Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Zbiornik Paliwa

Recommended Posts

Guest

witam koledzy mam do was prosbe bo juz nie wiem co mam zrobic, mialem 3 male dziurki w baku( od spodu) kupilem taka mase do uszczelnienia zbiornikowi wsszystko bylo oki ale dzis wchodze do garazu a ty smierdzi paliwem Okazalo sie ze to uszczelnienie nic nie dalo wymontowalem zbiornik i spuscilem paliwo bo z tych wlasnie miejsc znowu cieknie paliwo Nie mam pojecia jak uszczelinc ten zbiornik Prosze was o pomoc !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak nie chcesz spawac to kup dwuskladnikowy klej "Dragon" plynny metal,schnie ok doby ale efekt 100% sprawdzone kilka razy w praktyce,mozna szlifowac i lakierowac pozniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ojca w fazerze, przetarł się bak bo uszczelki nie było dwie małe dziurki sie zrobiły, dobry klej z kopali załatwił sprawę , hula do dziś

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

zawiozlem zbiornik do znajomego we wtorek i jutro mam go odebrac za cynowanie 20 zl mam nadzieje ze juz bedzie dobrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mojego doświadczenia cynowanie powinno zdać egzamin, pod warunkiem ze te otworki nie powstały w procesie spawania i te nieszczelności są pozostałością z tego procesu. Ja w moim zbiorniku przerobiłem to od dziur zaczynając, tzn chciałem go sam wyprostować wiec najpierw próbowałem to zrobić spotterem do napraw blacharskich, ale okazało się że to jest tak naprężona blacha ze nic nie ciągnął tylko przygrzewał się a potem wyrywał dziury ;-) to potem spawałem srebrem podkładki i młotkiem bezwładnościowym ciągnąłem grzejąc jednocześnie w koło blachę i jakoś poszło ale dziury zostały ( koszty nauki ). To migomat i jazda potem oczyściłem spawy i chciałem te miejsca pocynować, ale niestety nie chciała cyna się trzymać miejsc spawanych które były nierówne. Więc skończyło się na palniku z propanem i wszystkie spawy zalałem srebrem poszpachlowałem i ... cud ;-) pojechałem na stacje zatankować po korek - nie cieknie.A zna ktoś sposób-y jak inni to naprawiają ? Tzn wgnioty zbiornika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

ja na szczescie nia mialem tych dziur po spawaniu (te moje to malutkie wzery) tylko mam nadzieje ze w najblizszym czasie nie pokaza sie jakies nowe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

zbiornik juz w domu zacynowany jak narazie od 2 dni jest na warsztacie i nic nie cieknie ale zostawie go tam na dluzszy czas zebym poniej nie musial go znowu wyciagac za robote tak jak juz pisalem 20 zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak by co ma z henkela jakieś cudo ale nie jest dostępne w normalnej sprzedaży.Zakleiłem takie dziury w zbiorniku w samochodzie że kumple lali ze mnie jak widzieli co robię.Najśmieszniejsze jest to że trzyma już ponad pół roku.Jak byś miał znów ten problem to wpadnij ze zbiornikiem to sobie zakleisz za free.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cynowanie powinno być OK ja cały sezon przejeździłem na cynowanym baku robiłem to z ojcem zwykłą lutownicą starą z odpowiednim grotem i dało radę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.