arro

Wykonuje Synchronizacje

13 postów w tym temacie

Synchronizacje i czyszczenia gaźników wakuometami firmy Bohem 2 gardziele ( czyszczenie + synchro) - 70 zł 4 gardziele ( czyszczenie + synchro) - 90 złKontakt : 515 813 518 Nie odpowiadam na smsy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

PRZED ustawieniem podciśnienia gaźników powinno się wykonać ustawienie prawidłowych luzów zaworowych, nie wspominając o dobrych świecach i nowym filtrze powietrza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

witam, skad pewnosc ze zrobisz to dobrze? troche strach oddawac sprzeta jak sie kogos nie zna, mielismy na forum juz troszke przykladow jak sie daje moto komus nieodpowiedzialnemu, jeden kolega nawet sie tak motocykla pozbyl i teraz ma problemy z odzyskiwaniem kasy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla frajerstwa które leczy swoje kompleksy na tym forum.Jak za każdym razem gdy robisz synchro regulujesz zawory to zastanów sie nad dalszym użytkowaniem motocykla, ja sugeruje przesiąść się na rower. Może technika w nim zastosowana nie pogubi Cię tak jak motocyklowa. Motocyklami Suzuki zajmuje się od 3 lat .Robe serwis w motocyklach sprowadzanych, dlatgo zaoferowałem wam konkurencyjne ceny .Wszystkim moim znajomym po zimie ja robiłem gaźniki i są max zadowoleni.Oczywiście pokłon w strone przyzwyczajeń Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

heheh może mechanik Ci tak powiedział zę za kazdym razem robi Ci regulacje zaworów jak masz gaźniki do czyszczenia i zamiast kasować Cie 150 PLN to żygasz mu 700 PLN hahahhaGratuluje geniuszu Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mniemam arro, że to było do mnie.Zadam tylko pytanie: Czy możesz mi wytłumaczyć dlaczego prawidłowy luz zaworowy jest nie potrzebny dla rzetelnej synchronizacji gaźników?P.S. Może nie koniecznie trzeba zawsze zaglądać w zawory. Praktyka pokazuje, że w silnikach bardzo dobrych (hondowskie V4) luzy zaworowe potrafią trzymać normę przez 50tys. km i więcej (polecam forum napisane w jeszcze trudniejszym dla arro języku http://www.vfrdiscussion.com).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla frajerstwa które leczy swoje kompleksy na tym forum.Jak za każdym razem gdy robisz synchro regulujesz zawory to zastanów sie nad dalszym użytkowaniem motocykla, ja sugeruje przesiąść się na rower. Może technika w nim zastosowana nie pogubi Cię tak jak motocyklowa. Motocyklami Suzuki zajmuje się od 3 lat .Robe serwis w motocyklach sprowadzanych, dlatgo zaoferowałem wam konkurencyjne ceny .Wszystkim moim znajomym po zimie ja robiłem gaźniki i są max zadowoleni.Oczywiście pokłon w strone przyzwyczajeń Pozdrawiam
Podajesz ceny frajerskie za takie usługi i nie zdziwię się jak któryś z właścicieli VFR750 obije Ci japę. Robiłeś już taki motocykl za 90 zeta z czyszczeniem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mozecie napisac cos wiecej o tych silnikach v4 hondy? jestem ciekaw o co chodzi z ta regulacja zaworow i synchro..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mozecie napisac cos wiecej o tych silnikach v4 hondy? jestem ciekaw o co chodzi z ta regulacja zaworow i synchro..
Masakra... Wszystko tam(vf) się trzimie na słowo honoru...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Arro kumplowi wykonywał synchronizacje i czyszczenie w GS 500 i z tego co mi wiadomo wszystko zrobił ok kumpel sobie chwali

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

vatzeque ja podałem tylko koszt usługi zwanej synchronizacją gaźników i prosze was o to byście nie robili z igły wideł.Tak jak napisałem wyżej serwisuje motocykle sprowadzane i robiłem 2 i 4 gary. Panie Piotrze bez komentarza bo jeżeli od ceny usługi zalezy u Pana jakość to ja nie chciałbym mieć z takim mechanikiem doczynienia. Tym samym zamykam temat. Już i tak mam terminy pozajmowane. Pozdro @LL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

dlaczego prawidłowy luz zaworowy jest nie potrzebny dla rzetelnej synchronizacji gaźników?
jest potrzebny ale nie robi sie luzów przy kazdej synchronizacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz