Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Pytanie Do Bandytów


skorpuch

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój 12 letni bandit ku mojemu zdziwieniu posiada kranik (dopiero co go kupiłem), co oznacza pozycja PRI (strzałka w prawo), jaka jest różnica miedzy PRI a ON? Nie doszukalem sie tutaj pozycji zamkniety, zatem wszystko wskazuje na to, ze jest to gaznik podcisnieniowy i zostawiajac go w pozycji on na wieki nie grozi mi zalanie gaznikow, zgadza sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak jak koledzy donoszą. Ustawiasz to po dłuższym postoju, lub poprostu jak ci paliwa braknie i dopchasz na stację ...... ale opcja z uzupełnianiem oleju bardzo mi się podoba. Muszę zacząć ją stosować ... a ja głupi kupowałem olej ..
To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRI - funkcja na kraniku która powoduje swobodny wypływ paliwa z kranika (grawitacyjnie) do gaźnika.Polecane po dłuższym postoju jak i do łatwiejszego rozruchu przełaczenie na PRi i uruchamianie silnika, po uruchomieniu powracamy na ON. Jezeli pozostawisz kranik na pozycji PRi na noc, to spowoduje to przelanie gaźnika, nastepnie przez gardziel do cylindra dostanie sie paliwo, później przez pierścienie do oleju.Funkcja ON, gdy silnik jest zgaszony nie leci paliwo. (bezpieczny demontaż zbiornika w tej pozycji bez obawy o wyciek paliwa)Wypływ paliwa z kranika jest uruchamiany przez podcisnienie,które pojawia sie w weżyku podcisnienia po uruchomieniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiam
sprawdź czy któryś z wężyków pod bakiem nie jest załamany...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiam
Zobacz taką rzecz przejedz sie moto do momentu az zacznie sie dławic lub zgasnie i wtedy spróbuj otworzyc wlew paliwa i nasłuchuj czy nie zasysa powietrza ja miałem kiedys taki numer ale w gsf400 i przez przypadek to odkryłem rozkreciłem wlew paliwa i tam była sprezynka z kólką ktora notabene mi sie stracila ale zlozylem bez niej i sie skonczyły klopoty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.