Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Zawieszające Się Obroty


ewwlub

Rekomendowane odpowiedzi

No ale tego mozesz doszukiwac sie tylko w gazniku. Nie ma innej opcji gaznik musi podac wiecej mieszanki zeby wzrosly obroty. Moze masz za maly luz na linkach gazu i po ich nagrzaniu gaz nie odbija do konca poniewaz linka deakceleratora sie wydluzyla a sprezyny w gazniku nie maja np. wystarczajacego napiecia. Wiem ze to smieszne i sam sie zdziwilem ze moglem cos takiego wymyslic ale hipotetycznie moglo by sie tak stac. to chyba jedyna mozliwa zewnetrzna przyczyna w przypadku gaznikow. Na wtrysku jest kilka innych mozliwosci.a jesli nie no to jedynie zle poskladane/wyregulowane gazniki lub uszkodzone membramy/zawory/iglice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem podobny problem za czasow gs'a... podobnie obroty na zimnym okey jak sie nagrzal nie schodzily ponizej 4tys i u mnie chodzilo o linke od ssania, mianowicie byla ona "zapieczona" ogolem wydawalo sie ze ssanie chodzi normalnie bo odpala na zimnym potem niby ssanie sie wylaczalo a tak naprawde caly czas bylo otwarte. Ja bym szukal problemu w lince ssania jezeli juz n'ty raz rozkrecasz gazniki i dalej swiruje wydaje mi sie ze cos moze byc nie tak z ta linka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja coś dopiszę z czym wkońcu się nie uporałem i sprzedałem.Kupiłem MZ250TS.Zrobiłem kapitalkę silnika.Miała takie odpały że przychodził moment,silnik zaczynał się kręcić do końca i nie szło go zgasić "kluczykiem".Trzeba było fajkę zdjąć.Nie było to moje pierwsze od Mz a jednak nie dałem sobie rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale tego mozesz doszukiwac sie tylko w gazniku. Nie ma innej opcji gaznik musi podac wiecej mieszanki zeby wzrosly obroty. Moze masz za maly luz na linkach gazu i po ich nagrzaniu gaz nie odbija do konca poniewaz linka deakceleratora sie wydluzyla a sprezyny w gazniku nie maja np. wystarczajacego napiecia. Wiem ze to smieszne i sam sie zdziwilem ze moglem cos takiego wymyslic ale hipotetycznie moglo by sie tak stac.
Szczególnie śmieszny deakcelerator. ;)Czy kolega ewwlub robił synchronizację gaźników po tym wszystkim? Ustawiałeś skład mieszanki?Też to miałem w GSie. Linka się postrzępiła, zardzewiała i się zawiesiła na amen. Motocykl pracował na ssaniu.Poruszaj dźwignią ssania i zobacz czy przepustnica się całkowicie zamyka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam to samo w Husqvarnie(silnik 2T).Ssanie mam ręczne przy gaźniku,tak że musze wsadzic łape pod bak by je włączyć.Wszystko jest OK gdy moto jest zimne,gdy się nagrzeje zaczna świrowac i wieszać się na obrotach,ale co najciekawsze można jej zmniejszyć obroty bez dotykania ssania,manetki czy czegokolwiek powiązanego z gaźnikiem....wystarczy że wyłącze zapłon i w ostanim momencie włącze-silnik schodzi na niskie i pyrka na wolnych.Jak silnik jest zimny ten problem nie występuje,jak się nagrzeje zaczyna się wieszać.Moduł zapłonowy raczej moge wykluczyć,no bo i skąd miała by czerpać powietrze by się bardziej rozkręcić??Gaźnik sprawdzony,wyczyszczony(wymyty w benzynie i przedmuchany kompresorem),wyregulowany,lewego powietrza nie ma,a nadal jest to samo.Co to może być??Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kolega ewwlub robił synchronizację gaźników po tym wszystkim? Ustawiałeś skład mieszanki?Cbf 250 ma jeden garnek Żeby sprawdzić czy masz szczelny krocięc pśiknij w niego jakimś samo startem jeżeli jest jakaś nieszczelnoś wkreci sie na jeszcze wyższe obroty sprobuj też zakrecić kranik w czasie pracy silnika jak poziom paliwa spadnie w komorze pływakowej to zaobserwuj czy spadaja obroty.. Przynajmnie ja bym tak zrobił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić czy masz szczelny krocięc pśiknij w niego jakimś samo startem jeżeli jest jakaś nieszczelnoś wkreci sie na jeszcze wyższe obroty sprobuj też zakrecić kranik w czasie pracy silnika jak poziom paliwa spadnie w komorze pływakowej to zaobserwuj czy spadaja obroty.. Przynajmnie ja bym tak zrobił
Trochę się nie zgadza, bo gdy kończy się paliwo w gaźniku motur właśnie wchodzi na wyższe obroty...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.