Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Gs 500


Diablica717

Rekomendowane odpowiedzi

Gratulacje. Jedna nieścisłość.Motocykl w obudowie do 2000roku.Od 2001 wiele zmian stylistycznych: Tank, rear plastics, seat, and tail light redesigned. Carburetor changed from a two-circuit design (pilot jet and main jet) to a three-circuit design ( pilot jet, mid-main jet, main jet) to help with better carburetion throughout the rev range. Loss of "E" designation.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje. Jedna nieścisłość.Motocykl w obudowie do 2000roku.Od 2001 wiele zmian stylistycznych: Tank, rear plastics, seat, and tail light redesigned. Carburetor changed from a two-circuit design (pilot jet and main jet) to a three-circuit design ( pilot jet, mid-main jet, main jet) to help with better carburetion throughout the rev range. Loss of "E" designation.
no to sie nazywa debiut . tylu GSowcow na forum, w tym ja sam ( ), i nikt nie skumal, ze na zdjeciu faktycznie widnieje GS w starej budzie przed liftingiem... moze po prostu motong zostal wyprodukowany w 2000, a 1 rejestracja byla w 2001?tak czy inaczej, smerf maruda slusznie zauwazyl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.