Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Aprilia Pegaso Integracja


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio przymierzała mi sią na moją koleżanka z wzrostem 162cm...podziwiałem jak uparcie chciała mi udowodnić że utrzyma maszynkę stojąc na jednej nodze obok motocykla...Przyznam że nie pochwalam takiego zachowania ponieważ dla bezpieczeństwa należy dobrać motor dosłownie"pod sibie"...a na obniżenie zawieszenia kiedyś poznałem całkiem dobry sposób...około 3cm jak dobrze pójdzie. Wystarczy na pólkach z przodu przesunąć lagę na niżej. Ale wtedy ma się wrażenie że moto leci do przodu i trzeba jeszcze lekko przestawić kierę żeby dostosować to do siebie. Tylko należy ostrożniej używać przedniego hebla bo łatwiej stopi zrobić. Lub ewentualnie kumpel kiedyś do Yamahy tt650 zamiast oryginalnych kół(21 21 i 19chyba cali) założył 19 i 17... To takie proste dwa sposoby z "zasłyszanych, podpatrzonych" na szczęście nie muszę kombinować w ten sposób. A tak poza tematem doszedłem dzisiaj do wniosku że pora zakończyć sezon i po ostatniej jeździe moto został zaparkowany w garażu...taki przejaw rozsądku...ale coś czuję że i tak ochota wyjdzie za niedługo znów na wierzch :-)Pozdrowionka no i do zobaczenia!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 727
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzieki Dadario Otóż informuję że już jest mój! Śliczny, bordowy i mój własny Co do obniżania to znalazłam jednak coś takiego: http://moto.allegro.pl/item814461386_obniz...650_strada.htmlale dogłębnie się nad tym zastanowie zanim cokolwiek zrobię. Owszem.. siedzę na moto i stoję na palcach.. Zobaczę co doradzi mój "fachowiec" Coś mi się wydeje ze zbyt wczesnie zaparkowałeś w garazu. Weekend ma być ładny Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siedzę na moto i stoję na palcach.. Zobaczę co doradzi mój "fachowiec"
Nie chcę Cię straszyć, ale jeśli dosięgasz do ziemi tylko palcami, to może być ciężko (szczególnie w wersjach z lat 1997-2004). Tym bardziej, że jako kobieta na pewno nie masz tyle siły ile facet. Na codzień może będziesz sobie radziła, ale od czasu do czasu zdarzają się sytuacje, że potrzebny jest zapas siły i wysięgu nóg... Bądź ostrożna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamczy ktos orientuje sie gdzie i w jakich cenach mozna nabyc stelaze pod kufry boczne dp pega? chodzi o rocznik 95na zagranicznych forach czesc moto ma zalozone i zastanawialem sie czy w polsce moznato dostac w rozsadnej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety tak jak mówiłem kierowałem się rozsądkiem i cały łiend zaczynając już w zasadzie od dzisiaj siedzę na IP w Pszczynie...mam nadzieję że nie trafi mi przez tych kilka lepszych dni jakiś amator "ostatniego" tej jesieni śmigania...a zakupu moto gratuluję i jednocześnie współczuję...ja swojego kupiłem w lutym i cholernie ciężko było mi wytrzymać żeby nie truć rodziny gazująć w garażu :-P a Ty listopad->kilka rundek na rozbudzenie emocji->śnieg i czekanie do wiosny :-Ptak właśnie Dżola patrze że jesteś niebezpiecznie blisko "mojego" rewiru więc jeździj ostrożnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej pegi od zawsze po deszczu jest wilgoć we wskaźniku temperatury.Z okazji słoneczka męczyłem dzisiaj ten temat. Zdjąłem plastiki, wyjąłem wskaźnik i okazało się, że żaden ze wskaźników w pegaso nie jest hermetyczny-mają niewielkie otworki wentylacyjne. Ciekawe że tylko ten od temperatury paruje... Złożyłem wszystko z powrotem bo nie bardzo wiem co z tym zrobic.Przy okazji zauważyłem dziwną rzecz: gdy przekręcę kluczyk na ON, ale killswitch jest wyłączony, to wskaźnik temperatury podnosi się do około 70 stopni Po włączeniu killswitcha spada poniżej 40.Mógłby ktoś sprawdzic czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wskaźników mam tak samo... dodatkowo jeszcze parują mi kontrolki, z tym że mam pękniętą szybkę co wiele tłumaczy. no ale w zimie moto będzie miało "naprawiane" wszystkie mniej i bardziej istotne wady...pozdrawiam i mam nadzieję że łikendowa pogoda wszystkim doprawiła humory no i pozwoliła nakręcić kilka km więcej na licznikach, bo ja niestety byłem uziemiony ale na trasie do i z pracy wielu widziałem naszych na wycieczkach :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jak pisałem wcześniej nie wytrzymałem za długo...no ale niestety niemiła niespodzianka...maszynka zamilkła w drodze...opis problemu:http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...mp;#entry484276nie pisze jeszcze raz bo niepotrzebnie było by zdublowane...ale pytanie do posiadaczy Pegi...mieliście podobny problem wcześbniej??znacie może przyczynę takiej sytuacji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc tak. Źrebaczka mam opuszczonego na lagach - więc o jakieś 2 cm jest bliżej ziemi , tylny amor w naprawie - się pocił.. Coś czuję ze i tak sobie już nie pojeźdżę w tym roku Za to zarejestrowałam go dzisiaj i co mnie zaskoczyło.. WSZYSTKO załatwiłam w 15 minut.
Hej, Skoro przód opuszczony, a tylny amorek w naprawie, to pewnie piszę za późno ale... Na tył możesz wrzucić amortyzator do wersji z wtryskiem (o ile pamiętam Źrebaczek to wersja gaźnikowa) - jest krótszy o jakieś 2 cm. Niewiele, ale zawsze.pzdr U.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<ciach> a kupując inny amor ale na przykład z nowszej aprilki lub z tej bmk chyba wystarczy się oprzeć na samych wymiarach. Oczywiście nie ma sensu wkładać amora z 250ccm bo masa maszyny zupełnie inna no ale jeśli klasa, masa no i budowa są podobne to chyba warto spróbować coś dopasować innego. <ciach>
I prawdę Dadario pisał - tylny amor pasuje od nowszej wersji, trzeba tylko przedłuzyć o 2 cm mocowanie i jest git - przynajmniej u mnie A tak przy okazji - szukam pompy tylnego hamulca. Od czego można podpasować?? Pzdr U.P.S. Grudzień na motocyklu - to lubię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich ujeżdżających Pegaso !Na motorze jeżdżę od niedawna, motor Aprilia 650 Pegaso mam od sierpnia. Jak dla mnie jest super. Chciałem coś fajnego do turystyki i do niezbyt ciężkiego terenu, by był to "szosowo-turystyczny-endurak", może to co uniwersalne, nie zawsze się sprawadza, ale jak na razie jestem z motorka bardzo zadowolony. Przyłączam się do Team'u Pegaso.Pozdrowionka,Zibi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys pisałem o osobnym forum i już powstało:http://www.apriliaforum.com.pl/Narazie tam cisza jest ale zajrzę tam czasem czy coś się dzieje właśnie się zajerestrowałem , narazie widzę że tu mamy już dość spore grono, witam nowych odwiedzających ten temat.Ja już po sezonie od stycznia biorę się za przegląd i poprawianie małych usterek powstałych w tym sezonie by następny był również udany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tak ruszyło forum Aprilia http://www.apriliaforum.com.pl , jak kolega słusznie zauważył - na razie pustki. Osobiście mam nadzieję że to ulegnie zmianie Waszemu wsparciu i wkładowi. Jestem całkowicie otwarty na nowe pomysły i uwagi dotyczące forum Aprilia. Jeszcze raz gorąco zapraszam i pozdrawiam - admin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super że jest to forum, ale w oczekiwaniu na aktywację konta pozwolę sobie zapytać tutaj.Otóż zostałem ostatnio dumnym właścicielem Pegaso 650, rocznik '99, i chciałem jedną rzecz naprawić. Mianowicie, nie działa mi kontrolka rezerwy. Wyjąłem czujnik z baku i wygląda mi na to, że mam spalony termistor (coś co wygląda na oko podobnie to dużego kondensatora). Jeżeli zewrę kable przy termistorze to lampka się zapala, więc cała reszta obwodu jest OK.Patrząc na czujnik mam wrażenie, że poprzedni właściciel zamontował tam niefabryczny termistor, jest tak trochę niechlujnie przylutowany. Podejrzewam, że spalił się dlatego że miał inną charakterystykę (dopasowanie do reszty obwodu). W związku z tym mam pytanie czy ktoś ma może fabryczny czujnik albo może podać symbol termistora.Aha, czujnik jest ten sam co w nowej Aprilii RS 125. Na Allegro nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa przedstawiała się następująco.. Po 2-ch nieudanych regeneracjach amorka, wziełam i kupiłam inny.. z nowszego modelu Pasuje jak ulał. No i to była jazda!! Nie wiem tylko czy to fenomen Źrebaczka, czy babki na motorze w grudniowe popołudnie, ale wzbudzałam ogólne zainteresowanie innych uczestników drogi.. Do chłopaków - dziewczynom taki motorek sie podoba! ;) Sprawdzone - prawie zaliczone Mam teraz nadzieję że śniegi szybko zejdą i wiosna wnet przyjdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,co prawda ze śląska nie jestem, ale forum zrzesza dużą ilość posiadaczy pegaso.Macie może orientację w którym miejscu napisany jest numer farby ? Moja pegaska wymaga drobnych poprawek lakierniczych, a jako że to moje pierwsze moto chce się dobrze pokazać na ulicy Bedę wdzięczny za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie ruch tutaj jak nigdy, teraz jak trochę zimy się pokazało...Ja narazie z moto uziemiony...kolano lekko uszkodzone, a moto nie pali. Na początek stycznia jest umówiony u lekarza, prawdopodobnie syf w gaźnikach...dodatkowo przy okazji będe zmieniał świecę na irydową, zobaczymy o ile się poprawi charakterystyka silnika. A w związku z zapytaniami o gmole...moto wróci z serwisu to zabiorę się za składanie....bo nie ma sensu teraz tego robić skoro w serwisie będą to musieli zdjąć...Jak wczesniej napisałem, gmole będę robił w sposób umożliwiający późniejsze dorobienie dodatkowych sztuk...na wypadek gdyby ktoś chciał również posiadać te mojego autorstwa... Pozdrawiam wszystkich serdecznie no i jednocześnie chciałbym życzyć Wam...Kolorowych, Słodkich, Miłych, Spokojnych, Smacznych, Wesołych, Zdrowych, Rodzinnych itp Świąt Bożego Narodzenia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witammateusunique starsze roczniki mają dla mnie jedną zasadniczą wadę: mały zbiornik paliwa + dość wysokie spalanie co przy mojej jeździe dawało zasięg poniżej 150km (troche irytujące). Druga sprawa to dostępność części, wydaje mi się, że łatwiej jest przy rocznikach 97 i młodszych. Dla mnie osobiście plusem starszych roczników jest ich wygląd, taki troche lżejszy pozdrawiamAdam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.