TaxiDriver Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Chodzi dokładniej o to że mam sportowy tłumik z devila który zaczyna się przy kolektorze, i to właśnie tutaj jest problem. Ponieważ średnica katalizatora na który nasuwa się wydech jest znacznie mniejsza(tj. około 8mm) od średnicy wydechu. Ja wpadłem na pomysł i kolega dotoczył mi tulejkę która miała by wypełnić te przestrzeń. Tuleja pasownie nasuwa się na katalizator i dodadkowo jest przecięta wzdłuż co powoduje że podczas skręcania(obejmy na rurze wydechowej) zmniejsza swoją średnice i tutaj połączenie jest szczelne. Nieszczelność występuje pomiędzy tulejką a "kielichem" (ten element rury wydechowej który ma cztery zacięcia wzdłuż na którym jest opaska). Tuleja nie jest pasowna z "kielichem" ponieważ miał on lekko eliptyczny kształt i musiałem się pomylić podczas pomiarów i nie na całej powierzchni obwodu tuleja styka się z nim, nawet pomimo skręcenia obejmy. Nawinąłem trochę aluminiowej taśmy na tulejkę żeby trochę zwiększyć jej średnice zew. ale to nie dało zadowalających rezultatów. Dalej mam niewielką nieszczelność pomiędzy rurą wydechową a tulejką. Podkreślam że nieszczelność jest nie wielka ale koniecznie chciał bym ją zlikwidować. I tutaj pojawia się moje pytanie jak to zrobić??? Czy nawinąć tam jeszcze więcej taśmy a może zastosować jakieś smarowidło czy klej do uszczelniania układów wydechowych?? Proszę o pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Zrobiłem tak:1. Nawinąłem jeszcze trochę taśmy aluminiowej na wspomnianą wyżej tuleje2. Kupiłem kit do łatania tłumików (produkcji niemieckiej więc może będzie coś wart) i użyłem go jako uszczelniacza, czyli nasmarowałem nim wszystkie połączenia.Jutro napisze jaki był rezultat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Nie lepiej dotoczyć nową tulejkę niż kupować taśmy kleje itp ..Koszt chyba podobny a efekt niebo lepszy Ps: to nie katalizator.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Kosz taki sam tylko nie mam skąd wziąć więcej takiego materiału. bo na to potrzeba wałek stalowy o śr 70mm. Kleje i taśmy kosztowały tylko 22zł a robota zajęła mi 30min i to tyle. Z tulejką miałbym trochę więcej zachodu. jak dzisiejsza operacja nie pomoże to bd zmuszony tak zrobić.Ps: to nie katalizator.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 No i pomogło połączenie jest szczelne. Przynajmniej narazie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.