

Ciesze sie ze mój sposób na zapalanie Pegi po postoju działa i się sprawdza...dobrze że mogłem sie do czegoś przydać. Ja na swojej Pegi strzeliłem od kupienia ponad 20tys km i na szczęście bez problemów(no może oprócz tego problemu z elektryką). Motocykl sprawuje się jak dla mnie wyśmienicie chociaż powiem szczerze że w tym roku troszkę brakuje mi mocy. Zmieniłem pracę no i dojazd w granicach 90km z tego część na autostradzie i drodze ekspresowej daje o sobie znać. A będąc szczerym jazda Pegi z prędkością 130km/h i więcej jest strasznie jak dla mnie męcząca dla silnika i wolę tego unikać. Powoli więc przymierzam się do nowszej(większej)maszyny. Nie wiem jeszcze w którą stronę pójdę no ale chyba coś z klasy uniwersalno turystycznej( TDM, Vstrom, Bandit albo fazer)

Jakby ktoś szukał Pegaso do kupienia to mogę zaproponować narazie tak poza ogłoszeniami moją...

Rocznik 99 w stanie dobrym+, przebieg 50tys, stale serwisowana w Damir Team wodzisław śląski, była malowana, była po lekkiej glebie, ale jest w 100%sprawna i bezpieczna. W tym stanie jak teraz (czyli trzeba w najbliższym czasie wymienić napęd) 5tys zł...ale mam zamiar do miesiąca oddać ja na przegląd i "zabiegi upiększające"(łożyska główki ramy bo by już wypadało(nie nie są zużyte)napęd to już po prostu trzeba zrobić(ten ma 23tys)i łożyska kół bo też już to wypada zrobić(też brak zużycia jako tako)z tym ze po tym wszystkim cena podskoczy o wartosć części włożonych(wstępnie wyceniono na 750zł(napęd komplet,filtry oleje, łożyska)

kontak ze mną tutaj albo 501 956 717

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam problem z Aprilia Pegaso z 1992. Mianowicie polega on na tym ,ze gdy Pegaso osiąga swoją normalna temperature pracy(ok. 80 stopni) zaczyna przerywać , strzelać z wydechu, nie trzyma wolnych obrotów, potrafi tez strzelić w gaznik. Dopóki silnik jest zimny nie ma z nim żadnych problemów działa jak należy . Problem powtarza się niezależnie od regulacji gaznikow (uboga czy bogata mieszanka). Mozne ,któryś z was miał podobny problem ? Lub może doradzić co może być przyczyna tego problemu, mi zaczyna brakować koncepcji. Z góry dziekuje za wasza pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 4 lata później...

Witam od sierpnia 2k15 jestem posiadaczem jakże pięknej i nie docenianej Aprili Pegaso 650. Mam kilka pytań związanych z naszą włoszka :) przy wolnych obrotach coś mi stuka taki metaliczny dźwięk spod baku jakby jakaś śrubka była luźna albo coś... przy wyższych obrotach już  tego nie ma... wiecie co to może być? drugie pytanie do kolegów ze śląska: znacie kogoś kto umie wyregulować i wyczyścić gaźniki?  wole tak zapobiegawczo to zrobić bo nie mam w ogóle pojęcia czy wszystko jest tak jak ma być. nie słyszałem żadnej innej Pegaso jak chodzi więc nie mam porównania. Dzwoniłem do jakiegoś mechanika około ile wychodzi czyszczenie i regulacja gazników to mi zaśpiewał od 200 zł do 350 zł... wg mnie chyba dużo? dlatego może ktoś z was robił sobie taki zabieg sam i ma w tym doświadczenie i by pomógł? Pozdrawiam Paweł LWG!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.