Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam posiadam honde X4 1300cc mam mały problem ze sprzęgłem znaczy nie wiem gdzie jest regulacja a dodam ze jest to hydrauliczne sprzęgło i nie wiem jak podejść do tematu nie wiem co mnie czeka po zdjęciu obudowy tłoczka czy tam jest regulacja czy po prostu trzeba ten tłoczek wymienić ??sprzęgło się nie ślizga pracuje ale muszę klamkę mocno przyciskać do manetki!!nie da się jeździć na dwa palce ze tylko tyle by załączyło się i bez szelest-nie przełożyć biega jak wrzucam jedynkę z luzu to aż całym motorem szarpie jak by łańcuch się naciągał!! dwójka to samo i trzy słychać jak zęby o zęby dają czadu!!pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 jesli hydraulika to niema regulacji, a kiedy ostatnio wymieniales plyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 no to przede mną!! bo ma moto 4 dni!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 to zacznij od wymiany plynu, zwykly plyn hamulcowy DOT4 tylko zeby byl nowy, w sesie za z fabrycznie zapakowanej butelki to wazne bo plyn szybko "ciagnie" wilgoc i traci wlasciwosci, wyciagnij ze zbiorniczka a potem przepompuj tak jak w ukladzie hamulcowym sie to tobi i powinno byc git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 dzięki jutro się zabiorę za to i dam znać jak poszło!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 a jesli nie pomoże wymiana płynu to kończą sie okładziny ale to juz wyczujesz podczas jazdy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 a jesli okladziny to trzeba poogladac przekladki, docisk kosz i zmierzyc sprezyny, niechce krakac ale czasem konczy soe do dosyc drogo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 porozglądaj się za nowym sprzęgłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 moto ma 15tys km sprzęgło się nie ślizga na żadnym biegu wiec myślę że jeszcze da rade jak co luzik zrobi się!!ale z ciekawości jak drogo i czy są w pl części do tego motoru??obecnie jestem na Cyprze i tu pracuje i tu jest tez moto!!pozdr!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 gdyby sie konczyly okladziny to sprzeglo by sie slizgalo , a tu objawy takie jakby ono nie wysrzeglalo . najlepiej na spokojnie przegladnac uklad , sprawdzic dzialanie pompy i silownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 no tak ale jak to rozebrać na co zwrócić uwagę itp itd sprzęgło się nie ślizga moto kreci się do 8tys fabrycznie tu odblokowany jest 10 tys i właśnie nie ma poślizgu na sprzęgle na żadnym biegu nawet na ułamek sekundy!!!re5pekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 co to znaczy .ze klamke trzeba mocno przyciskac do manetki ? klamka porusza sie z duzym oporem , czy idzie lekko ?sprawdzales poziom plynu w zbiorniczku , moze po prostu jest zapowietrzone i niewysprzegla poprawnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 mocno znaczy ze do samej manetki musi dojść klamka aby w miarę wysprzęglic bez zgrzytania zębami!chodzi lekko!odpowietrzyć to zrobiłem od razu poprawy brak jutro wymieni się płyn może to coś da przepłuczę wszystko i się zobaczy co dalej!!dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 to ze nie slizga to tez nic nie znaczy, a ze moto ma 15tys to wiadomo napwno czy ma tyle na liczniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 oki panowie powoli nie dywagujmy dalej puki nie wykluczę tego co najłatwiej czyli płynu jutro napisze co i jak!!pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 A MUSISZ TAK KRZYCZEĆ?!?!?!?!?!Sprzęgło hydrauliczne pracuje w trybie 0,1 - tak to nazwano w prasie fachowej. To Twój pierwszy sprzęt z takim sprzęgłem?Ja nigdy nie miałem przyjemności jazdy sprzętem z takim sprzęgłem, więc od siebie nic nie mogę dodać więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jedyna regulacja jest przy klamce, podobnie jak przy hamulcu, możesz ją sobie oddalić od manety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 A MUSISZ TAK KRZYCZEĆ?!?!?!?!?!Sprzęgło hydrauliczne pracuje w trybie 0,1 - tak to nazwano w prasie fachowej. To Twój pierwszy sprzęt z takim sprzęgłem?Ja nigdy nie miałem przyjemności jazdy sprzętem z takim sprzęgłem, więc od siebie nic nie mogę dodać więcej.pisze jak mi się podoba!! a skoro nie znasz odpowiedzi to nie ZAŚMIECAJ tematu!!! wymiana płynu pomogła ale nie w 100% jest lepiej możne muszę się do tego przyzwyczaić i przejechać się innym motocyklem z takim sprzęgłem.pozdro i dzięki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 no to tak po kolei dla wszystkisz szpecoów z forum ;)waz z zużyciem sie sprzegła uruchamianaego hudraulicznie ilosc plyn w zbiorniku wyrównawczym wzrasata wiec nie ma mozliwości abo problem z wysprzęgleniem był powodowny zuzyciem sprzegła. Koleja rzecz, co to znaczy ze sprzegło hydrauliczne działa 0-1? zastanów sie 8 razy zanim coś nabazgrasz jak sprzęgło moze działac w taki sposób ?? mam obecnie trzeciego juz sprzeta z hydraulikiem i jakos nie zauwazylem aby dzialało 0-1 a wręcz odwrotnie jest o wiele lepiej dozowalne niż linka. next sprzegła hydraulicznego sie nei reguluje reguluje sie tylko połozenie klamki. Przyczyn opisanego problemu moze byc wiele pizesz ze po wymianie płynu jest nieco lepiej , masz bankowo go dobrze odpowietrzony robiłes to juz kiedyś ? wiesz ze układ sprzegła w wielu sprzetach odpowietrza sie w druga strone ? kolejna rzecz to np. to na co cierpiały czesto ducaty to nieszczelność układu wysprzeglika co powodowało nie powstawanie odpowiedniego cisnienia w wysprzegliku a co za tym idzie nie wysprzeglanie. Kiedy i na jaki został wymieniony olej ? prawidłowy taki jak zaleca producent ? czestym powodem "braku sprzegła" jest wymiana na nieprawidłowy lub zmieszanie 2 określinych olejów co po czasie zagrzaniu i wychłodzeniu powoduje sklejenie tarcz sprzegła. mozesz sprawdzic równiez poziom płynu chłodzącego ale to rzadko spotykany przypadek jesli płyn dostanie sie do oleju robi sie "breja" i sprzeglo również sie poskleja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 nie do końca kolego Cross!!jeśli ma cienkie tarcze sprzęgłowe motocykl nie będzie wysprzęglał bo zakres pracy sprzęgła się skończyłefekt może byc podobny do wbijania biegów bez sprzęgłaślizgania sprzęgła raczej kolega nie oopisuje więc problem z olejem który może wpływac na ślizganie też raczej odpadamoim skromnym zadniem problemnem sa elementy składowe sprzęgła lub sama pompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 nie do końca kolego Cross!!jeśli ma cienkie tarcze sprzęgłowe motocykl nie będzie wysprzęglał bo zakres pracy sprzęgła się skończyłefekt może byc podobny do wbijania biegów bez sprzęgłaślizgania sprzęgła raczej kolega nie oopisuje więc problem z olejem który może wpływac na ślizganie też raczej odpadamoim skromnym zadniem problemnem sa elementy składowe sprzęgła lub sama pompaczytaj ze zrozumieniem a potem pisz napisałem ze problem oleju to nie tylko problem slizgajacego sie sprzegla ale równiez tego ze moze on spowodowac ich sklejenie co za tym idzie nie wysprzeglenie ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Wiec tak płyn wymieniony w taki sposób wylałem stary ze zbiorniczka szczykaweczką i nalałem nowy po czym przy wysprzęgliku jest odpowietrzanie rurka i heja puki płyn nie będzie czysty nacisnąć klamkę i odkręcić odpowietrznik zakręcić i tak do czystego płynu!! może źle ale nie chciałem zapowietrzać zbędnie układu przejechałam eis i jest troszkę lepiej niestety paskudna pogoda wiec więcej nie testowałem!!olej zmieniony na taki jaki był wcześniej bodaj 15w50 olej przy zmianie był czysty bez majonezu! wymiana kilka dni temu!!co do grubości tarcz sprzęgła to chyba tak jak klocki w hamulcach tłoczek się wysuwa bardziej i bardziej aż kończy się tarcza sprzęgła ślizga się i wtedy wymiana u mnie się nie ślizga wiec myślę że problem dotyczy wysprzęglika dodam ze jest wysprzęglik jest suchy jak pieprz pod obudowa!! pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maru Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 moto ma 15tys km sprzęgło się nie ślizga na żadnym biegu wiec myślę że jeszcze da rade jak co luzik zrobi się!!ale z ciekawości jak drogo i czy są w pl części do tego motoru??obecnie jestem na Cyprze i tu pracuje i tu jest tez moto!!pozdr!! Paskudna pogoda na Cyprze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rat-Med5 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 no czasem tu pada a jak już pada to tak ze z ulic są potoki taka to zima jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 skołuj sobie duza strzykawke tak 200ml w wzwyz napełnij płytnem podepnij do tego odpowietrznika w wysprzegliku i heja cisniesz płyn od dołu tylko uwazaj bo z góry sie wylewac bedzie.... jest opocja jeszcze ze poprostu umarła pompa sprrzegła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.