Jump to content
Sign in to follow this  
ling24

Stukot W Lagach

Recommended Posts

witam więc tak jak wcisne przedni hamulec i dociskam przód stuka mi w lagah ale raczej przy odbiciu ,zadna się nie poci, podzas jazdy nie zauwazalne wiec moje pytania :jaki olej?jak się go wymienia ?motocykl to fz6 i( przebieg 22tys )

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 W (medium) w manualu mas zpodana ilośc na goleń.trzeba je rozebrać.Dobija Ci bo masz albo za mało oleju albo za rzadki.
mam je dosyc miękkie ale nie dobija podczas hamowania nic nie słychac tylko na postou jak sprawdzam amortyzacje to jak sie cofają słychac stuk ,ale odczuwam lekkie sciąganie w lewo jak puszcze kiere (może dlatego się tak zaczłem tymi lagami interesować) hmm czyli je wyciągnąc z półki i wylac olej odwracając je ?,jeszcze tego nie rozbierałem

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozliwe ze jeszcze lozysko glowki masz wyrabanetez moze byc przyczyna stukow ;)a wymiana oleju w lagach to maly pryszcz,zobaczysz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozliwe ze jeszcze lozysko glowki masz wyrabanetez moze byc przyczyna stukow ;)a wymiana oleju w lagach to maly pryszcz,zobaczysz
pierwsze wrazenie miałem ze to łozysko glowki ale przyłozyłem ręke do kiery i rammy i nie odczuwałem tam stuków

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie sa skrzywione, lub po prostowaniu?
tego nie wiem bo poprzedni własciciel miał lekkiego szlifa ale nie wyglądają na skrzywione i juz nieraz przekraczałem 200km/h nawet z pasażerem i zadnych dodatkowych objawów nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem kiedyś podobne objawy, ale okazało się że to przewód hamulcowy w stalowym oplocie stukał o błotnik przy dobiciu zawieszenia na postoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szukałem przyczyny i nic więc to olałem:) ale jezdząc dzisiaj zauwazyłem ze przy hamowaniu lekko drzy kiera wiec mysle ze to jednak łozysko główki ramy a na koniec dnia po umyciu fazerka zrzucając go dośc dynamicznie z centralki poczułem mocne! zadrzenie kiery moje ostatnie pytanie jak je dokręcic ? musze odkrecic tą chromowaną nakretke jaki gwint lewy? a pózniej?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz mieć pewność że to łożysko to postaw motocykl na centralnej, przednie koło niech będzie w powietrzu, złap za lagi i poruszaj przód - tył, jak będzie czuć luz to znaczy że trzeba tam ewidentnie zajrzeć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lub delikatnie przekrec kierownice , jesli bedziesz czyc jakis przeskok to tak samo moze to byc wina łozyskaoczywiscie moto na stopce centralnej i przednie kolo w gorze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lub ....siadasz na moto, tylni hamulec - ktoś Ci szarpie za lagi z przodusprawdź czy podkładka Ci się nie kręci - ja miałem duży luzzzz pchaj motorek i powoli pulsacyjne hamulcem naciskaj energicznie, powinien motorek elegancko na amorach nurkować, a nie szarpać ....podjedź do dobrego serwisu, mechanik się karnie i Ci powie po odkręceniu pułku dobrze mieć klucz dynamometryczny aby odpowiednio dokręcić, oraz klucz żeby złapać nakrętkę bo pod półką są takie jak "zębatka" pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.