Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Problem Ze świecą


Gucio12863

Rekomendowane odpowiedzi

Mam honde CR 125 dwusów i problem ze świecą. Ciągle jest zarzucana olejem. Mam wymieniony tłok VERTEX selekcja B nikasil, świece NGK Racing. Nie wiem jak prawidłowo ustawić iglicę mam na 3 ząbku od góry. Jeżdzę na MOTULU mieszanka 1/50 świeca ciągle się przepala... Jak właściwie wyregulować gaźnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,miałem taki problem z moja kawa 125 ale u mnie powód był taki ze miałem wydech przytkany i moto stawało co 20m i czyszczenie świecy i to samo.dopiero po wyczyszczeniu komina ustało.Jeśli moto chodziło przed wymiana tłoka ok to ciężko aby gaźnik się sam przestawił no ale możesz spróbować dać na iglicy aby mniej paliwa szło.Spr też czy się nie zalewa i czy dozownik oleju (jeśli jest) nie daje za dużo oleju.Pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.Jeśli świeca jest mokra to na 100% jest zła regulacja gaźnika,gaźnik posiada wiele regulacji, jedną z nich jest regulacja wysokości iglicy. Regulacja iglicy nie wpływa na niskie obroty, lecz na to ile motor spala paliwa. Jeśli regulując iglicą ustawimy za ubogą mieszankę, silnik będzie miał słabą moc. Jeśli za bogatą, będzie spalał za dużo paliwa i może mieć problemy z zalewaniem.Optymalne położenie iglicy należy dobrać doświadczalnie. Rowek najwyżej na iglicy daje najuboższą mieszankę paliwowo-powietrzną a najniżej daje najbogatszą mieszankę paliwowo-powietrzną.Ustaw tak aby nie zalewało świecy na środku na początku. Aby ustawić wolne obroty w gaźniku należy na ciepłym silniku wkręcić śrubkę regulującą dopływ powietrza. Odpalić moto przy uchylonej przepustnicy, aż do chwili kiedy wystąpią zakłócenia w pracy silnika, wtedy odkręcać śrubę do czasu, aż wyrówna się praca silnika (nominalnie około 2 do 3 obrotów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzna począdku tak jak pisał DANVIELD czy to przez przypadek nie olej z silnika, a ta swieca jest poprostu wilgotna czy zarzucona jakims syfem bo jesli to duża ilosc jakiejs mazi to raczej napewno olej ze skrzyni jesli natomiast nagar i zawilgocona tylko to mieszanka predzej...A jeszcze jedno dobrą ty masz iskre na świecy?? może jest słaba iskra i poprosku niedopala mieszanki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypadałoby jeszcze sprawdzić jakie masz dysze w gaźniku sprawdzić w servisówce jakie powinny być i oscylować w tych granicach i jeszcze jednonie wiem jak w CR ale w kacie może być ok 10 różnych iglic w gaźniku w zależności od warunków atm. wysokości npm i preferowanego stylu jazdytyle że w 125 przepustnica jest zawsze otwara na max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.