Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Aprilia Pegaso Integracja


Rekomendowane odpowiedzi

Hejka...nie ma się czym martwić...no chyba że świeci się cały czas nawet w trakcie pracy silnika...Nie wiem jak w innych ale w zasadzie u mnie świeci się cały czas jeśli silnik nie jest na chodzie...tak samo miałem w poprzedniej maszynce no i w aucie też tak jest...wydaje mi się że głównie przez to że jak nie pracuje silnik to nie ma odpowiedniego ciśnienia oleju więc świeci się światełko ostrzegawcze. Dla własnego spokoju sprawdź sobie ilość oleju w zbiorniku. Ewentualnie jeśli myłeś myjką wysokociśnieniową to czy nie przebiłeś jakiegoś przewodu olejowego...ale to naprawdę mało prawdopodobne. A że zgasła to mógł być tylko przypadek...pozdrawiam serdecznie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 727
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czujnik działa ci normalnie po włączeniu samego zapłonu powinien się świecić dopóki nie odpalisz silnika,jak odpalisz ciśnienie oleju się zrobi i lampka gaśnie,także nie przejmuj się że ci zgasła pegaso nieraz potrafią zgasnąć nie zgruszki nie z pietruszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekko zaleci antyreklamą ale musze:Nie kupujcie tych czujników stopu: http://owiewki24.pl/CZUJNIK_CISNIENIOWY_STOP-612.html , działał 'aż' 5min, reklamowałem - drugi dał radę 1min, oba puściły przy odpowietrzeniu hamulca , dobrze że nie jechałem, bo może bym już tu nie pisał :DKolejna sprawa to nakrętki wklejone po prawej stronie baku(ta na dole), uważajcie z jaką mocą przykręcacie śruby. Moja się przekręciła i benzyna sobie płynęła ;) dobrze, że poxylina dała radę ;) Tym sposobem mój pierwszy sezon na moto ogranicza się jak narazie do zrobienia 70km :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Pegaso-maniaków,od paru dni jestem posiadaczem takiego Włoskiego ogiera .I pierwsze pytanie jakie mam do was jako fachowców,to po jakim przebiegu wymienia się rozrząd,bo u mnie jest już nakulane57 tyś km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje sobie spokój z wyciąganiem bebechów. Boje się że coś spieprze a poza tym niemam pewności że dzwięk będzie mi odpowiadał, miałem nadzieje ze ktoś już to zrobił i podzieli się wiedzą. Być pionierem jest fajne jak się sra pieniędzmi a wtedy nie martwisz się że musisz kupić nowy wydech. Pozdrawiam i dzięki za ostudzenie mi dyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ 14.06.2010 21:08Witam wszystkich Pegaso-maniaków,od paru dni jestem posiadaczem takiego Włoskiego ogiera .I pierwsze pytanie jakie mam do was jako fachowców,to po jakim przebiegu wymienia się rozrząd,bo u mnie jest już nakulane57 tyś km
Ja po przebiegu 60 tyś.km bym wymienił nawet w większych moto piszą że wymiana co 60tyś.,lepiej nie ryzykować wymienić i tyle koszt nie jest taki duży.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O luzach zaworowych pisalem juz 3 krotnie. Regulacja luzow odbywa sie za pomoca podkladek, nie ma recznej regulacji lub chydraulicznej kasacji. Jedynie rocker arm regulujemy recznie. Dolot 0,1 do 0,19mmWylot 0,1 do 0,19mmrocker arm 0,07 do 0,10mmNa reducje spalania polecam reglulacje gaznikow ale o tym nie mam pojecia wiec nie pomoge. Post edytowany: 19.06.2010 05:11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie...:) ostatnio jeżdząc po dziurach usłyszałem stuuki w zawieszeniu z przodu... jaki tam powinien być stan oleju jak go sprawdzić ?? jaki wlać nowy ? czy wymianiac uszczelniacze i czy skomplikowany proces to bardzo jest ?? ufff ;P prosze o odp. ;)Jedzie ktoś do strobina na zlot( Wieluń) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanu oleju w lagach nie sprawdzisz. Co do oleju to ja jak wymieniałem uszczelniacze to kupiłem olej REPSOL 5W który kosztował 30 zł, więc na firme nie patrzyłem. Wymiana uszczelniaczy jest prostą robótką jak dla mnie, tylko najpierw sprawdź czy będzie wogóle konieczna ta wymiana uszczelniaczy. Jeżeli goleń lagi jest suchy przy nacisku na przednie zawieszenie to wymiana uszczelniaczy jest zbędna. Możliwe, że możesz mieć luuz w główce ramy i dlatego coś tam Ci stuka. Ja mam podobnie, też mi stuka, a to właśnie przez ten luz w główce ramy.Sprwadź te rzeczy:- trzymaj przedni hamulec i naciskaj na przód ( oczywiście jak będziesz naciskał to sprawdź czy to klocki hamulcowe nie przesuwają się po tarczy, bo wprowadzi Cię to w błąd )- sprawdź czy olej cieknie z lagJeżeli jednak olej by ciekł z lag to konieczna wymiana uszczelniaczy, całą instrukcję podałbym Ci na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lagami sie na 100% sam uporam, tylko sie chciałem upewnić, wychodzi na to że to główka, olej wymienie i tak a uszczelniacze zostawiam, co do glowki ramy to co bys proponowal ?? wymiana lozyska ?? skyszakem ze to bardzo slaby punkt pegaso, czy wsytarczy gdzies dokręcić ?? prosze o podpowiedź gdyz nnigdy nie rozbieralem przodka pegi----------z lagami sie na 100% sam uporam, tylko sie chciałem upewnić, wychodzi na to że to główka, olej wymienie i tak a uszczelniacze zostawiam, co do glowki ramy to co bys proponowal ?? wymiana lozyska ?? skyszakem ze to bardzo slaby punkt pegaso, czy wsytarczy gdzies dokręcić ?? prosze o podpowiedź gdyz nnigdy nie rozbieralem przodka pegi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu potrzebuje Waszej pomocy :) W związku z tym spalaniem zajrzałem do świecy- raz, że była nie dokręcona dwa, że czarna- poszła do wymiany. Zabrałem się za regulację mieszanki w gaźnikach i tu jest moje pytanie- każdy gaźnik ma osobną śrubę regulacyjną czy są sprzężone? Jedna śruba chodzi bez problemu a druga jest jakby zaślepiona... Stąd moje pytanie. Po niby wyregulowaniu jednego gaźnika motocykl nie chce chodzić gdy się nagrzeje- odpaliłem pochodził 10 minut i zgasł. Po odpaleniu ponownym chodzi tylko kilka sekund i nagle gaśnie, dopiero jak ostygnie to znowu pochodzi (chodzi tu o bieg jałowy, bez gazu). Więc chyba dobrze się domyślam, że drugi gaźnik też musi się gdzieś regulować? Dziękuję za każdą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,Ja musiałem sobie niesyty radzić sam... Ale dzięki temu przetarłem ci szlak :PNie są sprzężone i żadna z tych śrub nie powinna być zaślepiona.Dołączam foto jak to u mnie wyglądało. Foto z komórki ale coś tam widać i mam nadzieje ze będzie pomocne. ----------Aha serwisowo te dwie śruby powinny być wykręcone na 2 obroty po uprzednim ich wkręceniu. Ja je ustawiłem trochę inaczej.Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.