Jump to content
Lokis

Niedzielna Rundka Po Okolicy - Reaktywacja

Recommended Posts

No więc ugadaliśmy mniej więcej, że jedziemy na wycieczke do Chrzanowa ale staramy sie jechac gdzieś w szpicy aby relatywnie wczesńie z bramek zjechać. Lecimy do Chrzanowa aby przybić piatke kolegom z południa i po chwili wracamy Jaworznem do domu. Następnie lecim do Adama po wcześniejszym odstawieniu maszyn i zgarnięciu osób towarzyszących.....czy jak tam sobie kto zorganizuje.Oczywiście nic z tego co napisałem nie jest obowiazkowe. To tylko propozycja dla tych którzy chcą być tu i tam.....choć w obu miejscach wypada być ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajcie mi na miejscu znac znac kto i jak to pojedziecie pierwsza grupa na bramki.Numer do mnie w stopce a najlepiej przyjedzcie na 14:45

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, czas odkopac temat. Czwartek juz i na niedziele nic ciekawego się nie zapowiada, więc myślę sę coby tę wycieczkę do Brennej w końcu uskutecznić. Jakby ktoś coś to startuję z BP na Pętli Słonecznej o 10.00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj zżera, zżera^^ Niestety nie wyrobię więcej niż jeden większy wyjazd rocznie, tym bardziej ze od dłuższego czasu mam......plecak. Co prawda to nie garb, ale ogranicza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Nie mocie ochoty gdzies sie skoczyc dzisiaj ?
Kosma- my zawsze mamy ochotę i prawie w każdą Niedziele startujemy o 10,00 z Pętli Słonecznej.Dzisiejsza rundka z której właśnie wróciliśmy miała 301 km.Teraz to już tylko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze powiedziane. Ochota umiera w nas ostatnia. W przyszła niedzielę moge nie dać rady bo w sobotę wesele. Jeśłi jednak iloś procentów nie będzie przesadna, to pewnie na asfalt sie wytocze, ale najwcześniej w południe, wiec jeśłi bedzie was nosić, a zapewne bedzie, to lećcie bezemnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ta trasa to na dwa dni? Gdzie nocleg? Mam zabrać namiot? Może alternatywnie odbić w Sumperku na Głuchołazy i wracać przez Nysę lub Prudnik?
m/w znaczy: mniej - więcejJa wolałbym więcej ale jeśli nie dacie rady to może być mniej Korekta trasy będzie następować w trakcie rajzy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu, poważne przedsiewzięcie. Kilometrarz konkretny i godzina sadystyczna. Szkoda ze sie nie podepne
Melek wskakuj z rana na TWARDO DUPA a promile z czachy wiatr wywieje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Trasa nie podlega skrótom cza być twardym a nie mientkim dyndolem
Tomek- to TY? Czyżbyś w końcu kupił kompa i nauczył się jego obsługi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie bym z Wami poleciał, ale muszę być w domu naj naj naj o 16, a widzę że Bogdan faktycznie przejął się znaczeniem zdania rundka po okolicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh.... Przeboleć nie mogę, że mi nie wyszło z wyjazdem... Ale ja sobie to odkuję jeszcze ;)
Cyber Chorwacja jest git ale nie ta z filmiku a poza tym to Czarnogóra i Słowenia to jest czad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Cyber Chorwacja jest git ale nie ta z filmiku a poza tym to Czarnogóra i Słowenia to jest czad
a ALBANIA to h....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.