Dadario Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ostatnio przymierzała mi sią na moją koleżanka z wzrostem 162cm...podziwiałem jak uparcie chciała mi udowodnić że utrzyma maszynkę stojąc na jednej nodze obok motocykla...Przyznam że nie pochwalam takiego zachowania ponieważ dla bezpieczeństwa należy dobrać motor dosłownie"pod sibie"...a na obniżenie zawieszenia kiedyś poznałem całkiem dobry sposób...około 3cm jak dobrze pójdzie. Wystarczy na pólkach z przodu przesunąć lagę na niżej. Ale wtedy ma się wrażenie że moto leci do przodu i trzeba jeszcze lekko przestawić kierę żeby dostosować to do siebie. Tylko należy ostrożniej używać przedniego hebla bo łatwiej stopi zrobić. Lub ewentualnie kumpel kiedyś do Yamahy tt650 zamiast oryginalnych kół(21 21 i 19chyba cali) założył 19 i 17... To takie proste dwa sposoby z "zasłyszanych, podpatrzonych" na szczęście nie muszę kombinować w ten sposób. A tak poza tematem doszedłem dzisiaj do wniosku że pora zakończyć sezon i po ostatniej jeździe moto został zaparkowany w garażu...taki przejaw rozsądku...ale coś czuję że i tak ochota wyjdzie za niedługo znów na wierzch :-)Pozdrowionka no i do zobaczenia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Dzieki Dadario Otóż informuję że już jest mój! Śliczny, bordowy i mój własny Co do obniżania to znalazłam jednak coś takiego: http://moto.allegro.pl/item814461386_obniz...650_strada.htmlale dogłębnie się nad tym zastanowie zanim cokolwiek zrobię. Owszem.. siedzę na moto i stoję na palcach.. Zobaczę co doradzi mój "fachowiec" Coś mi się wydeje ze zbyt wczesnie zaparkowałeś w garazu. Weekend ma być ładny Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 siedzę na moto i stoję na palcach.. Zobaczę co doradzi mój "fachowiec" Nie chcę Cię straszyć, ale jeśli dosięgasz do ziemi tylko palcami, to może być ciężko (szczególnie w wersjach z lat 1997-2004). Tym bardziej, że jako kobieta na pewno nie masz tyle siły ile facet. Na codzień może będziesz sobie radziła, ale od czasu do czasu zdarzają się sytuacje, że potrzebny jest zapas siły i wysięgu nóg... Bądź ostrożna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 witamczy ktos orientuje sie gdzie i w jakich cenach mozna nabyc stelaze pod kufry boczne dp pega? chodzi o rocznik 95na zagranicznych forach czesc moto ma zalozone i zastanawialem sie czy w polsce moznato dostac w rozsadnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Buba, wierz mi.. Jak się wqrze naprawdę mam sporo siły I dzięki.. będę ostrożna na pewno Mój Pegaso jest 1997 roku, więc wysoki.. ale dam radę.. W razie czego (odpukać) mam nadzieję że jakiś dżentelmen wykaże chęc pomocy.. Jestem optymistką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 niestety tak jak mówiłem kierowałem się rozsądkiem i cały łiend zaczynając już w zasadzie od dzisiaj siedzę na IP w Pszczynie...mam nadzieję że nie trafi mi przez tych kilka lepszych dni jakiś amator "ostatniego" tej jesieni śmigania...a zakupu moto gratuluję i jednocześnie współczuję...ja swojego kupiłem w lutym i cholernie ciężko było mi wytrzymać żeby nie truć rodziny gazująć w garażu :-P a Ty listopad->kilka rundek na rozbudzenie emocji->śnieg i czekanie do wiosny :-Ptak właśnie Dżola patrze że jesteś niebezpiecznie blisko "mojego" rewiru więc jeździj ostrożnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Spoko Dadario, krzywdy Ci nie zrobie, ale omijać szerokim łukiem też nie będę A jutro piękna pogoda na przewietrzenie sprzęta I pomyśleć że to prawie grudzień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szwed Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 W mojej pegi od zawsze po deszczu jest wilgoć we wskaźniku temperatury.Z okazji słoneczka męczyłem dzisiaj ten temat. Zdjąłem plastiki, wyjąłem wskaźnik i okazało się, że żaden ze wskaźników w pegaso nie jest hermetyczny-mają niewielkie otworki wentylacyjne. Ciekawe że tylko ten od temperatury paruje... Złożyłem wszystko z powrotem bo nie bardzo wiem co z tym zrobic.Przy okazji zauważyłem dziwną rzecz: gdy przekręcę kluczyk na ON, ale killswitch jest wyłączony, to wskaźnik temperatury podnosi się do około 70 stopni Po włączeniu killswitcha spada poniżej 40.Mógłby ktoś sprawdzic czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 co do wskaźników mam tak samo... dodatkowo jeszcze parują mi kontrolki, z tym że mam pękniętą szybkę co wiele tłumaczy. no ale w zimie moto będzie miało "naprawiane" wszystkie mniej i bardziej istotne wady...pozdrawiam i mam nadzieję że łikendowa pogoda wszystkim doprawiła humory no i pozwoliła nakręcić kilka km więcej na licznikach, bo ja niestety byłem uziemiony ale na trasie do i z pracy wielu widziałem naszych na wycieczkach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Więc tak. Źrebaczka mam opuszczonego na lagach - więc o jakieś 2 cm jest bliżej ziemi , tylny amor w naprawie - się pocił.. Coś czuję ze i tak sobie już nie pojeźdżę w tym roku Za to zarejestrowałam go dzisiaj i co mnie zaskoczyło.. WSZYSTKO załatwiłam w 15 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 no i jak pisałem wcześniej nie wytrzymałem za długo...no ale niestety niemiła niespodzianka...maszynka zamilkła w drodze...opis problemu:http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...mp;#entry484276nie pisze jeszcze raz bo niepotrzebnie było by zdublowane...ale pytanie do posiadaczy Pegi...mieliście podobny problem wcześbniej??znacie może przyczynę takiej sytuacji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baneck Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Więc tak. Źrebaczka mam opuszczonego na lagach - więc o jakieś 2 cm jest bliżej ziemi , tylny amor w naprawie - się pocił.. Coś czuję ze i tak sobie już nie pojeźdżę w tym roku Za to zarejestrowałam go dzisiaj i co mnie zaskoczyło.. WSZYSTKO załatwiłam w 15 minut. Hej, Skoro przód opuszczony, a tylny amorek w naprawie, to pewnie piszę za późno ale... Na tył możesz wrzucić amortyzator do wersji z wtryskiem (o ile pamiętam Źrebaczek to wersja gaźnikowa) - jest krótszy o jakieś 2 cm. Niewiele, ale zawsze.pzdr U. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baneck Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 <ciach> a kupując inny amor ale na przykład z nowszej aprilki lub z tej bmk chyba wystarczy się oprzeć na samych wymiarach. Oczywiście nie ma sensu wkładać amora z 250ccm bo masa maszyny zupełnie inna no ale jeśli klasa, masa no i budowa są podobne to chyba warto spróbować coś dopasować innego. <ciach>I prawdę Dadario pisał - tylny amor pasuje od nowszej wersji, trzeba tylko przedłuzyć o 2 cm mocowanie i jest git - przynajmniej u mnie A tak przy okazji - szukam pompy tylnego hamulca. Od czego można podpasować?? Pzdr U.P.S. Grudzień na motocyklu - to lubię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek59 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam serdecznie wszystkich ujeżdżających Pegaso !Na motorze jeżdżę od niedawna, motor Aprilia 650 Pegaso mam od sierpnia. Jak dla mnie jest super. Chciałem coś fajnego do turystyki i do niezbyt ciężkiego terenu, by był to "szosowo-turystyczny-endurak", może to co uniwersalne, nie zawsze się sprawadza, ale jak na razie jestem z motorka bardzo zadowolony. Przyłączam się do Team'u Pegaso.Pozdrowionka,Zibi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bugi27 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Kiedys pisałem o osobnym forum i już powstało:http://www.apriliaforum.com.pl/p.s.to nie ja je tworzyłem, info znalezione na Grupie Poludnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek2006 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Kiedys pisałem o osobnym forum i już powstało:http://www.apriliaforum.com.pl/Narazie tam cisza jest ale zajrzę tam czasem czy coś się dzieje właśnie się zajerestrowałem , narazie widzę że tu mamy już dość spore grono, witam nowych odwiedzających ten temat.Ja już po sezonie od stycznia biorę się za przegląd i poprawianie małych usterek powstałych w tym sezonie by następny był również udany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*bunkierman* Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 O tak ruszyło forum Aprilia http://www.apriliaforum.com.pl , jak kolega słusznie zauważył - na razie pustki. Osobiście mam nadzieję że to ulegnie zmianie Waszemu wsparciu i wkładowi. Jestem całkowicie otwarty na nowe pomysły i uwagi dotyczące forum Aprilia. Jeszcze raz gorąco zapraszam i pozdrawiam - admin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanczyk Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Super że jest to forum, ale w oczekiwaniu na aktywację konta pozwolę sobie zapytać tutaj.Otóż zostałem ostatnio dumnym właścicielem Pegaso 650, rocznik '99, i chciałem jedną rzecz naprawić. Mianowicie, nie działa mi kontrolka rezerwy. Wyjąłem czujnik z baku i wygląda mi na to, że mam spalony termistor (coś co wygląda na oko podobnie to dużego kondensatora). Jeżeli zewrę kable przy termistorze to lampka się zapala, więc cała reszta obwodu jest OK.Patrząc na czujnik mam wrażenie, że poprzedni właściciel zamontował tam niefabryczny termistor, jest tak trochę niechlujnie przylutowany. Podejrzewam, że spalił się dlatego że miał inną charakterystykę (dopasowanie do reszty obwodu). W związku z tym mam pytanie czy ktoś ma może fabryczny czujnik albo może podać symbol termistora.Aha, czujnik jest ten sam co w nowej Aprilii RS 125. Na Allegro nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżola Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Sprawa przedstawiała się następująco.. Po 2-ch nieudanych regeneracjach amorka, wziełam i kupiłam inny.. z nowszego modelu Pasuje jak ulał. No i to była jazda!! Nie wiem tylko czy to fenomen Źrebaczka, czy babki na motorze w grudniowe popołudnie, ale wzbudzałam ogólne zainteresowanie innych uczestników drogi.. Do chłopaków - dziewczynom taki motorek sie podoba! Sprawdzone - prawie zaliczone Mam teraz nadzieję że śniegi szybko zejdą i wiosna wnet przyjdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam wszystkich,co prawda ze śląska nie jestem, ale forum zrzesza dużą ilość posiadaczy pegaso.Macie może orientację w którym miejscu napisany jest numer farby ? Moja pegaska wymaga drobnych poprawek lakierniczych, a jako że to moje pierwsze moto chce się dobrze pokazać na ulicy Bedę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Normalnie ruch tutaj jak nigdy, teraz jak trochę zimy się pokazało...Ja narazie z moto uziemiony...kolano lekko uszkodzone, a moto nie pali. Na początek stycznia jest umówiony u lekarza, prawdopodobnie syf w gaźnikach...dodatkowo przy okazji będe zmieniał świecę na irydową, zobaczymy o ile się poprawi charakterystyka silnika. A w związku z zapytaniami o gmole...moto wróci z serwisu to zabiorę się za składanie....bo nie ma sensu teraz tego robić skoro w serwisie będą to musieli zdjąć...Jak wczesniej napisałem, gmole będę robił w sposób umożliwiający późniejsze dorobienie dodatkowych sztuk...na wypadek gdyby ktoś chciał również posiadać te mojego autorstwa... Pozdrawiam wszystkich serdecznie no i jednocześnie chciałbym życzyć Wam...Kolorowych, Słodkich, Miłych, Spokojnych, Smacznych, Wesołych, Zdrowych, Rodzinnych itp Świąt Bożego Narodzenia :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusunique Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Witam wszystkich i życzę wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU. Mam zamiar zakupić i proszę o uwagi.http://moto.allegro.pl/item864700630_aprilia_pegaso_650_rok_1994.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ja bym się nie pakował w rocznik 94. W tym przedziale wiekowym lepiej zainwestować w maszynę, do której łatwo o (tanie) części.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusunique Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Z braku kasy a chęci jazdy mogę łyknąć sprzęt bo nawet nie wygląda żle. To jedno a drugie to mam świadomość ze trochę muszę powymieniać i zrobić moto pod siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witammateusunique starsze roczniki mają dla mnie jedną zasadniczą wadę: mały zbiornik paliwa + dość wysokie spalanie co przy mojej jeździe dawało zasięg poniżej 150km (troche irytujące). Druga sprawa to dostępność części, wydaje mi się, że łatwiej jest przy rocznikach 97 i młodszych. Dla mnie osobiście plusem starszych roczników jest ich wygląd, taki troche lżejszy pozdrawiamAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.