mel Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Oka zacznijmy od tego jaki mam problem.Objawy: mininalne drgania. Ale tak minimalne, że dopiero po dłużej trasie jak zejdę z motonga czuję mrowienie w dłoniach. Moja pasażerka ma podobne objawy. Dłonie trzyma na zbiorniku. Chyba też wspominała o mrówkach na stopach Kiedy występuje: TYLKO PRZY WIĘKSZYM OBCIĄŻENIU czyli ja + pasażer. Samemu jak śmigam nie miałem takiego czegoś. Nie wiem kiedy to się pojawiło. Strzelam, że lipiec/sierpień jak leciałem ~130km. Na koniec trasy takie coś się pojawiło. Dzisiaj zrobiłem łącznie ~220km ale z przerwami. Wydaje mi się, że czuję te drgania ale nic mnie nie swędziało potem Wiem, że śmieszna sprawa ale nie miałem nic takiego. Myślę czy opona źle wyważona ( zmieniałem ~4000km temu BTW -> Dunlop d207 daje radę ) Czy może jakieś luzy w główce ramy? Łożycho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refel Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Możliwe że koło niewyważone lub minimalnie krzywa felga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PUCO Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Sprawdź sobie ciśnienie w oponach a jak jest ok to do wyważenia z kołami też tak miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 podokrecaj wszystkie śruby... Może masz luźne koło albo mocowanie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 podokrecaj wszystkie śruby... Może masz luźne koło albo mocowanie silnika już nie aktualne. znalazłem przyczynę. zapomniałem założyć oponę na przednie koło. jeździłem na samej feldze a tak na serio to chyba się wybiorę z kołami na wyważenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 raczej jedź do rajchu tam są równe drogi i nie telepie jak u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 mogła tez sie któras tarcza skrzywic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 wyząbkowana opona tez moze dac taki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 a co gdy trzepie kierownica jak cholera w przedziale 80-100km/h zaznaczam ze luzu de fakto nie mam na głowce ale jest wyczuwalny dośc spory ząbek na łożysku. Czy łozysko moze byc powode trzepania kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 wyząbkowana opona tez moze dac taki efekt.co znaczy wyząbkowana? sama się wzięła i wyząbkowała? jaka jest przyczyna tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Nie doszukiwał bym się żadnej awarii czy luźnych mocowań.Po jeździe testowej GSRem, takiej dzidowanej miałem mrowienie w łapach, się mocno zdziwiłem, bo na moim motocyklu czegoś takiego nie doświadczałem i na teraźniejszym też nie.GSR miał 4500km przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 co znaczy wyząbkowana? sama się wzięła i wyząbkowała? jaka jest przyczyna tego?Jak guma jest "zmęczona" zmiennymi warunkami atmosferycznymi i ma już swoje lata to bieżnik się rozchodzi tzn z jednej strony nacięcia jest niżej w innej wyżej. I wcale nie musi to być stara guma ja w tym roku taką wymieniałem dunlop D208 z końca 2005r. Niby nie aż tak stara (teraz gumy mają 5 lat gwarancji) a się już rozchodziła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Jak guma jest "zmęczona" zmiennymi warunkami atmosferycznymi i ma już swoje lata to bieżnik się rozchodzi tzn z jednej strony nacięcia jest niżej w innej wyżej. I wcale nie musi to być stara guma ja w tym roku taką wymieniałem dunlop D208 z końca 2005r. Niby nie aż tak stara (teraz gumy mają 5 lat gwarancji) a się już rozchodziła.hm muszę pomyśleć. tył jest z 2008 roku więc raczej odpada. pytanie co z przodem. sezon się kończy nie będę wymyślał. na wiosnę pójdzie nowy przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.