Dadario Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Hejka...nie ma się czym martwić...no chyba że świeci się cały czas nawet w trakcie pracy silnika...Nie wiem jak w innych ale w zasadzie u mnie świeci się cały czas jeśli silnik nie jest na chodzie...tak samo miałem w poprzedniej maszynce no i w aucie też tak jest...wydaje mi się że głównie przez to że jak nie pracuje silnik to nie ma odpowiedniego ciśnienia oleju więc świeci się światełko ostrzegawcze. Dla własnego spokoju sprawdź sobie ilość oleju w zbiorniku. Ewentualnie jeśli myłeś myjką wysokociśnieniową to czy nie przebiłeś jakiegoś przewodu olejowego...ale to naprawdę mało prawdopodobne. A że zgasła to mógł być tylko przypadek...pozdrawiam serdecznie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czujnik działa ci normalnie po włączeniu samego zapłonu powinien się świecić dopóki nie odpalisz silnika,jak odpalisz ciśnienie oleju się zrobi i lampka gaśnie,także nie przejmuj się że ci zgasła pegaso nieraz potrafią zgasnąć nie zgruszki nie z pietruszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrime Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Mam jeszcze jedno pytanie W manualu wymagają paliwa 98 oktanowego dla wersji bez katalizatora, co lejecie do swoich maszyn i jak poznać czy nie mam stukowego spalania? Na razie leję PB95 z shella, bo 98 tam nie ma a nie chciałbym jakiegoś płynu do naczyń lać. Proszę o wasze opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Ja leje PB95 i jest wszystko wporządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Lekko zaleci antyreklamą ale musze:Nie kupujcie tych czujników stopu: http://owiewki24.pl/CZUJNIK_CISNIENIOWY_STOP-612.html , działał 'aż' 5min, reklamowałem - drugi dał radę 1min, oba puściły przy odpowietrzeniu hamulca , dobrze że nie jechałem, bo może bym już tu nie pisał :DKolejna sprawa to nakrętki wklejone po prawej stronie baku(ta na dole), uważajcie z jaką mocą przykręcacie śruby. Moja się przekręciła i benzyna sobie płynęła dobrze, że poxylina dała radę Tym sposobem mój pierwszy sezon na moto ogranicza się jak narazie do zrobienia 70km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 W manualu piszą że paliwo powinno być najmniej 95 także może być 95,ja jeżdżę raz na 95 raz na 98 i nie widzę różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam wszystkich Pegaso-maniaków,od paru dni jestem posiadaczem takiego Włoskiego ogiera .I pierwsze pytanie jakie mam do was jako fachowców,to po jakim przebiegu wymienia się rozrząd,bo u mnie jest już nakulane57 tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jeżeli masz takie objawy to znaczy, że wszystko jest OK. Tylko się cieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siw Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Daje sobie spokój z wyciąganiem bebechów. Boje się że coś spieprze a poza tym niemam pewności że dzwięk będzie mi odpowiadał, miałem nadzieje ze ktoś już to zrobił i podzieli się wiedzą. Być pionierem jest fajne jak się sra pieniędzmi a wtedy nie martwisz się że musisz kupić nowy wydech. Pozdrawiam i dzięki za ostudzenie mi dyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 @ 14.06.2010 21:08Witam wszystkich Pegaso-maniaków,od paru dni jestem posiadaczem takiego Włoskiego ogiera .I pierwsze pytanie jakie mam do was jako fachowców,to po jakim przebiegu wymienia się rozrząd,bo u mnie jest już nakulane57 tyś km Ja po przebiegu 60 tyś.km bym wymienił nawet w większych moto piszą że wymiana co 60tyś.,lepiej nie ryzykować wymienić i tyle koszt nie jest taki duży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabel Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 czemu po przekręceniu zapłonu nie działa kontrolka oleju ? ps ma ktos kogos w waw kto wyreguluje gaźnik i zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrime Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A ja zapytam czy ktoś podpowie jak samemu wyregulować zawory? Troszke mnie przeraża spalanie 8,5... Co mogę jeszcze zrobić, żeby je zmniejszyć (oprócz przyspieszenia zapłonu, regulacji zaworów i gaźnika)? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 8,5 l. to trochę przesada,ale znając gaźniki to przy przyduszeniu to nie zaskoczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 O luzach zaworowych pisalem juz 3 krotnie. Regulacja luzow odbywa sie za pomoca podkladek, nie ma recznej regulacji lub chydraulicznej kasacji. Jedynie rocker arm regulujemy recznie. Dolot 0,1 do 0,19mmWylot 0,1 do 0,19mmrocker arm 0,07 do 0,10mmNa reducje spalania polecam reglulacje gaznikow ale o tym nie mam pojecia wiec nie pomoge. Post edytowany: 19.06.2010 05:11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omeus Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 A ja mam pytanie... ostatnio jeżdząc po dziurach usłyszałem stuuki w zawieszeniu z przodu... jaki tam powinien być stan oleju jak go sprawdzić ?? jaki wlać nowy ? czy wymianiac uszczelniacze i czy skomplikowany proces to bardzo jest ?? ufff ;P prosze o odp. ;)Jedzie ktoś do strobina na zlot( Wieluń) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Stanu oleju w lagach nie sprawdzisz. Co do oleju to ja jak wymieniałem uszczelniacze to kupiłem olej REPSOL 5W który kosztował 30 zł, więc na firme nie patrzyłem. Wymiana uszczelniaczy jest prostą robótką jak dla mnie, tylko najpierw sprawdź czy będzie wogóle konieczna ta wymiana uszczelniaczy. Jeżeli goleń lagi jest suchy przy nacisku na przednie zawieszenie to wymiana uszczelniaczy jest zbędna. Możliwe, że możesz mieć luuz w główce ramy i dlatego coś tam Ci stuka. Ja mam podobnie, też mi stuka, a to właśnie przez ten luz w główce ramy.Sprwadź te rzeczy:- trzymaj przedni hamulec i naciskaj na przód ( oczywiście jak będziesz naciskał to sprawdź czy to klocki hamulcowe nie przesuwają się po tarczy, bo wprowadzi Cię to w błąd )- sprawdź czy olej cieknie z lagJeżeli jednak olej by ciekł z lag to konieczna wymiana uszczelniaczy, całą instrukcję podałbym Ci na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omeus Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 z lagami sie na 100% sam uporam, tylko sie chciałem upewnić, wychodzi na to że to główka, olej wymienie i tak a uszczelniacze zostawiam, co do glowki ramy to co bys proponowal ?? wymiana lozyska ?? skyszakem ze to bardzo slaby punkt pegaso, czy wsytarczy gdzies dokręcić ?? prosze o podpowiedź gdyz nnigdy nie rozbieralem przodka pegi----------z lagami sie na 100% sam uporam, tylko sie chciałem upewnić, wychodzi na to że to główka, olej wymienie i tak a uszczelniacze zostawiam, co do glowki ramy to co bys proponowal ?? wymiana lozyska ?? skyszakem ze to bardzo slaby punkt pegaso, czy wsytarczy gdzies dokręcić ?? prosze o podpowiedź gdyz nnigdy nie rozbieralem przodka pegi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_ivan Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Główkę ramy można dokręcić, bo również miałem to robione u siebie ale gdzie i jak to mnie nie pytaj bo mi to robili w serwisie. Koszt naprawy to ok 25 zł ale dokręcić takie cacko można tylko raz, potem trzeba już wymienić bo to faktycznie bardzo słaby element motoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrime Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Znowu potrzebuje Waszej pomocy W związku z tym spalaniem zajrzałem do świecy- raz, że była nie dokręcona dwa, że czarna- poszła do wymiany. Zabrałem się za regulację mieszanki w gaźnikach i tu jest moje pytanie- każdy gaźnik ma osobną śrubę regulacyjną czy są sprzężone? Jedna śruba chodzi bez problemu a druga jest jakby zaślepiona... Stąd moje pytanie. Po niby wyregulowaniu jednego gaźnika motocykl nie chce chodzić gdy się nagrzeje- odpaliłem pochodził 10 minut i zgasł. Po odpaleniu ponownym chodzi tylko kilka sekund i nagle gaśnie, dopiero jak ostygnie to znowu pochodzi (chodzi tu o bieg jałowy, bez gazu). Więc chyba dobrze się domyślam, że drugi gaźnik też musi się gdzieś regulować? Dziękuję za każdą pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajmonCzarny Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam,Ja musiałem sobie niesyty radzić sam... Ale dzięki temu przetarłem ci szlak :PNie są sprzężone i żadna z tych śrub nie powinna być zaślepiona.Dołączam foto jak to u mnie wyglądało. Foto z komórki ale coś tam widać i mam nadzieje ze będzie pomocne. ----------Aha serwisowo te dwie śruby powinny być wykręcone na 2 obroty po uprzednim ich wkręceniu. Ja je ustawiłem trochę inaczej.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrime Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Dzięki za pomoc Śruba była jednak pod zaślepką Ale z wiedzą, że musi tam być nie bałem się zaślepki wyciągnąć. Musiałem wykręcić obie na 3 obroty bo inaczej strzelało w gaźniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Koledzy ile wchodzi oleju do przedniego zawieszenia[do każdej lagi z osobna]. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 430 ml na jedną lagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro1 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Marcin podziękował za informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabel Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Hej, jaką macie temperaturę pracy w waszych motorkach? jak nie było upałow moj wskażnik pokazywał o0pkolo 60-70 st. teraz dochodzi do 100.. wentylator sie nie włącza, przy ilu u was włącza sie wentylator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.