kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 witam..zakupiłem piękne chromowane klamki do swojgo intruza..beda dobre na niedziele do Kościoła problem polega na tym ze w orginałach starych-patrz foto-było cos co dociskało czarny wyłącznik,a w tych zajebistyc chromowach tego dociskacza nie ma....próbowałem..moto jedzie.świeci..pali..wole miec w moto wszystko na swoim miejscu,dlatego pytam szanownych forumowiczow...pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SP9WLC Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 ten dociskacz jak to nazwałes sprawia że gdy klamka jest w spokoju to swiatło stopu nie świeci, tymczasem gdy tego nie masz włącznik sygnalizuje jakgdybyś naciskał na hamulec, co możesz sprawdzić czy własnie stop świeci. naciśnij palcem ten wodzik czarnego wyłącznika i wtedy stop zgaśnie.bez tego dociskacza stop będzie cały czas świecił co jest niedopuszczalne.w twoim przypadku trzeba sprawić by coś dociskało ten czarny wyłacznik na tych "kościelnych" klamkach lub proponuję powrót do tych poprzednich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 szukałem własnie wyłącznika stopu ale przy kalmce hamulcowej..a tu prosze niespodzianka....dziekuje za pomoc..ide obczajac niedzielne klamki....pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 ten dociskacz jak to nazwałes sprawia że gdy klamka jest w spokoju to swiatło stopu nie świeci, tymczasem gdy tego nie masz włącznik sygnalizuje jakgdybyś naciskał na hamulec, co możesz sprawdzić czy własnie stop świeci. naciśnij palcem ten wodzik czarnego wyłącznika i wtedy stop zgaśnie.bez tego dociskacza stop będzie cały czas świecił co jest niedopuszczalne.w twoim przypadku trzeba sprawić by coś dociskało ten czarny wyłacznik na tych "kościelnych" klamkach lub proponuję powrót do tych poprzednichni chu,chu...to nie to...stop nie świeci po zapaleniu świateł,i silnika...odpalam moto,naciskam ten dzyndzelek paluchem i nie sie ciekawego nie dzieje..tylko piękne gul,gul,gul...z wydechów...przypominam ze to lewa kalmka...!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 to czujnik klamki sprzęgła - spróbuj odpalic moto na biegu bez sprzęgła. NIE PRÓBUJ z wcisnietym tym dupslikiem bez wcisniętego sprzęgła, bo bedziesz biegał za intruzem a momentu pewnie troche jest.. czujnik ten jest połączony z czujnikiem luzu, żebyś nie odpalił motocykla na biegu bez wciskania sprzęgla, więc lepiej pokombnuj, żeby działało jak należy.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Kostucha, chyba nie masz racji.Jeśli dobrze widzę i analizuję to zdjęcie, to podczas wciskania sprzęgła przycisk jest "puszczany"Wynika z tego, że teraz motocykl dostaje ciągle sygnał, że sprzęgło jest wciśnięte, a co za tym idzie, może dojść do sytuacji że uda się odpalić motocykl na biegu, ale bez sprzęgła...Jeżeli zależy Ci, żeby zostawić manetki, to musiałbyś "wcisnąć" przycisk na stałe. Wtedy będzie bezpieczniej. Motocykl nie odpali jeśli nie będziesz miał na luzie bo motocykl nie dostanie sygnału, że wcisnąłeś sprzęgło...P.S. Niech ktoś przeanalizuje to co napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refel Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Kolega wyżej napisał prawidłowo, że w obecnej sytuacji moto myśli że klamka jest cały czas wciśnięta i jak będzie na biegu i wciśniemy starter to motorek może wyskoczyć do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Kostucha, chyba nie masz racji.Jeśli dobrze widzę i analizuję to zdjęcie, to podczas wciskania sprzęgła przycisk jest "puszczany"Wynika z tego, że teraz motocykl dostaje ciągle sygnał, że sprzęgło jest wciśnięte, a co za tym idzie, może dojść do sytuacji że uda się odpalić motocykl na biegu, ale bez sprzęgła...Jeżeli zależy Ci, żeby zostawić manetki, to musiałbyś "wcisnąć" przycisk na stałe. Wtedy będzie bezpieczniej. Motocykl nie odpali jeśli nie będziesz miał na luzie bo motocykl nie dostanie sygnału, że wcisnąłeś sprzęgło...P.S. Niech ktoś przeanalizuje to co napisałem to też niestety nie to co piszesz... odpalam moto,ale tylko wtedy odpali jak klamka pociąne normalnie..pstyczka naciskałem palcem i dupa..dopiero jak kalmke ncisnąlem to odpaliła fura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 nowa obserwacja...przełożyłem starą klamke...i...moje moto odpala tylko na luzie...jak na biegu to ni chu,chu...taka inteligencja intruza cgyba...nio chyba,że juz cosik popsułem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Rozumiem z tego, że w sytuacji: nowa klamka niewciśnięta plus motocykl na biegu- moto nie odpala?Skoro ze starą klamką odpala tylko na luzie bez względu na to czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie, to ja już nie rozumiem po co miałby być ten czujnik.Spróbuj z nową klamką wciśniętą i z guzikiem wciśniętym mając moto na biegu, odpalić- po cichu liczę, ze nie odpali ;)Mam też pewne wątpliwości dotyczące tych sytuacji. Napisz dokładnie w jakich konfiguracjach próbowałeś i co się działo... albo czekamy na fachowców i przestajemy gdybać ;)No chyba, ze czujnik już nie działa i zablokował się w jednej z pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Rozumiem z tego, że w sytuacji: nowa klamka niewciśnięta plus motocykl na biegu- moto nie odpala?Skoro ze starą klamką odpala tylko na luzie bez względu na to czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie, to ja już nie rozumiem po co miałby być ten czujnik.Spróbuj z nową klamką wciśniętą i z guzikiem wciśniętym mając moto na biegu, odpalić- po cichu liczę, ze nie odpali ;)Mam też pewne wątpliwości dotyczące tych sytuacji. Napisz dokładnie w jakich konfiguracjach próbowałeś i co się działo... albo czekamy na fachowców i przestajemy gdybać ;)No chyba, ze czujnik już nie działa i zablokował się w jednej z pozycji mój błąd...tyle razy odpalałem i gasiłem,klamki przekładałem,że sie pogubiłem pisząc powyżęj,że czujnik kaput..czujka żyje i ma sie dobrze.akumulator nawet osłabł,i wprowadzał mnie w błąd..raz zakręcił a raz nie..przegoniłem cwaniaczka na kilku prostych i juz mamy jasnosc..musze uważąc odpalająć furacza,zeby za niutonometrami nie biegać..stare kalmki zostawiam na" wszelki.."dziękuje Panom za pomoc i zaangażowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Rozumiem z tego, że w sytuacji: nowa klamka niewciśnięta plus motocykl na biegu- moto nie odpala?Skoro ze starą klamką odpala tylko na luzie bez względu na to czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie, to ja już nie rozumiem po co miałby być ten czujnik.Spróbuj z nową klamką wciśniętą i z guzikiem wciśniętym mając moto na biegu, odpalić- po cichu liczę, ze nie odpali ;)JASNE ZE NIE ODPALIŁ!!!!!!!!!!!!!!!!! Mam też pewne wątpliwości dotyczące tych sytuacji. Napisz dokładnie w jakich konfiguracjach próbowałeś i co się działo... albo czekamy na fachowców i przestajemy gdybać ;)No chyba, ze czujnik już nie działa i zablokował się w jednej z pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowaleon Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jeżeli w takim razie czujnik działa i dobrze rozumiem w jaki sposób miał działać, to możesz albo zostawić tak jak masz i uważać, albo dla pewności mieć wciśnięty ten przycisk na stałe.Na pewno będzie z tym więcej roboty bo do odpalenia będziesz musiał mieć luz na skrzyni, ale nie zdarzy się, że odpalisz moto na biegu.Pozdrawiam i szerokości życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 spoko,,teraz juz jako prawie zawodowiec w kwestiach czyjnika,dam rade.. dziękuje za poświęcenie czasu i pomoc..szerokośći również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Jeżeli w takim razie czujnik działa i dobrze rozumiem w jaki sposób miał działać, to możesz albo zostawić tak jak masz i uważać, albo dla pewności mieć wciśnięty ten przycisk na stałe.Na pewno będzie z tym więcej roboty bo do odpalenia będziesz musiał mieć luz na skrzyni, ale nie zdarzy się, że odpalisz moto na biegu.Pozdrawiam i szerokości życzęzrobiła sie dzis sliczna pogoda ..nasmarowałem skóre olejkiem do opalania ,i śmignąłem w trase na swoim moto z pięknymi chromowynanymi nowiutkimi klamkami...ujechalem z kilometr..moto straciło moc,,, zaparkowałem 330 kilo na poboczu udaje głupa że krajobrazy podziwiam... macam hamulcowa klamke..docisnęło ją tak,że ani drgnie.. a spżęgło ślzgało,stąd brak mocy..wykonałem tel do domu..przywiozła mi ukochana stare klameczki i płaski sróbowkręt...3 min juz 120 NM jak nówka....kurna..ale sie spociłem jak mi moc umierała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Jeśli chcesz klamki chromowane to kup dokładny zamiennik oryginału a nie jakąś nie pasującą podróbę.Do swojego moto zakładałem chromowane klamki i psują idealnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pukers Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Jeśli jest tak jak myślę to masz jeszcze czujnik na podpórce. Jeśli jest na biegu to przy rozruchu schowany podnóżek i sciśnięta klamka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris sps Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Jeśli chcesz klamki chromowane to kup dokładny zamiennik oryginału a nie jakąś nie pasującą podróbę.Do swojego moto zakładałem chromowane klamki i psują idealnie .NA FOTKACH W PERWSZYM POSCIE ZAŁĄĆZYŁEM FOTKI KLAMEK..chude jakies mi sie wydawały...no to żęm pośmigoł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.